Jotkut kassatädit ovat ihan selvästi tökerömpiä meitä maskittomia kohtaan
Eivät välttämättä edes tervehdi. Tänään havaitsin tämän ilmiön jopa Alkossa asioidessani, jossa henkilökunta on aina ollut erittäin ystävällistä ennen tätä koronatouhua. Edelliselle maskiasiakkaalle esitti tervehdykset ja hyvät päivänjatkot ihan normaalisti, mutta minun tervehdykseeni eikä päivänjatkoiluuni ei reagoitu mitenkään!
Kommentit (50)
Bx kirjoitti:
Jaa, ihan ymmärrettävää osittain. Asiakkaana mua lievästi ärsyttää päin vastoin kassamyyjien kuitin tyrkyttämiset yms turhat löpinät. Maskittomana pidän mielelläni turpani kiinni. Luulisi että ystävällinen hymy ja nyökkäys riittäisi. 🤔
Sitä kuittia on lain mukaan pakko tarjota. Korona-aika ei tee tähän poikkeusta.
Enpä kehtaisi maskittomana valittaa kassatyöntekijöiden käytöksestä. Ole tyytyväinen, että ykeensä pääset kauppaan ilman maskia. Ja samalla vaarantamaan muiden terveyttä. Monessa maassa ei ole kauppaan mitään asiaa ilman maskia. Vartijat ovilla.
Ihan tervettä itsesuojelua. Miksi kukaan haluaisi sinun aerosolejasi tai sylkeäsi naamalleen? Voi välinpitämättömyys ja itsekkyyskin tarttua.
Vierailija kirjoitti:
Enpä kehtaisi maskittomana valittaa kassatyöntekijöiden käytöksestä. Ole tyytyväinen, että ykeensä pääset kauppaan ilman maskia. Ja samalla vaarantamaan muiden terveyttä. Monessa maassa ei ole kauppaan mitään asiaa ilman maskia. Vartijat ovilla.
Monessa maassa on asiat ihan eri tolalla.
Uskomattomia räysin turhia maskeja puolustavia l.ampaita koko keskustelu täynnä.
Teitä on helppo höynäyttää.
Miksi etenkään terveen ihmisen pitäisi pitää täysin turhaa naamarättiä?
Onhan se kai niinkin, että tiukemmistakin rajoituksista huolimatta joissain maissa korona siltikin leviää. Siltikin olen käyttänyt jo viime keväästä asti hengityssuojaa, ja tulen jatkossakin käyttämään ja muutenkin elän koronaturvallisesti.
Meillä ainakin on ihan ohjeistettu, ettei maskittomille aasiakkaille puhuta mitään..
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin on ihan ohjeistettu, ettei maskittomille aasiakkaille puhuta mitään..
Kätevää, jos haluaa rauhassa katsella, eikä myyjä ole tuputtamassa väkisin mitään.
Jospa ne yrittää palvella maskittomia keskustelematta, koska jos sanovat jotain sinulle, sinä vastaat, ja suustasi lentää pärskeitä, mikä voi altistaa kassan tartunnalle, jos satut kantamaan virusta, eikä sinulla ole maskia suojaamassa sitä kassaa.