Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolison syntymäpäivän unohtaminen

Vierailija
16.02.2021 |

Tiedän, lapsellista mutta olisin tullut onnelliseksi jos mies olisi jollain tavalla muistanut syntymäpäiväni. Tai hän muisti päivän kyllä ja onnitteli, ja aikoi myöhemmin muistaa paremmin, oletin että sanojensa mukaan tarkoitti jotain yllätystä, mutta sen jälkeen asiasta ei ole kuulunut mitään. Enkä tarkoita että haluaisin mitään materiaa tai kallista tai suurta, lähinnä pieni ele että on ollut toisen ajatuksissa ja toinen olisi nähnyt vaivaa vähän olisi lämmittänyt mieltä ja näköjään ollut tärkeää. Typerää ja lapsellista, tiedän. Syntymäpäivistäni on jo pari kuukautta joten oletan että jos jotain olisi tulossa se olisi jo tullut. Sanoin kyllä että ei haittaa vaikkei muistakaan. Koska niin vaan kuuluu sanoa enkä todellakaan ala kyselemään perään. Jäi sellainen olo etten ehkä olekaan niin kovin tärkeä miehelle sitten kuitenkaan. Ei ole asia jota mietin päivittäin mutta en voi sille mitään että olen ohuesti pettynyt kun itse muistan pienimmätkin asiat jos joku on minulle tärkeä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin vaivaisi jos mies ei muistaisi minua syntymäpäivänä. Joten ymmärrän sinua. Erittäin hyvin.

Jostain syystä lapsesta saakka syntymäpäivä on ollut mulle tärkeä. Mielestäni noin yleisestikin jokainen juhlikoon tai olkoon juhlimatta, mutta sallittakoon se heille joille se on tärkeää. Lapsellista tai ei.

Ja koska tiedostan, ettei kaikki välitä syntymäpäivistä, olen aina huolehtinut että kulloinenkin kumppanini on tiennyt että minulle merkitsee syntymäpäivä jotain ja odotan että minut huomioidaan, niinpä olenkin siitä aina tavalla tai toisella maininnut. Tämän vuoksi en ole joutunut pettymään.

Nykyinen puolisoni ei ole juurikaan romanttinen eikä välitä syntymäpäivistä ollenkaan, mutta koska tietää että se on minulle tärkeää niin järkkäsi meille viimeksi kynttiläillallisen ja oli puku päällä ja punaiset ruusut kourassa vastassa. Siksi koska tiesi mist tykkään, mitä arvostan ja mistä ilahdun.

Joten kerro tavalla tai toisella että asialla on sinulle merkitystä. Sitten toinen joko kuuntelee sinua tai sitten ei, tästä voisikin sitten vetää johtopäätökset siitä että mikä on tilanne.

Mutta jos ei tiedä, ei voi miellyttää ja aiheuttaa tahtomattaan ristiriitoja.

Vierailija
2/3 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti sulla asiat. 🌹

Minulle ne ei tavallaan ole merkkipäivät tärkeitä enkä halua tehdä itsestä numeroa mutta olisi kiva jos kaikista läheisin ihminen muistaisi ja haluaisi itse nähdä vaivaa hieman. Jos pitää muistutella niin se ajatus vähän siitä katoaa. Onnittelut ja ehkä joku pieni yhteinen tekeminen, tai vaikka toisen lempiruuan laittaminen ja yhteinen hetki olisi mukava tapa tietää että on mielessä, ihan konkreettisesti eikä vaan sanojen tasolla.

Tätä unohdusta ei siis ole tapahtunut aiemmin joten nyt vasta huomaan että olisin toivonut jotain pientä huomioimista. Aiemmin olen kyllä kiittänyt ja ilahtunut mutta ehkä mies ei vain sitten ole sen sorttinen että asialla olisi hänelle merkitystä. Ehkä haluan vain unohtaa koko asian. Kun ei se ole oikein sama asia että pyydän että voisitko huomioida minua tai tuoda vaikka sen pirkan kukkapuskan kaupasta tullessa. 😅 Voi toki olla että ajatusmallini tästä on aivan turha ja pölyttynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiva mies rakastaan muistaa jotenkin. Jotain romanttista hömpötystä on mukava saada tai järjestää. Eikö miehet ymmärrä että tällä tavalla naiset oppivat olemaan jatkossa odottamatta mitään ja järjestämään itse oman hupinsa ilman sitä miestä? Vai sekö on se ajatuskin tällaisen takana?