Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ensimmäisenä kysyvät "mitä työtä teet" tinderissä? Vaikea aloitus aina kun olen työtön

Vierailija
16.02.2021 |

Olisi mukavaa jos kerrankin jostain muusta kysyisivät

m35

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan halua elättiä itselleni.

Vierailija
2/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele jotain. Ei kai totuutta kannata kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro olevasi lentokapteeni tai sijoittaja. Sillä saa pesää ja aktin jälkeen voikin kertoa olevansa työtön, jos haluat hoidosta eroon.

Vierailija
4/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko juttu jatkunut vai lopahtanut työttömyyteesi?

Vierailija
5/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano olevasi töiden välissä ja kerro millä alalla olet.

Vierailija
6/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on kyllä niin helppo muokata kuvia että saat ihan itse valita ammattisi.

Vierailija
7/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä totta. Itse kysyn mieluiten "miten sä vietät päiväsi". Toki tuo kysymys johtaa samaan lopputulokseen, mutta on vähän armollisempi kysymys.

Vierailija
8/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ammattisi ja että haet työtä. Kerro, millä elätät itsesti ja ettei sua tarvitse elättää.

Paitsi tietysti jos sulla ei ole ammattia ja haet elättäjää.

Vierailija
9/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu jostain mitä ei omista ei kanna pitkälle. Jännät tai hipit harrastukset auttaa tilanteessa jossa mies on nobody mutta edes jonkun pituinen ja näköinen naamaltaan mutta työtön. Moottoripyörä ei auta jos se ei ole easyrider-maasta tai lattaricooli. Autolla ei tässä iässä tehdä vaikutusta työttömän varallisuudella kun työssäkäyvällä miehellä on enemmän varaa panostaa kaaraansa on kilpavarustelu vain itsensä piinaamista.

Enemistö 30-40v sinkkunaisista ei halua elätettävää eli miestä joka ei seurustelussa NOSTA heidän taloudellista statusta neidin työpaikan kahvihuoneen keskusteluissa tulevan loman lomakohteesta puhuttaessa. Tämä aiheuttaa siten ignoorausta perustavismiehille joiden duunaripalkalla ei silti pärjätä nostamaan elintasoa esim. so-te alalla "matalapalkalla" työtä tekeville sinkkunaisille. Eli komeita bodarijuristeja etsitään jotka ovat menneet jo luokkien kaunottarille opiskelujen aikoihin ja timanttisormukset tulleet sen jälkeen. 

Työttömiä naisia on, siinä tehtävä etsiä mt-ongelmaton heila jolla ei ole tinder-ringin jäsenyyttä joten jäljelle jää hiukan ujommat peruspirkot. Toisille riittää, toisille ei.

Vierailija
10/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta camoon, työtön voi sijoittaa aivan kuten jupimmatkin sijoittajat, mutta pienemmässä mittakaavassa kuten parikymppiä kuussa tavis-rahastoihin :) Se että pääomatuloilla elää nyky-Suomessa vaatii jo enemmän pätäkkää sijoituksiin.

Tuo lentokapteeni on hyvä, ultralight-konetta vaan rakentamaan ja kapunlätsää ostamaan. Lentolupakirjan jos suorittaa kyseessä ei ole edes valhekkaan.

Vierailija
11/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan halua elättiä itselleni.

Työtönhän saattaa tienata enemmän, kuin se itse kyselijä.

Itse ainakin sain liitosta enemmän, kuin usempi tuntemani nainen töistä.

Vähänkö tyhmä perustelu.

Vierailija
12/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten saa kysyä? Itse pidän tuota neutraalina kysymyksenä, jossa ei heti mennä sellaiselle alueelle, minkä utelemista voitaisiin pitää liian tungettelevana, kuten poliittinen kanta, suhde uskontoihin, tms. Olen täällä palstalla vasta oppinut, että työstä ja ammatista ei saa kysellä. Mutta mistä sitten saa? Vaikea keksiä mitään kysyttävää.

Itselleni ei olisi ongelma, jos mies olisi työtön, mutta voisi silloin kertoa vaikka, millä alalla on. Minulle sellaiset kertovat jotain siitä, millaisista asioista on ehkä kiinnostunut tai mitä yleensä elämässään tekee. Nuo eivät minulle ole kynnyskysymyksiä, vaan keino oppia tuntemaan toinen, ja niistä saattaa - joskus - nousta esiin jotain puheenaiheita, jos vaikka satutaan olemaan vähän samantyyppisellä alalla tms.

