Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Punalappujen himo ostajat

Vierailija
16.02.2021 |

Kaupassa iltasella liikkuu punalappusten ostajat, jotka ostaa kaikkea, vaikka niitä ei edes ostaisi muuten.
He luulevat säästävänsä kaikessa ostamassa tuotteessaan.
Eilenkin asiakas "valitti" kun tuote ei ollut punamerkitty, myyjä sanoi sen tulevan klo 24.00 aleen.
Hooo pakko tulla uudestaan silloin yöllä.
Mikä ihmisiä vaivaa, kyttäävät tuotteita, päivämääriä milloin joku vaan tuote vanhenee..ei tziisus.🤣

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis korostan! asiakas osteli kaikkea, mikä oli vaan alessa, ei se ole sen tarkoitus.

En syö koskaan donitseja, siis ostanko niitä silloin? en! vaikka ne sais ilmaiseksi.

Vierailija
2/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Toiset ostavat alennettuja tuotteita koska muuhun ei ole varaa. Syö sitten vaikka donitseja, vaikkei niitä ostaisi jos olisi varaa valita. Joku toinen ostaa koska alelaput on elämäntapa. Miksi olet niin kiinnostunut muiden ostoksista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis korostan! asiakas osteli kaikkea, mikä oli vaan alessa, ei se ole sen tarkoitus.

En syö koskaan donitseja, siis ostanko niitä silloin? en! vaikka ne sais ilmaiseksi.

Mistä sinä sen tiedät syökö joku fonitseja vai ei? Voi ostaa donitseja vierasvaraksi tai ostaa ne jotakuta toista varten . Monesti minäkin ostan anopille tuotteita joita en itse käytä. Mistä näet päällepäin kenen käyttöön mikäkin tuote menee?

Vierailija
4/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät syökö joku fonitseja vai ei? Voi ostaa donitseja vierasvaraksi tai ostaa ne jotakuta toista varten . Monesti minäkin ostan anopille tuotteita joita en itse käytä. Mistä näet päällepäin kenen käyttöön mikäkin tuote menee?

Siitä, kun se ääliö piti 15min puheenvuoron alennuslapuista! ei, 20min, mulla korvat toimii, siellä kassajonossa, takana.

Vierailija
5/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään melko paljon lohta ja jotain kallista sisäfilettä aina 60% alennuksella.

Vierailija
6/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin liikkuu punalappuja metsästämässä yksi pariskunta, kröhm..kauniisti sanottuna isokokoisia asiakkaita. Haalivat kaiken mahdollisen alennetun tavaran stoskärryihinsä minkä vaan ehtivät, valitettavasti aika paljon epäterveellisiä ja sokeripitoisia tuotteita joukossa.

Vierailija
7/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu? Mistä tiedät, mitä kukakin syö ja ei syö normaalisti? Sitä paitsi me ainakin kokeillaan usein ale-tuotteita, joita ei muuten raaskisi ostaa normihinnalla.

Vierailija
8/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä näissä oli ongelma. Se kun vie tuotteet nenäsi edestä vai se kun oati jotain mitä ei mielestäsi juuri hän voi käyttää?

Vierailija
9/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pelastaa maailmaa, olisit kiitollinen!

Vierailija
10/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ho mo osti kerran 15 punalaputettua tsikkeniä. Sairasta.

Vierailija
11/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan punalappuisena kaikkea mitä en muuten ostaisi. Lihaa, homejuustoa, kalaa, erilaisia leipiä, valmisaterioita, vegetuotteita... Ja pullaa ostan kuskille ja jotain muutakin usein.

Kiva että joskus saa kokeilla jotain mitä ei raski muuten ostaa.

En ole viisikymppiseksi syönyt koskaan vaikkapa porsaan sisäfilettä, nyt ostin -60%.

Katson toki kilohintoja, joku porsaan ulkofilee lähtöhinnalta 15€/kg ei kiinnosta ilta-alessakaan. Joku savunautaleikkele saattaisi kiinnostaakin.

Normaalihinnoilla tyydyn yleensä nakkeihin ja makkaraan.

Vierailija
12/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osta juuri mitään ns. jääkaappitavaraa muutoin kuin punalaputettuna. Menen kauppaan, katson mitä on tarjolla ja mietin sen perusteella mitä laitan ruuaksi. Olen omien laskujeni mukaan säästänyt tuhansia.

Vierailija
13/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidasta vituttaa.

Vierailija
14/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo punalappujen metsästys on kyllä työlästä, mutta kannattaa. Käyn itse usein Prismassa ensin päivällä tekemässä tiedustelukierroksen ja katsomassa, mitä kaikkea laputettua on. Jos on jotain oikein hyvää tavaraa, niin laitan niitä laputettuja joskus piiloon taaemmas, jotta kukaan muu ei älyä ottaa niitä. Sitten illalla menen n. tuntia ennen alen alkua hakemaan ne tarroitetut tavarat kärryyn ja odottelen yhdeksää kun alennus alkaa. On siinä tullut Prisman kodinkone- ym. valikoima tarkastettua moneen kertaan odotellessa.

Vierailija
15/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on sen oloinen tyyppi, että varmasti kadehtii leipajonossa käyviäkin.

Vierailija
16/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo punalappujen metsästys on kyllä työlästä, mutta kannattaa. Käyn itse usein Prismassa ensin päivällä tekemässä tiedustelukierroksen ja katsomassa, mitä kaikkea laputettua on. Jos on jotain oikein hyvää tavaraa, niin laitan niitä laputettuja joskus piiloon taaemmas, jotta kukaan muu ei älyä ottaa niitä. Sitten illalla menen n. tuntia ennen alen alkua hakemaan ne tarroitetut tavarat kärryyn ja odottelen yhdeksää kun alennus alkaa. On siinä tullut Prisman kodinkone- ym. valikoima tarkastettua moneen kertaan odotellessa.

Meneehän se elämä noinkin.

Vierailija
17/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä neuroottista punalappujen metsästystä, mutta tsekkaan toki joka kauppareissulla, että olisiko esim. lihoissa sellaista, mikä olisi minulle sopivaa ostamista. Mielellään "pelastan" tuotteita joutumasta ruokahävikkiin, jos niissä on minulle käyttämistä. En osta säästämisen ilosta.

Vierailija
18/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Toiset ostavat alennettuja tuotteita koska muuhun ei ole varaa. Syö sitten vaikka donitseja, vaikkei niitä ostaisi jos olisi varaa valita. Joku toinen ostaa koska alelaput on elämäntapa. Miksi olet niin kiinnostunut muiden ostoksista?

No, ehkä kaikki ei sitten pelkää, että vanhentuneista tuotteista tulee ruokamyrkytys. Mä en vois ikinä ostaa vaikka köyhä olenkin.

Vierailija
19/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä kaikki ei sitten pelkää, että vanhentuneista tuotteista tulee ruokamyrkytys. Mä en vois ikinä ostaa vaikka köyhä olenkin.

On  tullut ulkomailla ruokamyrkytys ja salmonellakin. Kyllä niistä toipuu. Ei ole syytä vainoharhaisesti sellaisia pelätä.

Vierailija
20/26 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän niistä mitään ruokamyrkytystä tule, minä yleensä käytän ne heti. Saatan paistaa ja huomenna on valmis lounas. 

Leivät myös kestävät hyvin sellaisenaan, tai saatan myös pakastaa. Jogortti ei mene edes muutamassa päivässä vanhaksi, vaikka vmp meneekin ohi.