Olen jo niin tottunut kasvomaskeihin, että en kohta osaa elää ilman niitä.
Mihinkään julkiseen paikkaan en osaa mennä ilman maskia vaikka koronan vuoksi ei tulevaisuudessa tarvitsisi niitä käyttää.
Kommentit (53)
Tuleehan tuota käytettyä mutta innolla odotan aikaa, ettei enää maskia tarvitse käyttää.
Mietin just tänään kauppaan mennessä, miten äkkiä sitä on ruvennut pitämään maskia itsestäänselvyytenä. Ihminen on sopeutuvainen elukka.
Ja vielä viime vuonna ihmettelin, kun aasialaiset pitää aina maskia.
Kirurginmaski tuntuu jo luontevalta, mutta FFP2 on hieman hankala. Siihenkin varmaan totun.
Itsekin olen tottunut siihen että en käytä vaikka muut käyttää, töllääjiä tuijotan myös tiiviisti takaisin.
Poltan kaikki maskit heti, kun korona hellittää. Inhoan niitä.
Kyllä siinä tulee jotenkin "alaston" olo, jos meinaa vähingossa mennä ilman maskia esim. kauppaan.
Perustakaa naamioklubi ja kutsukaa Mustanaamio kahville. Muistakaa myös Hero!
kuulostaa ihan hullulta miten nopeasti ihmiset sopeutuu ja hyväksyy tämmöiset epätavalliset määräykset arkipäiviksi. Minä ainakin pysyn niin kaukana maskeista kuin vain voin kun tää homma on ohi!!
Sääliksi käy niitä jotka niitä jää käyttämään.. :/ Ei se maskinkaan jatkuva käyttö oo hirveän terveellistä, ainaka mitä ny kattellu... Mua ne maskin vain ahdistaa!!
Kaupassa on oikeasti kivempi käydä maski päässä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen alkanut puhua itsekseni maskin suojissa. Pohdiskelen mitä ostaisin.
Minä jo toivon, että pääsisin siitä eroon! Pää särkee, kun ei voi käyttää silmälaseja. Ja hyi, että kun maski kostuu ulkona ja kotiin tullessa on naama ihan vetinen. Hyi, hyi, hyi.
Uloslahto on nopea toimitus, vahan varia kulmiin ja silmaluomiin. Eitarvitse savyttaa huulipunaa vatteisiin, ovat jo vuodessa kuivuneetkin.
En oo vielä kertaakaan käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä jo toivon, että pääsisin siitä eroon! Pää särkee, kun ei voi käyttää silmälaseja. Ja hyi, että kun maski kostuu ulkona ja kotiin tullessa on naama ihan vetinen. Hyi, hyi, hyi.
Miksi sitä käytät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen alkanut puhua itsekseni maskin suojissa. Pohdiskelen mitä ostaisin.
Joo, sama, lauleskelen myös äänettömästi :D Vaarana on kyllä, että jää päälle tämä huulien heiluttelu sittenkin vielä kun ei enää ole maskia.
Ootteko maskihullut oikeasti noin sekaisin? : (
Minä taidan käyttää kasvomaskia tästä lähtien aina.
Lisää turvallisuuden tunnetta ja luo viihtyvyyttä ja yhdessä olon tuntua.