Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
++Vilttiketju++Vko32++
Kommentit (22)
Voi Shannon, näissä tilanteissa ei oikein löydä sanoja... Olen pahoillani, en voi edes kuvitella miten paha olo sulla täytyy olla. Voimia vaan toivottelen sinne, pitää vaan uskoa siihen että vielä se onni sinne löytää!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Eilen illalla alkoi kunnon vuoto ja tuli hyytymiä. Tänään kävin uudestaan verikokeessa ja raskaushormooniarvo oli laskenut. Vielä kerran pitää ottaa verikoe 2 viikon kuluttua. Tällä kertaa jälkitarkastus omalla terveysasemalla 4-6 viikon kuluttua. Oon turta pettymyksestä. Ei tullu jouluvauvaa, ei huhtivauvaa. Ei mitään vauvaa. Ainoastaan äärettömän suuri määrä lisää surua ja tuskaa.
Shannon sanoinkuvaamattoman pettyneenä itseensä ja elämään yleensäkin