Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisolla salaista luottokortti velkaa?

Vierailija
16.02.2021 |

Meillä menee hyvin parisuhteessa, mutta nyt näin puolison tiliotteita, joissa hänen tililtään on lähtenyt e-laskulla suuria summia rahaa aina tiettyinä päivinä. Hän ei ole missään vaiheessa puhunut minulle näistä maksuista vaikka muuten hän on hyvin avoin raha ja muista asioistaan, kuten minäkin. Olen kuin puulla päähän lyöty, yksi suhteemme tärkeimmistä kantavista tekijöistä on ollut aina rehellisyys ja nyt minulle paljastuu jotain tällaista.

Mitä puolisoni on jättänyt kertomatta? Voiko nämä maksut olla jotain salaista luottokortti velkaa kun tiliotteella näkyy saajana pankkiX ja tilinumero? Vai jotain muuta? Summat ovat aina jotain outoja esim. 970,89€ tai 465,44€.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että puolisolla on luottokortti, jota hän myös käyttää säännöllisesti.

Vierailija
22/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan normaalilta Visan käytöltä. Ei siitä tule edes kuluja, jos maksaa heti pois. Miksi et kysy mieheltä, vai oletko salaa ronkkinut hänen tilillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika. Miehellä on luottokortti (esim. Nordea MasterCard) ja kun hän käy kaupassa niin hän ostaa ostokset luottokortilla. Maksaa sitten ostokset pois könttänä kuukausittain jolloin ei joudu maksamaan korkoa.

Maksun saajana näkyy silloin esim. Nordea rahoitus Suomi Oy.

Ihan normaaleja ostoksia ovat luultavasti. Ruokakauppa, vaatekauppa yms. Minun viime kuukausien Nordea MasterCard veloitukset ovat olleet: 687,41e, 498,21e, 1073,67e.

Kettuako se sinulle ap kuuluu ostaako miehesi kaupassa ostokset debitillä vai kreditillä?

Vierailija
24/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tavalla toimimalla saadaan parisuhteeseen ongelmia asioista, joissa ei mitään ongelmallista oikeastaan olekaan.

Vierailija
25/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvänen aika. Miehellä on luottokortti (esim. Nordea MasterCard) ja kun hän käy kaupassa niin hän ostaa ostokset luottokortilla. Maksaa sitten ostokset pois könttänä kuukausittain jolloin ei joudu maksamaan korkoa.

Maksun saajana näkyy silloin esim. Nordea rahoitus Suomi Oy.

Ihan normaaleja ostoksia ovat luultavasti. Ruokakauppa, vaatekauppa yms. Minun viime kuukausien Nordea MasterCard veloitukset ovat olleet: 687,41e, 498,21e, 1073,67e.

Kettuako se sinulle ap kuuluu ostaako miehesi kaupassa ostokset debitillä vai kreditillä?

Minusta ap:n kyllä kannattaisi puhua puolisonsa kanssa siitä miten nykyisin voi ostaessa käyttää rahaa, miten ostokset on mahdollista maksaa. Viimevuosituhannelta olisi hyvä aloittajankin päivittää tietonsa tähän päivään.

Vierailija
26/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä tavalla toimimalla saadaan parisuhteeseen ongelmia asioista, joissa ei mitään ongelmallista oikeastaan olekaan.

Itselleni olisi kyllä ongelmallista jos puoliso haluaisi elää jossain menneisyydessä.

Vierailija
27/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikista asiallisista kommenteista. Olen aika uuno raha-asioissa ja tässä se taas todistettiin. Aloitus oli kuitenkin ihan tosissaan kirjoitettu.

Ap

Vierailija
28/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsia

Niin, teillä ei ole, miehellä on.

Vierailija
29/29 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:

Älä välitä noista provon huutelijoista, luulen että monen on vaikea kuvitella todeksi tilanteita, joissa eivät itse ole olleet.

Mutta asiaan: nyt kannattaa nostaa asia kunnolla selvityksen alle. Itse sain viime syksynä järkytyksekseni tietää, että miehellä oli yli 31t salaisia lainoja sieniä täältä. Tein silloin aloituksenkin tänne, joskin no vastaukset oli mitä sattuu. https://www.vauva.fi/keskustelu/3861388/taydellinen-mieheni-petti-miten…

Asian käsittely jatkuu meillä edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan