Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

++Vilttiketju++Vko32++

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko olla totta? On tainnut vilttikato käydä vilttipinkassa...

Mukavaa ja lämmintä viikkoa toivottelen kaikille, lähden tästä viikoksi lomareissulle. Saakaahan paljon plussia aikaiseksi sillä aikaa :o)

T: Viltsu kp25/28

Vierailija
2/22 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilttiketjulaisille!

Kiitos viltsu kun aloitit uuden pinon. Eipä näillä keleillä paljoa viitsi sisällä olla. Meillä neiti uuvahti päiväunille, kun oli aamupäivän virittäytymässä päiväkotitunnelmiin. Olen vielä huomisen päivän lomalla ja tyttö aamupäivät hoidossa, jottei heti eka päivä loman jälkeen olisi pitkä, vaan on tämmöinen loiva lasku. Itse hyörin kotona koko aamun ja siivosin hullunlailla. Vielä jäi huomisaamuksikin hommia :(

Mitens muilla vilttiketjulaisilla sujui helteinen viikonloppu? Me grillailtiin (ruokaa ja itseämme) naapurieden kanssa, käytin uimassa ja ihan vaan laiskoteltiin. Ihanaa kun lämmin sää tuntuu vaan jatkuvan. Paitsi, ettei yhtään tee mieli takaisin töihin...

Koettakaahan kirjoitella kuulumisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=3][color=FF69B4]♥ [size=4]♥ [size=5]♥ [color=CD2990] Vilttiketju [size=5][color=FF69B4]♥ [size=4]♥ [size=3]♥

[size=3][color=FF3030]Pino siis meille pitkään lasta yrittäneille, [color=DC143C] jotka odotamme vilttiketjussa omaa vuoroamme päästä " peliin" . [size=3][color=CD5B45]Jaetaan yhdessä tunteita lapsen saamisen toivosta, tuskasta ja pettymyksistä. Sekä kaikesta muustakin maan ja taivaan välillä.

[color=lime]♥ [color=green]♥ [color=00FF7F]♥ [color=4EEE94]♥ [color=00FFFF]♥ [color=00CDCD]♥

[color=green][size=2]Anna-liisa

Ikä:toukokuussa 30v., Miehen ikä:Ensi kuussa 38v

Lapsia entuudestaan:2 poikaa,kesällä vanhempi täyttää 9v. ja nuorempi ensi kuussa 4v.

Kauanko ollut yritystä:Nyt kolmatta yritetty kohta 2 vuotta.

[color=00CD66]anzq79

ikää: 26 ja miehellä 25

lapsia: on ennestään yksi poju-99

asumme satakunnassa

yritys alkanut: syksyllä -05

[color=lime]Beijaflor

Ikä:täytän kesällä 23, Miehen ikä: täyttää kesällä 25

Lapsia entuudestaan:ei ole

Kauanko ollut yritystä:aika tarkkaan 1 v 2kk

[color=00FF7F]Bien

Ikä: 35v, Miehen ikä: 38v, Lapsia entuudestaan: Tytär 06/03

Kauanko ollut yritystä: Esikoisen jälkeen ei ole käytetty mitään ehkäisyä.

[color=green]Haavemaa

Ikää mulla 28, miehellä 33.

Ensimmäistä toivottu 10/02 alkaen.

Eteläisessä Suomessa asustellaan koirun kanssa maaseudulla.

[color=4EEE94]kantri80

Ikä: Minä 26 ja mieheni 28.

Lapsia ei ole ennestään.

Yritys aloitettu 06/04.

Clomit käyttöön 03/06.

[color=00CD66]Katri72

Ikä: vm -72, Miehen ikä: vm -72

Lapsia: ei lapsia ennestään

Yritystä takana: Yritys aloitettu 02/03, toistaiseksi saldona kaksi km (07/05 ja 12/05).

[color=00CDCD]ki-ra

Ikä: 22v, mies 25v.

Lapsia: ekaa kuumeillaan

Yritys aloitettu 03/05.

[color=lime]KJ25

Ikä: 26 tänä vuonna

Lapsia ennestään: 1 (05/03)

Yritystä /ilman ehkäisyä: 1/05 lähtien

[color=4EE94]kuumeilija-69

Ikä: minä 36 v ja mies 30 v.

Ei lapsia vielä.

Yritys aloitettu: 08/05

[color=00CD66]limonadi

Ikä: kohta 29, mies 30

Lapsia entuudestaan:ei ole, ensimmäistä yritetään

Kauanko ollut yritystä: yritys alkoi 04/05 hieman oli taukoa välissä jollain lailla ja sitten täysillä 11/05. Eli miten sen nyt laskee 8-6 kk..

[color=00CD66]Majita

Ikä: 25 Miehen ikä: 31

Ei lapsia entuudestaan.

Yritystä takana 4 vuotta. Tuloksena vain 1 kemiallinen raskaus.

Diagnoosi: endometrioosi, joka leikattu 04/06 onnistuneesti.

[color=lime]Naksu

Oma ikä 26 v.ja miehen ikä 25 v.

Lapsia: Ensimmäisestä haaveilemme

Yritys alkanut syyskuussa 05, nyt 05/06 toinen tero-kierto menossa.

[color=green]Pömppö79

Ikä: vm -79, Miehen ikä: vm -79

Lapsia: Tytär 01/03

Yritystä takana: Yritys aloitettu 04/04, tähän mennessä saldona kaksi km (tuulimuna + alkuraskauden km), nyt taas clomit käyttöön!

[color=lime]Ria73

Ikä : 33, Miehen ikä: 29

Lapsia ennestään: 1 Poika 4,5vuotias. Km 4/06, kohdunulkoinen.

Yritys aloitettu: En oikeesti muista miten kauan, mutta jos nyt lasken tosta kohdunulkoisen jälkeen yrityksestä ni vuoden.

[color=00FF7F]Selmiina

Ikä: 26, Miehen ikä: 27

Lapsia: Poika 06/04

Yritystä takana: ehkäisy jätetty 05/05, yksi alkuraskauden km elokuussa 05. Todettu endometrioosi, joka hidastaa (toiv. ei estä) raskautumista.

[color=4EEE94]Senniina

Ikä: 37, Miehen ikä: 32

Lapsia entuudestaan: poika 12/99 ex-liitosta, nyk.miehellä ennestään kaksi lasta. Ekaa yritettiin 2 vuotta, tärppäsi heti clomeilla+pregnylillä -99.Ehkäisyä ei käytössä -93 jälkeen. " Kunnolla" yritystä 09/05, clomit 01/06-05/06, nyt clomitauolla.

[color=00CD66]Shannon75

mun ikä 30 sekä miehen ikä 30.

Lapsia: ent.liitoista: pojat 9 ja 7 v., miehellä 7 v. tytär, yhteinen poika 2v. Km 04/06.

Yritystä takana:8 kk

[color=00CDCD]silvain

ikää 32 ja miehellä 37

lapsia on ennestään kaksi -98 ja -00

asumme pääkaupunkiseudulla

kolmannen yritys alkanut todenteolla 3/05

[color=green]Stipliina

ikää 36 ja miehellä 38

Lapsia: mulla yksi (11-vuotias), miehellä ei yhtään

yritystä jo 1 vuosi 2 kk

[color=lime]suuma

Lapsia entuudestaan: 1 poika, iältään 2v10kk

Toista lasta siis yritetään, yritys aloitettu 5/05

[color=4EE94]Sätky

Ikä: itse olen vm -75, mies on -74

Lapsia entuudestaan: tyttö 12/03 (Clomeja käytin silloinkin)

Yritys aloitettu: 06/05, 10kk siis yritystä takana. Tällä hetkellä käytössä Clomit ja Luget. Metut tulee vielä kesäkuussa mukaan.

[color=00FF7F]Taina

Ikä: 28, Miehen ikä: 30

Lapsia entuudestaan:-

Kauanko ollut yritystä: suurinpiirtein 5kk

[color=4EEE94]viivi82

Ikä: -vm82, Miehen ikä:-vm77

Ei lapsia aiemmin.

Yritystä takana n.10kk.

[color=00CD66]-viltsu-

Ikä: 35, Miehen ikä: 30

Lapsia entuudestaan: pojat 08/01 ja 06/04

Kauanko ollut yritystä: suurinpiirtein 1 v 3kk

[/quote]

[/quote]

[color=4EEE94]BB76

lasta yritetty 03/05 lähtien, ei entuudestaan lapsia.

Olemme molemmat 29 vuotta.

