Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ensimmäisenä kysyvät "mitä työtä teet" tinderissä? Vaikea aloitus aina kun olen työtön

Vierailija
16.02.2021 |

Olisi mukavaa jos kerrankin jostain muusta kysyisivät

m35

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele, ota pikavippejä jotta näytät varakkaammalta ja sitten kun olet päässyt sänkyyn sen kanssa niin paljastat kaiken ja naurat päin naamaa.

Vierailija
22/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyvät kun ovat muutenkin huonoja keskustelijoita ja yleissivistys ja oman ajan seuraaminen ovat niin kehnolla pohjalla ettei asiantynkää oikein tule muista aiheista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala opiskelemaan jotain, vaikka avoimessa, niin voit sanoa olevasi nyt opiskelemassa.

Susanna K. jolla on rajoitteita sanoo että hän vähän miettii hetken tässä mitä alkaa tekemään, tai jotain sinne päin.

Vierailija
24/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa sinne onlyfansiin kuvia, ja sanoa että olet joku sisällöntuottaja tai taiteilija.

Vierailija
25/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän oot influensseri, jätät vaan sanomatta että vauvapalstalla..

Vierailija
26/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyvät kun ovat muutenkin huonoja keskustelijoita ja yleissivistys ja oman ajan seuraaminen ovat niin kehnolla pohjalla ettei asiantynkää oikein tule muista aiheista.

Juuri tämä ja on yleinen keskusteluaihe ihan kaveripohjaltakin kun muuta ei keksitä. Säästä voisi jutella kanssa ja nyt on tietysti korona, josta riittää loputtomasti juttua tyhjäpäille.

Vierailija
27/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun miehetkin kysyisi edes jotain. Muutakun kuin koska nähdään.

Vierailija
28/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyin tota aina ennen, kunnes jäin itse työttömäksi ja koko aihe alkoi tuntua kiusalliselta. Ei kai näinä aikoina ole niin outoa, jos on jäänyt työttömäksi? Pitkäaikaistyöttömät on sitten jo asia erikseen.

Vierailija
29/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten saa kysyä? Itse pidän tuota neutraalina kysymyksenä, jossa ei heti mennä sellaiselle alueelle, minkä utelemista voitaisiin pitää liian tungettelevana, kuten poliittinen kanta, suhde uskontoihin, tms. Olen täällä palstalla vasta oppinut, että työstä ja ammatista ei saa kysellä. Mutta mistä sitten saa? Vaikea keksiä mitään kysyttävää.

Itselleni ei olisi ongelma, jos mies olisi työtön, mutta voisi silloin kertoa vaikka, millä alalla on. Minulle sellaiset kertovat jotain siitä, millaisista asioista on ehkä kiinnostunut tai mitä yleensä elämässään tekee. Nuo eivät minulle ole kynnyskysymyksiä, vaan keino oppia tuntemaan toinen, ja niistä saattaa - joskus - nousta esiin jotain puheenaiheita, jos vaikka satutaan olemaan vähän samantyyppisellä alalla tms.

Heh... Miehet tietää kyllä että kysymys ei ole neutraali vaan kynnyskysymys.

Vastauksena joku statusammatti niin keskustelu jatkuu.

Vastauksena joku amisammatti niin keskustelu loppuu.

Miksi ei voi kysyä vaikka harrastuksista? Miksi naisia ei ikinä kiinnosta miehen harrastukset?

Miksi miehet eivät voi hyväksyä mikä naisia kiinnostaa vaan aina yrittävät sanella mistä kuuluu tykätä ja mistä kuuluu kiinnostua? Jos nainen kysyy asiaa x, hyväksy hänen valintansa keskustelunaiheesta ja vastaa rehellisesti. Kuin tasavertaiselle ihmiselle.

Vierailija
30/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa että olet isomunainen ministeri.

Vierailija
31/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska työ on varsin keskeinen osa identiteettiä ja vie ison osan valveillaoloajasta arkipäivinä.

Vierailija
32/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä olla oma itsensä, oli elämäntilanne mikä hyvänsä. Työ on elämässä vain yksi juttu, tuleva, menevä, vaihtuva, ei se kerro kaikkea, eikä paljon mitään. Ajatukset, asenteet, kiinnostuksen kohteet, se mitä oikeasti konkreettisesti tekee (siis muutakin kuin työtä) on paljon kiinnostavampaa. On pikkuisen omahyväistä tai lapsellista kuvitella, että voi mennä työnsä taakse piiloon ja sitä kautta sitten "olla jotakin".

Rehellisyydestä syntyy parhaat  ystävyys- ja muut suhteet, ei siitä, että teeskentelee, valehtelee ja pitää toisen käsivarren mitan päässä henkisesti. Epäluulo synnyttää epäluuloa, jne.  Ihan sama mitä alussa kysytään, nehän ovat vain sanoja. Ihminen sieltä sanojen alta hiipii vähitellen esiin. Millaisia asioita itse haluat tietää ventovieraasta, mistä aloittaisit? 

Vierailija
33/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala opiskelemaan jotain, vaikka avoimessa, niin voit sanoa olevasi nyt opiskelemassa.

Susanna K. jolla on rajoitteita sanoo että hän vähän miettii hetken tässä mitä alkaa tekemään, tai jotain sinne päin.

Joo, hän "vetää vähän henkeä".

Ihan hyvä korona-ajankin vastaus, siis jos oikeasti kyse on siitä, että korona vei työt.

Vierailija
34/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen kiinnostaa kirjoitti:

Voihan sitä olla oma itsensä, oli elämäntilanne mikä hyvänsä. Työ on elämässä vain yksi juttu, tuleva, menevä, vaihtuva, ei se kerro kaikkea, eikä paljon mitään. Ajatukset, asenteet, kiinnostuksen kohteet, se mitä oikeasti konkreettisesti tekee (siis muutakin kuin työtä) on paljon kiinnostavampaa. On pikkuisen omahyväistä tai lapsellista kuvitella, että voi mennä työnsä taakse piiloon ja sitä kautta sitten "olla jotakin".

Rehellisyydestä syntyy parhaat  ystävyys- ja muut suhteet, ei siitä, että teeskentelee, valehtelee ja pitää toisen käsivarren mitan päässä henkisesti. Epäluulo synnyttää epäluuloa, jne.  Ihan sama mitä alussa kysytään, nehän ovat vain sanoja. Ihminen sieltä sanojen alta hiipii vähitellen esiin. Millaisia asioita itse haluat tietää ventovieraasta, mistä aloittaisit? 

Miksi ihmeessä laitat lainausmerkkeihin olla jotakin? Kyllä useimmat tekevät työssään merkittäviä asioita joista voi olla ylpeä. Osa tietenkään ei piittaa missä sattuu olemaan töissä ja mitä tekee. Kokemukseni mukaan heitä ei kiinnosta mikään muukaan.

Vierailija
35/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn ammatista ja työstä varmaan siksi, että alan valinta kertoo ihmisestä aika paljon, ainakin siitä millaisista asioista ihminen on kiinnostunut, ja työ on itselleni tosi tärkeä. Ei siinä sen kummempia taka-ajatuksia ole.

Sama juttu. Itse tykkään työstäni paljon, koulutan itseäni paremmaksi tekijäksi koko ajan ja olen ollut alasta kiinnostunut jo lapsena. Töissä ollaan kuitenkin hyvinkin sen 8 h/arkipäivä, niin se on yksi ihan hyvä puheenaihe. On siis mielenkiintoista tietää mitä mies tekee ja miten hän suhtautuu työn tekemiseen yleensäkin. Työ kertoo ihmisestä hyvin paljon.

Jos mies ei tykkää kysymyksestäni, niin sekin kertoo hänestä paljon ja enpä usko, että meistä voi paria tulla silloin. Molemmat voittavat siis tällä kysymyksellä.

Vierailija
36/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi laittaa siihen tinderiin suoraan, että on työtön?

Vierailija
37/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi laittaa siihen tinderiin suoraan, että on työtön?

No eihän ne kaikki oikeasti ole elämäntapatyöttömiä.

sinäkin voit yks kaks YT:eissä joutua lähtemään itsestäsi riippumattomista syistä.

Vierailija
38/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyn, sillä A) Ammatti kertoo asioita henkilöstä joka siihen on päätynyt ja B) En halua tapailla työtöntä. Jos olet ns. between jobs, kerro millä alalla olet ja miksi et ole töissä juuri nyt. Jos et ole töissä oikeastaan ikinä, siihen voi liittyä liuta erilaisia syitä, jotka kaikki tekevät sinusta minulle epämielenkiintoisen.

Vierailija
39/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä kysymyksessä on niin kamalaa? Jos et ole ollut työttömänä ikuisesti, voit varmaankin sanoa, missä olet ollut töissä viimeksi. Tulee mieleen, että henkilö, joka ei osaa vastata tällaiseen kysymykseen, ei ole koskaan ollut eikä edes aikomuksissa mennäkään töihin. 

Vierailija
40/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi nainen kysyy nimeä, ikää ja kotipaikkakuntaa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme