Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sen ilmiön teinipoikien keskuudessa, kun ollaan

Vierailija
16.02.2021 |

Olevinaan niin cooleja ja laitetaan päälle joku "nolo" vaatekappale, esim. vaaleanpunainen pipo. Halutaan näyttää että "mua ei niinku yhtää kiinnosta mitä joku miettii ku mul on tälläne tyttövärinen pipo, koska oon vaan niin cool ja yolo" 😃 Sitten kuitenkin näiden olemus oikein huutaa sellaista, että "noh, mua kyllä jännittää tää tosi paljon, mut eteenpäin vaan, ehkä joku mimmi ihastuu muhun ku erotun tällee muista pojista jotka ei uskalla olla erilaisii".

Tämä ei ole mikään uusi ilmiö, muistan jo omilta yläasteajoilta tällaista, eli 2000-luvun alusta. Itse pidin ko. ilmiötä tyhmänä silloinkin, kun itse olin teini.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo musta typerä, vaan ihan söpö.

Vierailija
2/11 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on juuri sitä päälleliimattua itsevarmuutta. Teineille muiden hyväksyntä on kaiken a ja o.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista, kuulostaa hauskalle ei ollenkaan nololle 🙂

Vierailija
4/11 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kuullutkaan mutta tämäkö selittää mun muuten niin maskuliinisen pojan vaaleanpunaiset sukat? Olenkin niitä ihmetellyt mutta ei siinä mitään :D

Vierailija
5/11 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole teinipoikien piireissä pahemmin pyörinyt joten en ole moista huomannut, mutta ihan asiaanhan tuo varmastk kuuluu, toivottavasti aikuiset ei ala heitä tästä nälvimään ettei se hauras itsetunto ota takapakkia.

Vierailija
6/11 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanpunainenhan on jo hyvän aikaa ollut teinipoikien väri. Sopii muuten hyvin.

Vierailija
7/11 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista ilmiötä, olen teini-ikäisen pojan äiti.

Vierailija
8/11 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tunnista, ja kuitenkin kolme teinipoikaa asuu saman katon alla mun kanssa. Olen joskus rekisteröinyt, että jollakin pojan kaverilla on jalassa pinkin verkkarit tms, mutta kyseessä on kyllä ollut sellainen tapaus, joka ei varmaan ole edes katsonut, mitä aamulla jalkaansa veti, sellainen hippihörhö-tyyppi. Omat pojat pvat jokainen oma persoonansa, yksi vetää sellaista skeittarityyliä, yksi on hyvinkin merkkitietoinen ja yksi pukee sen, mitä äiti kaappiin ostaa... 

Vierailija
9/11 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat just niitä, joilla on pipari mielessä 24/7.

Vierailija
10/11 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat just niitä, joilla on pipari mielessä 24/7.

Vai olisko kuitenkin ryppyrusina?

Vierailija
11/11 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko teinien olla ihan rauhassa, ok? Eivät he tarvitse aikuisia tähän asiaan pätemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan