Ovikello soi ja menet avaamaan oven. Näet kaksi mustaan pukuun pukeutunutta miestä, jotka näyttävät henkkarinsa. Niissä lukee FBI
Miehet esittelevät itsensä ja kysyvät, voivatko he tulla sisään.
Mikä olisi ensimmäinen ajatuksesi?
Kommentit (52)
Olen sairastunut akuuttiin psykoosiin.
Just joo. :D Ainut tapa, mite FBI vois pidättää ei-amerikkalaisen, olis et tää henkilö olis uhka Yhdysvalloille ja Yhdysvaltoje kongressi pitää antaa lupa pidätykselle. Eli tommosta ei tulis ikinä tapahtuu itelleni, tai kellekkää muulekkaa normaalille kansalaiselle. Also, en ikinä avaa ovee tuntemattomille vaa teeskentelen olevani poissa kotoo.
Miettisin, mitähän tapausta Sam ja Dean tutkivat tällä kertaa.
Vakoilu on turhaa paitsi rikollisten vakoilu mut tavallisten ihmisten vakoilu hukkaa aikaa turhaan.Kertoisin Jeesus on syntien sovitus .
M25 kirjoitti:
Just joo. :D Ainut tapa, mite FBI vois pidättää ei-amerikkalaisen, olis et tää henkilö olis uhka Yhdysvalloille ja Yhdysvaltoje kongressi pitää antaa lupa pidätykselle. Eli tommosta ei tulis ikinä tapahtuu itelleni, tai kellekkää muulekkaa normaalille kansalaiselle. Also, en ikinä avaa ovee tuntemattomille vaa teeskentelen olevani poissa kotoo.
Miksi ajattelet että tulivat pidättämään sinut?
Manne varastaa telkkarin YouTube video
Vierailija kirjoitti:
Käsken suksia vi**uun ja tulla takaisin suomalaisen poliisin ja kotietsintäluvan kanssa.
Luepa tämä, niin tiedät, ettei Suomessa poliisi mitään paperilappuja heiluttele.
1. En koskaan avaa ovea
2. En puhu saati ymmärrä englantia
3. Ennemmin mieheltä henki lähtee kun pääsee astumaan sisään.
paskoisin housuuni ja ajattelisin että nyt noi tappaa mut.
1. Näen unta. Ei meillä ole toimivaa ovikelloa.
2. Missä piilokamera, jos sattuisin olemaan sellaisessa paikassa, jossa on ovikello.
3. Olen osana jotain jekkua jollekin, en vaan osaa heti kuvitella, kuka se joku voisi olla. En ainakaan minä itse, koska uskon enemmän Joulupukkiin kuin suomalaisiin FBI-miehiin.
En koskaan avaa ovea rinkuttelijoille.
Tietokoneillani päivät pitkät istuvat teinipoikani ovat hakkeroineet jotain tai heiltä pyydetään siihen apua.
Ihmettelen että tämä päivä ei ole jo tullut.
Kysyisin että miksi tuota FBI sarjaa kuvataankin yhtäkkiä Suomessa? En minä niitä sisälle tietenkään päästäisi.
Huiareita. Olisivat tarvinneet suomalaisen täytäntöönpanopäätöksen ja suomalaiset virkamiehet toimittamaan asiaa
Ajattelen, että pojat ovat eksyneet matkalla naamiaisiin ja sanon heille, että ovat nyt kyllä väärässä osoitteessa.
En avaa ovea yleensä. Jos avaisin teoriassa, epäilen että se on huijaus. Laitan oven kiinni ja jään katsomaan ovisilmästä merkkejä MIB:stä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai annan. Molemmille.
Minulle kelpaisi vain Doggett nykyisin.
Odotan että ne ovat polttariyllätys jotka on tullu väärään osoitteeseen. Pyydän ne sisälle ja haen pieniä seteleitä joita olen varannut tätä varten!