Vierailija
13/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten saa kysyä? Itse pidän tuota neutraalina kysymyksenä, jossa ei heti mennä sellaiselle alueelle, minkä utelemista voitaisiin pitää liian tungettelevana, kuten poliittinen kanta, suhde uskontoihin, tms. Olen täällä palstalla vasta oppinut, että työstä ja ammatista ei saa kysellä. Mutta mistä sitten saa? Vaikea keksiä mitään kysyttävää.

Itselleni ei olisi ongelma, jos mies olisi työtön, mutta voisi silloin kertoa vaikka, millä alalla on. Minulle sellaiset kertovat jotain siitä, millaisista asioista on ehkä kiinnostunut tai mitä yleensä elämässään tekee. Nuo eivät minulle ole kynnyskysymyksiä, vaan keino oppia tuntemaan toinen, ja niistä saattaa - joskus - nousta esiin jotain puheenaiheita, jos vaikka satutaan olemaan vähän samantyyppisellä alalla tms.

Heh... Miehet tietää kyllä että kysymys ei ole neutraali vaan kynnyskysymys.

Vastauksena joku statusammatti niin keskustelu jatkuu.

Vastauksena joku amisammatti niin keskustelu loppuu.

Miksi ei voi kysyä vaikka harrastuksista? Miksi naisia ei ikinä kiinnosta miehen harrastukset?

Vierailija
14/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole yhtään toimiva ratkaisu, toivoa että ei kysyttäisi. Mieti mieluummin mitä vastaat siihen.

Vierailija
15/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh... Miehet tietää kyllä että kysymys ei ole neutraali vaan kynnyskysymys.

Vastauksena joku statusammatti niin keskustelu jatkuu.

Vastauksena joku amisammatti niin keskustelu loppuu.

Miksi ei voi kysyä vaikka harrastuksista? Miksi naisia ei ikinä kiinnosta miehen harrastukset?

Itse kysyn kyllä harrastuksistakin, ja täytyy sanoa, että kyllä ne kiinnostavatkin minua enemmän kuin työ - siksi, että työ ei välttämättä kerro ihmisestä mitään, koska joillekin työ on pelkästään keino saada rahaa. Mitä muuten ovat statusammatit? 

Jos olen päätynyt siihen pisteeseen jonkun kanssa, että viestittelen hänen kanssaan, tarkoittaako se minulle sitä, että kyseisen henkilön profiili on kiinnostanut minua, eli toisin sanoen olen ollut halukas tutustumaan. Se tarkoittaa, että valokuva on miellyttänyt JA (koska en ikinä tykkää profiileista, joissa on pelkkä kuva) myös profiilitekstistä on tullut vaikutelma, että toinen voisi olla sitä, mitä etsin. Vaikka minusta joku taide- tai kulttuurialan ammatti olisikin kaikkein kiinnostavin, niin en ole vielä koskaan lopettanut keskustelua pelkän ammatin takia. No, jos se ammatti olisi joku teurastaja, turkistarhaaja, lihakauppias, tai jos toinen olisi armeijassa töissä, se voisi olla turn off. Ja myös kaikki ulosottomiehet, poliisit, portsarit, yms voisivat latistaa mielenkiinnon. Ja yleensä minulla ei kauhean hyvin ole synkannut ihmisten kanssa, jotka ovat kaupallisella alalla, joten tämä voisi aiheuttaa sen, että olisin hieman varautunut, joskin kuulostelisin vielä tilannetta.

Minua kiinnostaa toisessa ihmisessä deittailumielessä se, kuinka hyvin meillä synkkaa, onko seksuaalista vetovoimaa, osuvatko elämänarvot ja ajattelutavat sekä huumorintaju yhteen, jne. Olen itse korkeasti koulutettu, ja olen ollut suhteessa sekä itseäni koulutetumpien että pelkästään peruskoulun suorittaneiden kanssa.

Vierailija
16/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset jotka on yli 25v ja etsimässä pitempää suhdetta tahtovat jonkun joka toimii tukipylväänä suhteessa.

Ei kukaan täysjärkinen tahdo elättää laiskuria, ja ensivaikutelma työttömästä on hyvin stigmaattinen.

Vierailija
17/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelet jotain ja yrität päästä sänkyyn sen kanssa.

Vierailija
18/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele. Niinhän nekin tekevät. Töistään ja painostaan.

Vierailija
19/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn ammatista ja työstä varmaan siksi, että alan valinta kertoo ihmisestä aika paljon, ainakin siitä millaisista asioista ihminen on kiinnostunut, ja työ on itselleni tosi tärkeä. Ei siinä sen kummempia taka-ajatuksia ole.

Vierailija
20/76 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraavaksi ei saa kysyä koulutuksesta. Eikä parisuhdehistoriasta. Eikä lapsista. Eikä tupakoinnista. Eikä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän