Punalappujen himo ostajat
Kaupassa iltasella liikkuu punalappusten ostajat, jotka ostaa kaikkea, vaikka niitä ei edes ostaisi muuten.
He luulevat säästävänsä kaikessa ostamassa tuotteessaan.
Eilenkin asiakas "valitti" kun tuote ei ollut punamerkitty, myyjä sanoi sen tulevan klo 24.00 aleen.
Hooo pakko tulla uudestaan silloin yöllä.
Mikä ihmisiä vaivaa, kyttäävät tuotteita, päivämääriä milloin joku vaan tuote vanhenee..ei tziisus.🤣
Kommentit (26)
Alennustuotteiden ostaminen on koukuttavaa, siinä on vähän samaa ideaa kuin sienestyksessä tai metsästyksessä. Saaliin löytämisen riemua. Nuorempana en tajunnut näitä ihmisiä ollenkaan, mutta kun jäin nelikymppisenä työttömäksi niin siirryin tarjoushaukkojen leiriin. Nykyään jotkut citymarketin euron päivätkin saa pikkarit kastumaan :D
Olen gurmee-tarjoushaukka ja ostan vain kalliimpia tuotteita mihin ei normaalisti kovin usein viitsi rahoja laittaa, esim. irtojuustot, naudan fileet, karitsa, graavilohi, kylmäsavustettu lohi, kalkkunan filee, artisaanijogurtit, luomukananmunat jne. Tuotteet ei päädy roskikseen ja itse saa normaalia parempaa ruokaa lautaselle. Jotkut euron jauhomakkarat, halvat einesruoat, sokerijogurtit, paistopisteen lihapiirakat ja pasteijat ja muut saavat puolestani lentää roskikseen, kun alun perinkin ovat ruokateollisuuden ylijäämästä valmistettua moskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Toiset ostavat alennettuja tuotteita koska muuhun ei ole varaa. Syö sitten vaikka donitseja, vaikkei niitä ostaisi jos olisi varaa valita. Joku toinen ostaa koska alelaput on elämäntapa. Miksi olet niin kiinnostunut muiden ostoksista?
No, ehkä kaikki ei sitten pelkää, että vanhentuneista tuotteista tulee ruokamyrkytys. Mä en vois ikinä ostaa vaikka köyhä olenkin.
Kyse ei ole vanhentuneista tuotteista. Sellaisia ei kauppa edes saa myydä. Laputetuissa tuotteissa on parasta ennen -päiväys tai viimeinen käyttöpäivä tulossa pian.
Uujee!
Pakastin on täynnä lihaa eri muodoissaan ja erilaisia leipiä.
Loppui se einespaskan syönti.
Ja nämäkin on hesalaisia tyhjäpäitä.