Monesko avio/avoliitto sinulla nyt?
Kommentit (283)
Kelan mukaan toinen. Mulla siis opiskeluaikoina (20 vuotta sitten) oli kämppiksenä mies, eikä kela mitenkään uskonut, että oltiin vain kämppiksiä. Mutta oikeesti olen ollut avo- ja avioliitossa vain mun nykyisen puolison kanssa.
Ensimmäinen, 28 yhteistä vuotta.
N44
Toinen kierros. Itse en ole eroavaa sorttia, joten ensimmäisen liiton hajoaminen 22 yhteisen vuoden jälkeen rikkoi minut pahasti. Mutta toista ihmistä ei voi pakottaa väkisin rakastamaan ja pysymään saman katon alla....uusi puoliso tuli vastaan pari vuotta myöhemmin, ja kahden vuoden seurustelun jälkeen mentiin naimisiin. Sillä tiellä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
18 vuotta onnellisesti naimisissa, ensimmäinen ja viimeinen.
Toivottavasti näin.
Eka avoliitto, vuodesta 2006 lähtien.
Ensimmäinen, 7 vuotta takana ja olen alle 25. Kaikki aina sanoivat että ei teininä muodostunut suhde tule kestämään, mutta hyvin meillä on mennyt.
Ensimmäinen 30 vuotta sitten alkoi avoliittona ja jatkuu edelleen avioliittoja.
Ensimmäinen, 22 avioliittovuosi menossa parhaillaan
Asun nyt kymmenennen kerran avoliitossa. M48
Ensimmäinen ja viimeinen. Olen yhden miehen nainen. Molemmilla ensimmäinen ja kestänyt jo yli 40 vuotta
Kuulostaa siltä, että tällä palstallakin on tyyppejä joilla vaikka kuinka mones menossa. Lapsia vaikka kuinka paljon ja kaikki vielä eri miehille. Kyllä täytyy olla köyhää elämää kun täytyy yhtenään vaihtaa ja kaikenlaisista elatusmaksuista ym. vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen, 7 vuotta takana ja olen alle 25. Kaikki aina sanoivat että ei teininä muodostunut suhde tule kestämään, mutta hyvin meillä on mennyt.
Vielä ehtii tapahtua vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Menitkö naimisiin alle 18-vuotiaana? Kovin olet nuori vieläkin eikä tuo teidän suhde ole kauaa kestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtii tapahtua vaikka mitä.
Ollaan koettu yhdessä vaikka ja mitä enkä malta odottaa mitä tulevaisuus tuo tullessaan meidän elämään :)
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen
Sama ja myös ainoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menitkö naimisiin alle 18-vuotiaana? Kovin olet nuori vieläkin eikä tuo teidän suhde ole kauaa kestänyt.
Avoliitto alkoi 16-vuotiaana. Suhde on kestänyt hieman yli 7 vuotta.
Kolmas avoliitto nyt menossa. 6.v ollaan oltu ja Karille taitaa mennä tämäkin. Uutta en enää ota. Aikaisemmat kestäneet 11.v ja 2.v. Ikää 40.v.
Eka avoliitto, vuodesta 1977 lähtien.