Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä näin 35kiloa ylipainoisena V*TUTTAA tuo masentava kevätaurinko! Taas kesä läskinä, koronarajoitukset

Vierailija
16.02.2021 |

Saisi tulla koko kesäksi, ulkonaliikkumiskielto jne
Nyt sentään voi peittää itsensä kun pakkasta.

Turha neuvoa että laihduta, yrittänyt kyllä, aina vaan jojoilua +-3kg, viimeiset 4 vuotta.

Tappaisin itseni, mutta lasten vuoksi en voi.
Välillä ymmärrän näitä perhesurm*n tehneitä ihmisiä.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se ruokavalio...ei liikunta. Lopeta se mässyttäminen, kuinka vaikeaa se voi olla?

Todella todella vaikeaa. Lähtee 3kiloa,niin kuukauden päästä on tullut 4kg.ap

Vierailija
42/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua vinkkejä, olen kokeillut kaikkea,en vaan pysty noudattaa mitään pitempään.

Myykää mulle itsekuria? Ap

Sitten et halua tarpeeksi olla laiha. Sitten kun oikeasti haluat niin onnistut. Olet todennäköisesti riippuvainen sokerista mikä aiheuttaa heikon itsekurin. Loppujenlopuksi ei sinun tarvitse laihtua ollenkaan jos olet itse sujut asian kanssa. Muiden mielipiteillä ei ole mitään väliä. Sun valinta.

Minä aloittaisin shokkitreenin niin että tuloksia tulee mahdollisimman nopeasti. Tuolla hitaasti kävelemällä kestää pitkään ennen kuin näkee tuloksia. Parin viikon shokkitreenin jälkeen kun alat nähdä tuloksia ja tunnet olosi paremmaksi niin se auttaa jaksamaan.

Kerroin jo täällä, tein pitkiä kävelylenkkejä 4-5x vko loka, marras joulu ja tammikuu, menin puntarille: +5kg!!eli liikuntaa ei kannata harrastaa. Muilla voi toimia, ei mulla

Ap

Vai olisko se läski muuttunut lihakseksi? - lihas painaa enemmän.

Eikä siellä puntarillakaan kannata jatkuvasti ravata. Teet mieleistäs liikuntaa ja mietit niitä suupaloja. Sitten kun vaatteet alkavat tuntua löysemmiltä, niin voisi olla hyvä hetki piipahtaa vaa´alla.

Vaakanumeroilla, kaloreita laskemalla ja ruokapäiväkirjaa pitämällä saa ittensä tehtyä hulluksi. Joillakin toimii tuollainen kaiken listaaminen, mutta itsellä ei.

Mä sain 44 kiloa pois hissukseen parissa vuodessa, kun kävelin ja tosiaan funtsailin, mitä suuhun kannattaa pistää milloinkin.

Tosin olihan niitä masispäiviä. Vilttihoitoa ja pitsaa, suklaata ja viiniä. Sellaisen mässypäivän jälkeen taas huomas, että olo on entistä kamalampi. Se turvotus ja ähky kesti pari-kolme päivää.. en tykännyt siitä, joten noi maisis/mässytkin muutti muotoaan kevyimmiksi.

Tsemppiä sulle ja lopetat tuommoiset puheet. Eihän kukaan nyt läskien takia noin totaalinen voi olla! Kesäksi ostat kivat kesävaatteet ja hymyä suupieliin. Palstan jutuista ei pidä ottaa itteensä. Sisään ulos. :)

Läski ei muutu lihakseksi... Toisekseen kävely ei kasvata lihaksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. saako peppuasi käyttää tyynynä.

Vierailija
44/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on appelsiinit halpoja. Voit syödä monta joka päivä, salaattia ja muita hedelmiä.

Ja musiikki soimaan, huoneeseen tai kuulokkeisiin. Ala tanssia! Toista päivittäin. YouTubessa on monta fatburn tanssia. Tai vain jotain musiikkia. Kaikki liike on hyväksi.

Vierailija
45/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kaipaa mitään vinkkejä, Ap, vaan haluat vaan valittaa ja toivot vielä koko kesälle ulkonaliikkumiskieltoa, koska olet itse lihava? Kirsikkana kakun päälle per*hesurmat. Voi hyvää päivää mikä tyyppi. Mene terapiaan kitisemään, ei täällä ketään kiinnosta.

Vierailija
46/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäaltistus polttaa kaloreita.

Jos et voi kotipihassa pyörähtää lumikinoksessa alasti, niin uimapuvussa sitten.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://yle.fi/uut…

Vierailija
47/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on appelsiinit halpoja. Voit syödä monta joka päivä, salaattia ja muita hedelmiä.

Ja musiikki soimaan, huoneeseen tai kuulokkeisiin. Ala tanssia! Toista päivittäin. YouTubessa on monta fatburn tanssia. Tai vain jotain musiikkia. Kaikki liike on hyväksi.

Voitte tehdä näitä tansseja ja maisema kävelyjä vaikka loppuelämänne, mutta ei niillä laihduta tai päästä kuntoon. Shokkitreeniä. Kaikki tai ei mitään.