[color=4EEE94]Kääryle

Vuosi takana pikkukakkosen yritystä. Minä 34v. mies 32v ja tyttö 3v. Menkat kesti kesäkuussa kaksi viikkoa (kyseessä ei ollut km). Tuon pitkittyneen vuodon johdosta kävin lääkärillä ja nyt kai tutkitaan muutekin tarkemmin olisiko joku oikeasti vialla.

[size=3][color=lime]♥ [color=green]♥ [color=00FF7F]♥ [color=4EEE94]♥ [color=00FFFF]♥ [color=00CDCD]♥

[color=FF3030][size=5]♥ [color=DC143C][size=4]Onnellisesti plussanneet Vilttiketjulaiset!! [color=FF3030][size=5]♥

[color=CD5B45][size=2]Silvain [color=CD2990]plussaa 20.3.06, LA 27.11.06 [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]suuma [color=CD2990]plussaa 10.4.06, LA 16.12.06 [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Selmiina [color=CD2990]plussaa 30.4.06, LA 9.1.07 [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Beijaflor [color=CD2990]plussaa 1.5.06, LA 8.1.07 [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Bien [color=CD2990]plussaa 2.5.06, LA 7.1.07 [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Isabelluska [color=CD2990]plussaa .5.06, LA[color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Limonadi [color=CD2990]plussaa .5.06, LA 4.2.07 [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]KJ25 [color=CD2990]plussaa 29.5.06, LA 8.2.07 [color=deeppink]♥

[/quote]

[color=CD5B45]anzq79 [color=CD2990]plussaa 2.7.06, LA 7.3.07 [color=deeppink]♥

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[color=CD5B45]kantri80 [color=CD2990]plussaa 13.7.06, LA 19.3.07 [color=deeppink]♥

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
4/22 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä esittelypino päivittämättömänä eli plussanneet ovat esittelyissä mukana. Olisi kiva saada tuohon plussanneisiin jatkossa tieto, kuinka kauan yrittämiseen meni. Vai mitä olette mieltä?

Ihan hauskaa, että just meidän pino oli valittu " inhokiksi" tuolla av:n puolella=)

Vierailija
5/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nostoa. Eipä ihmeempiä kuulumisia. Missäs kaikki ovat?

Vierailija
6/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jollain on aikaa lukea ja vertailla eri pinoja & niiden sisältöjä :)

Senniina:

Ihan hauskaa, että just meidän pino oli valittu " inhokiksi" tuolla av:n puolella=)

Vierailija
7/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...toista päivää jo rusehtavaa vuotoa. Nyt odottelen vaan koska kunnon vuoto alkaa. Maha on myös kipeä, joten toivo on menetetty. En tiedä uskallanko koskaan edes yrittää enää raskautumista, koska tämä epätoivoisuus on jotain aivan kamalaa, jota en ikinä toivo kenellekään. Jotainhan mun kehossa on vialla ja pahasti. On niin pettynyt olo. Miten näin voi käydä uudestaan. En ymmärrä, en......

Shannon täysin murtuneena

Vierailija
8/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuaalihalaukset! Toivottavasti kaikki kuitenkin menis hyvin ja pikkuinen pysyisi kyydissä!

Itsellä vähän toivonkipinää: Sain polilta tiedon, että ajan saa jo tälle syksylle. Sitten ehtisi tässä vuorotteluvapaan aikana vaikka inssiä kokeilla. Tikutin eilen huvikseni ja jonkinlainen viiva tikkuun tuli. Eli jonkinverran lh:ta kuitenkin liikkeellä. Luomutärpistä en uneksikaan, mutta onhan se sinänsä mielenkiintoinen havainto. Katellaan vahvistuuko se. Toisaalta äiti tulee to-pe meille, joten meidän kaksiossa ei silloin kuksita. Harmittaa sitten vaan, jos ovisplussa loppuviikosta ja mitään et voi tehdä. Onneksi pian päästään isompaan asuntoon, niin ei touhuja niin kovin haittaa jos joku olisikin kylässä.

Työn ääreen intoa uhkuen...

Vierailija
9/22 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin taas piipahtamaan, vaikka kovin on hiljasta täälä ollut.

Shannon-75: pidän peukkuja pystyssä jotta ei olisi pahin tapahtunut, vaan olisi jotain alkuraskauden tuhruttelua..ilmeisesti olet kokenut km aiemminkin(sori oon yrittäny olla pois koko vauva aiheesta ni en tiedä). halauksia!

Muillekkin oikein paljon plussaonnea ja tärppionnea. Eiköhän se meiänkin aika vielä tule, niin kauan jaksan uskoa siihen ellei joku mulle ilmoita ettei niin tule koskaan käymään..

tätiä täällä havaittavissa tuhruttelut jo alkaneet joten pian se tänne kurvaa, jotenkin oli ihmeen toiveikas kierto, vaikka ovuloimattomuus todettu tammikuussa..liekkö helle sekoittanu mielen ja tuhrut palautti maan pinnalle, tosin täti ei oikeestaan enää tunne tän reilun parin vuoden jälkeen miltään.

Hyvää loppu kesää ja alkavaa syksyä kaikille!

Vierailija
10/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää välillä käydä kurkistelemassa. Hiljaista on...

Omasta navasta ei ihmeitä. Tuhlasin eilen yhden aconin ovistestin ja sain huomattavasti haaleamman viivan kuin toissapäivänä. Taidan säästää tikkuja clomikiertoon. Äitikin tulossa to-pe, johon mahd. ovis osuisi, joten se siitä tällä kertaa. Niinkuin Käärökin tuossa totesi, niin ei se täti enää sillälailla tunnu. Keväällä kirpaisi tosi pahasti, kun oli odotuksia lääkityksen suhteen.

Mitäs muille kuuluu? Mikä on Shannonin tilanne ja vointi?

Vierailija
11/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovia kipuja myös oli. Mun isä tuli tänne sit lapsia kattomaan ja lähdettiin miehen kaa naistenklinikalle. Siellä ei oikein selvinny vielä mitään. Ultrassa näkyi sen verenvuodon jälkeen joku pieni piste. Lääkäri ei osannut sanoa oliko se alkio, kun viikot vielä niin pienet (4+6). Nyt odotellaan mihin suuntaan vuoto kehittyy. Eilen lääkärikäynnin jälkeen vielä kirkasta verta mutta tänään ei juurio mitään. Nyt ei ainakaan vielä kipuja tänään. Otettiin eilen raskauhormooniarvo ja huomenna otetaan uudelleen. Siitä näkee sit lopullisen tuloksen, et oliko keskenmeno. Mä kyl luulen et toivoa ei enää ole, kun tuli kuitenkin kirkasta verta. Mua ihmetyttää tosin se, et raskauoireet edelleen olemassa. nyt on vaan jotenkin niin tyhjä olo.

Vierailija
12/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosiaan edellinen km huhtikuussa rv 6+2.

Vierailija
13/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Shannon, en oo ees kuullu sun ilouutisesta ja nyt jo noin ikävät ajat siellä! Onnittelut plussaamisesta ja paljon pidän peukkuja että pikkuinen pysyisi sitkeästi kiinni!!!!! Jaksamista sinne!!!!

Mikä inhokkipino?! Mä oon katsokaas aivan pihalla tän pinon meiningeistä... =)

ON: Heti pitää tulla täältäkin mielipiteitä kyselemään kun täällä kuitenkin jo lapsen saaneita on. Eli kiinnittymiskivuista oisin kysellyt, miltä tuntuvat, kauanko kestävät jne.? Mulla oli ovis ehkäpä kp11-12, tisut tuolloin kipeytyivät hetkellisesti (yleensä siis oviksesta menkkoihin kipeät) ja nyt parina päivänä ollut välillä tosi voimakkaita kipuja selässä, vihloo ja kihelmöi - vähän niinkuin ennen menkkoja. Ja kp:t siis nyt 19. Tuntemukset on lähinnä tuolla vasemmalla puolella, siitä säteilevät muuallekin. Ja alamahassa on kanssa menkkatuntemuksia. Siispä: voiko nämä viitata kiinnittymiseen vai onkohan kyse jostain ikävämmästä/muusta? Kokemuksista olisin kovin kiitollinen.

Tervehdys vaan kaikille muillekin vilttisläisille, ja tsemppiä yritykseen!

Vierailija
14/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja plussaa yritettiin meillä kauan. eli lokakuusta -03. Silloinhan meillä tärppäs ekasta kierrosta,mutta se meni kesken ja seuraavaa plussaa odoteltiinkin toukokuulle -06 asti eli eli siis yritystä oli n.2,5 vuotta. Käyn vieläkin viikottain lukemassa vilttiksien kuulumiset ja toivon että kaikki pääsis tonne toiselle puolelle.

Vierailija
15/22 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla aihe vapaa puolella päiviteltiin tätä meidän pinoa..ällöttäviä limoja ja oviksia ym. Linkki löytyy viime viikon pinosta. Mikä vitun vilttitäkki, kysyi joku=) Mustahan tää meidän pino ei ole ollenkaan " pahimmasta" päästä oireiden listaamisineen ym. No, jokainen taaplaa tyylillään.

Shannonille tsemppiä. Toivon niin hartaasti, että pikkunen olis kyydissä kuitenkin!

Työkiireitä, palailen huomenissa..

Vierailija
16/22 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopasi piti vilttiketjua etsiä!

Mulla on kivaa kerrottavaa! Eilen tupsahti polilta kirje ja saatiin aika polille jo tälle kuulle!! Eli 29.8. mennään sitten tarkempaa hoitosuunnitelmaa tekemään. Ajattelin, että jos joskus loppuvuodesta pääsis niin ok. Nyt on vaan sen simppatestin tekeminen, kun tulokset pitäis olla käynnillä valmiina.

Huhuu? Missäs kaikki?

Vierailija
17/22 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniina: Ja pöh, antaa toisten puhua! Sitä mä en oo oikeen ikinä ymmärtänyt, että jos joku pino niiiiin paljon ärsyttää niin minkä hel**tin takia niitä sitten pitää lukea?! Kun ei nää pinot tästä ihan väkisin aukea ja silmille hyökkää...

Saanko udella mistä päin olet, mille polille sulle tuli aika? Mä olin nimittäin alkuviikosta just lääkärissä ja pisti lähetteen polille tarkempiin tutkimuksiin ... Ja sanoi, että hoitotakuuseen pyritään! Siinä ihan jo masennuin että puoli vuottako tässä pitää odotella... Milloin sun lähete on laitettu menemään?

Hauskaa torstai-päivää kaikille, erityistsempitykset Shannonille!

Vierailija
18/22 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Suomen keskussairaalaan olen menossa. Lähete lähti 4.8. ja 29.8. on jo aika! Liekö vanha asiakkuus ja ikä kiiruhtaneet asiaa..

Vierailija
19/22 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kyllä hyvällä mallilla tuo, mulle sanottiin että 1-2 kk päästä lähettävät vasta ajan! Ja tiedä sitä sitten milloinka tuo aika mahtaa olla, todnäk just vasta ½ vuoden päästä...

Noista kiinnittymiskivuista kaipaisin edelleen kokemuksia, jos jollakin on niitä jakaa. Huolestuttaa hiukan noi selän kipuilut, vaikuttavat ihan samanlaisilta kuin menkkojen aikaan, mutta ovat välillä vielä voimakkaampia. Tänään ei tosin enää ole kipuillut... (kp20)

Vierailija
20/22 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelen vielä teidän kuulumisia. Jos muutatte sitä esittelylistaa, niin meidän kohalla alotettiin yrittämään keväällä 2005 eli reilu vuosi ennenku tärppi saatiin tikkuun ja toistaiseksi kaikki hyvin.

Shannon: Oon niin pahoillani että sulla on vuotoa eikä ultrakaan vielä kertonut oikein mitään:( Iso halaus. Olet ajatuksissa. Tulehan kertomaan jos jotain selviää.

Senniinalle toivon että lääkäriaika tuo onnea vauvahaaveiden suhteen. Onneksi sait ajan noin nopeasti, mikä kait on aika harvinaista.

Ja hän, joka kanssa ootteli aikaa (sori nikki unohtu), niin pidetään peukkuja ettei nyt sitä puoltavuotta tarttis ootella..On se kyllä turhauttavaa.

Me ei ehitty edes tutkimuksia alottaa, kun ekalla lääkärikerralla meni jo hermot lääkärin lässytykseen meidän nuoresta iästä ym ja itkuhan siinä tuli ja lääkärivisiitit jäi siihen.

Hitsi, kello on jo 11 ja ei olla ees aamupalaa saatu kun leikin taas kunnon kotirouvaa ja päätin tehä uunipuuroa..se on nyt 1,5 h ollu uunissa ja on ihan löysää..no ehkä lounasaikaan se on valmista:)

Beijaflor