Monesko avio/avoliitto sinulla nyt?
Kommentit (283)
Ensimmäinen. Ollaan oltu viisi vuotta naimisissa.
Ensimmäinen molempia, avoliittoa takana 12 vuotta, avioliittoa kuusi.
Ensimmäinen (ja viimeinen). Naimisissa 43 vuotta, yhdessä 5 v enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Avioliiton piti olla samalla ensimmäinen ja viimeinen mutta eipä ollutkaan.
Niinhän sitä silloin nuorena ajateltiin. Lapset tuli tehtyä ja sitten toinen vain lähti ja vei ne mennessään. Sen jälkeen olen ollut kaksi kertaa naimisissa. Enpä tiedä, olen ehkä outo mutta en voi sietää turhaa kiukuttelua ja huutamista. Alkuun ollaan niin mielin kielin, myöhemmin aletaan kiukutella ja määräillä. Nytkin olen eroamassa ja on uusi suhde. Minusta kestävään parisuhteeseen vaaditaan kaksi tasapainoista ihmistä. Enää en ehkä mene naimisiin. Sehän on vain pala paperia loppujen lopuksi. Juridinen juttu.
Toinen. Ensimmäinen päätyi eroon miehen väkivaltaisuuden takia. Nykyisen kanssa ollut 27v.
Ensimmäinen, naimisissa oltu nyt 11v
Ensimmäinen. Avoliitossa oltiin 3,5 vuotta ja naimisiinmenosta tulee heinäkuussa jo 29 vuotta.
Yksi avoliitto takana joka kesti lähes 30 vuotta, sisälsi kihlauksen, lapset ja yhteisen omistusasunnon.
Nyt vuoden kestänyt seurustelusuhde ja on molemmille selvää, että haluamme pitää omat kodit. Itselläni asuu juuri täysikäistynyt nuori vielä kanssani.
kolmas joista kaksi avioliittoa ja tää on satavarmasti viimeinen...M54
Ensimmäinen (ja viimeinen) avoliitto, en ajatellut vaihtaa ikinä.
Eka. Ollaan reilu kolmikymppisiä ja teineinä aloitettiin. Toivottavasti saamme olla loppuun saakka yhdessä
Eka, kohta 40 vuotta, siis ensi kesänä tulee 13.7 40 vuotta yhteistä matkaa.
22v ja oltu naimisissa. Kummankin ensimmäinen ja ainoa avioliitto. Sitten loppuu, kun kuollaan.
Menin naimisiin 80-luvulla. Erosin ja se oli niin suuri pettymys, koska vanhempani olivat eronneet 50-luvulla ja ajattelin, että en minä ainakaan eroa. Nyt on eletty tuon nykyisen miehen kanssa jo 35 vuotta, mutta ei naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Menin naimisiin 80-luvulla. Erosin ja se oli niin suuri pettymys, koska vanhempani olivat eronneet 50-luvulla ja ajattelin, että en minä ainakaan eroa. Nyt on eletty tuon nykyisen miehen kanssa jo 35 vuotta, mutta ei naimisissa.
Korjaan: 90-luvulla.
Nollas, tuskin tulee tilannetta jossa haluaisin naimisiin.