Vierailija
48/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kaipaa mitään vinkkejä, Ap, vaan haluat vaan valittaa ja toivot vielä koko kesälle ulkonaliikkumiskieltoa, koska olet itse lihava? Kirsikkana kakun päälle per*hesurmat. Voi hyvää päivää mikä tyyppi. Mene terapiaan kitisemään, ei täällä ketään kiinnosta.

Tämä palsta on mulle terapiaa ja vertaistukea.

Niin, haluaisin kuolla, koska en laihdu mutta lasten takia joudun täällä kärsimään, lihavana ja halveksuttuna, vielä 13 vuotta.. Totesin vain, että ymmärrän niitä, jotka ottaa lapset mukaan. Se on väärin, ja niiden ihmisten pitäisi hakea apua ongelmiinsa.

Ap

Vierailija
49/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no sympathy kirjoitti:

Aivan oma vikasi olla läski, kukaan ei vienyt ruokaa ja juomaa suuhusi.

Kyllä vei, tämä onneton paska elämä!!

Ap

Olisiko ap mahdollista purkaa sitä paskaa elämää, siis henkisesti? Ei varmaan jaksa laihduttaminen kiinnostaa, jos ei muutenkaan elämähalua ole. Ehkä jos pystyisit vapautumaan mieltä/sydäntä painavista asioista, elämäniloakin voisi alkaa löytyä sekä halua ei vain laihtua, vaan ylipäänsä alkaa pitää huolta itsestäsi.

No, et pyytänyt neuvoja. Halaus sinulle <3

Vierailija
50/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan ja ravitsemusterapeutille. Siis kahdelle eri terapeutille. Terapiassa hoidetaan itsetuntoa ja yleistä elämänhallintaa ja ajatusmalleja. Ravitsemusterapeutti sitten auttaa ruoka-asioissa.

Joudut investoimaan vähän rahaa, mutta saat lisävuosia elämääsi ja takuulla onnellisemman loppuelämän.

Tsemppiä!

Vierailija
51/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no sympathy kirjoitti:

Aivan oma vikasi olla läski, kukaan ei vienyt ruokaa ja juomaa suuhusi.

Kyllä vei, tämä onneton paska elämä!!

Ap

Olisiko ap mahdollista purkaa sitä paskaa elämää, siis henkisesti? Ei varmaan jaksa laihduttaminen kiinnostaa, jos ei muutenkaan elämähalua ole. Ehkä jos pystyisit vapautumaan mieltä/sydäntä painavista asioista, elämäniloakin voisi alkaa löytyä sekä halua ei vain laihtua, vaan ylipäänsä alkaa pitää huolta itsestäsi.

No, et pyytänyt neuvoja. Halaus sinulle <3

Sehän se ongelma on, olisin onnellinen ja rohkea, jos saisin itseni laihaksi.

Laihana Menisin ekaa kertaa kuntosalille since 2005, voisin mennä lähikauppaan eikä vain isoon kauppaan, kävisin uimarannalla, opiskelisin uuden ammatin, menisin judoon, eroaisin jne

Mutta aina se ruoka/Herkut voittaa tämän taistelun :(

Ap

Vierailija
52/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppaisin muuten, mutta olen lukenut liian monta ap:n "En laihdu MILLÄÄN!!" - aloitusta vaikka oikeasti kyse on puhtaasti itsekurin puutteesta. Makaa sängyssä kaikki päivät, syö ja tuijottaa Netflixiä. On myös "Näin vanhemmalla iällä" - tyyppi.

Pelkkää vinkumista ja ruikutusta eikä mitään halua tehdä asioille mitään.

Säälittää perheesi.

Vierailija
53/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että paskaa kesää vain muille ja vesisadetta. Kiitos vain.

Vierailija
54/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tarkastanut sun kilpirauhasarvot ettei oo vajaatoimintaa?

Vierailija
55/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppaisin muuten, mutta olen lukenut liian monta ap:n "En laihdu MILLÄÄN!!" - aloitusta vaikka oikeasti kyse on puhtaasti itsekurin puutteesta. Makaa sängyssä kaikki päivät, syö ja tuijottaa Netflixiä. On myös "Näin vanhemmalla iällä" - tyyppi.

Säälittää perheesi.

Kiitos tästä, yksi lisä syy itsariin

Ap

Vierailija
56/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SYÖ ENEMMÄN NIIN HELPOTTAA!!

Vierailija
57/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittää perheesi.

Ap

Jep. Ihan kuin susta olisi siihenkään. Syöminen on hauskempaa. Ei heru sääliä.

Vierailija
58/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittää perheesi.

Ap

Mietin, että jos en sitä uskalla, niin tekisin kolmannen lapsen. Raskausaikana ainakin olisi säännöllisesti punnitus ja joku syy syödä terveellisesti. Ap

Vierailija
59/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaattori voisi olla rahan säästäminen. Kai kunnon syöppö ahmii 20€ edestä päivässä? Se tekee 600€/kk, josta on mahdollista säästää 500€/kk ja bonuksen bonuksena laihtuu 5kg/kk vauhdilla.

Vierailija
60/62 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittää perheesi.

Ap

Mietin, että jos en sitä uskalla, niin tekisin kolmannen lapsen. Raskausaikana ainakin olisi säännöllisesti punnitus ja joku syy syödä terveellisesti. Ap

Joku syy lihoa lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi