Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellinen mieheni petti, miten eteenpäin?

Vierailija
25.08.2020 |

Minulla on täydellinen mies. Tai luulin olevan. Kaikki oli kuin ihanaa unelmaa: hyvät työt, koulutukset ja lapset.

Viikko sitten selvisi ensin vahingossa, että mies on käynyt juttelemassa Kikissä seksiaiheisia viestejä vieraan naisen kanssa.

Olin jo siitä aivan shokissa. Ja siinä yöllä asiaa puidessamme selvisi klo. 2 yöllä, että eikä siinä vielä kaikki: mies on pimittänyt minulta lainoja. Koko suhteemme ajan hän vannoi ja vakuutti, että tileillään ei ole mitään erikoista, haluaa vain vetää siihen rajan eikä halua näyttää niitä minulle.

Ei ole hallinnut rahan käyttöä ollenkaan. On aina ottanut lainan tai uuden luottokortin. Varojen yli elämistä. Nuo asiat on kasvaneet ja kasvaneet, lähinnä viimeisen 10 vuoden aikana. Meillä ei olisi ollut mitään ongelmaa ratkaista asiaa jo moneen kertaan -JOS VAIN OLISIN TIENNYT.

Yhteensä velkaa oli viikko sitten 31 000. Saman yön aikana realisoin itseltäni käteiset, niin että saatiin yhden pankin luotto ja luottokortti pois. Jäljellä on silti vielä 22 000. Salailun syyksi mies sanoo häpeän. Ja että ajatteli, että hoitaa ne pois ja että pelotti, että lähden jos kertoo.

Mistä tällainen selkärangattomuus johtuu? Olen ollut aina reilu, enkä nytkään pistänyt mekkalaa pystyyn, mutta shokissa olen vieläkin. Tärisen ja käyn oksentamassa työpuheluiden välillä. Olen johtavassa asemassa itse enkä voi pitää sairaslomaa.

Onko kellään kokemuksia vastaavasta? Matto vedettiin täysin jalkojen alta. Sielunkumppanini onkin yhtäkkiä valehteleva, salaileva ja pettävä.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/89 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tunnen erään perheen. Mies pappi, vaimo opettaja. 2 tyttöä ja poika. Omakotitalo, 2 autoa. Oli oikein päiväkodissa esittelyssä erinomaisena perheenä. Niin vaan mies petti ja jätti 30 vuotiaan vaimonsa ja vaihtoi hänet 18v naiseen. Ei ole täydellisiä miehiä. Tsemppiä ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään vinkkejä miten selvitä tästä shokista? Sydän lyö 200 ja tärisen vain. Ajatukset vetää vuoristorataa. Nukkunut olen pari tuntia yössä viikon ajan enkä kohta enää jaksa. 

Ap 

Vierailija
4/89 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo summa on kyllä onneksi mitätön.

Valehtelu onkin sitten toinen asia.

Kun luottamus menee, niin hankalaa on tuleva yhteiselämä.

Vierailija
5/89 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään vinkkejä miten selvitä tästä shokista? Sydän lyö 200 ja tärisen vain. Ajatukset vetää vuoristorataa. Nukkunut olen pari tuntia yössä viikon ajan enkä kohta enää jaksa. 

Ap 

Jos ei lapsia ole niin ero. Ei raha-asioiden vaan toisten naisten takia.

Vierailija
6/89 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle vapaaehtoinen luottotietojen menetys? Estää ongelman paisumisen.

Vierailija
7/89 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap 

Käy hakemassa apteekista melatoniinia tai valeriaanaa nukkumiseen. Kamomillatee auttaa kanssa rauhoittumaan.

Beetasalpaaja saattaa kanssa auttaa, mutta en tiedä onko se reseptivapaata.

Lääkärin kautta voi saada rauhoittavaa lääkettä. Ota yhteys lääkäriin.

Vierailija
8/89 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkua ja syödä olisi pakko, muuten et jaksa.

Hätiköityjä päätöksiä ei nyt pidä tehdä.

Puhuminen ja aika auttaa. Löytyykö ketään hyvää ystävää kenelle puhua?

Vierailija
9/89 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitää varautua elämään omillaan. Kenenkään ei voi ikinä luottaa 100 %.

Miksi maksoit miehesi velkoja omilla varoilla? Olisin käyttänyt ne oman uuden elämän rakentamista varten.

Vierailija
10/89 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap [/quote

Ihan ensin lääkäriin hakemaan rauhoittavaa/unilääkettä. Sun pitää saada nukuttua. Sitten pulssi rauhoittuu ja järki pelaa taas jotenkin.

Vierailija
11/89 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa näihin tarinoihin keksiä jotain muuta kuin tuo iänikuinen "itken ja tärisen". Tämä on varmaan 173. tarina jossa ap:lle tapahtuu jotain joka saa hänet itkemään, tärisemään ja menettämään yöunet.

Vierailija
12/89 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes seksi-viestittelee muille naisille ja kiitokseksi siitä, sä maksat sen velat?! Just.

Vierailija
13/89 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muita ajatuksia: 

- pitäisikö kertoa hänen vanhemilleen? (anoppi on vähän narsistityyppinen raivoaja, en oikein luota hänen reaktioonsa..) 

- pitäisikö minun muuttaa lasten kanssa / yksin hetkeksi muualle selvittämään päätäni? 

- mitä ihmettä teen jatkossa raha-asioiden kanssa, jos jään? 

- voiko mieheen enää ikinä luottaa? Katuu jotenkin paljon, mutta silti jää vähän vaikutelma, että ei ymmärrä mitä käyn läpi 

- miten tämä muuttaa elämää? 

Sisälläni kuplii häpeä, suuttumus, kauhu, epäusko.. Unelma omasta kodista ja lomamatkasta romuttui hetkessä. Vuosia mies on keksinyt tekosyitä ettei voida lähteä esim matkalle. Ja on ollut vihainen, jos meille tulee vieraita, joita pitää kestitä. 

Vierailija
14/89 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko ne velat menossa ulosottoon vai mikä siinä oli ongelma? Kortit kiinni, vapaaehtoinen luottotietojen menetys ja saldot maksuun. Miksi sinä nyt niitä lähdit maksamaan, varsinkaan kun et saanut kuin kolmasosan niitä hoidettua. Ja ihan ekaksi ulos-ottokin olisi tarrannut kiinni sun miehen palkkaan, ei teidän yhteiseen omaisuuteen.  ja niin kauan kun pettämine on puhumista, ollaan aika pienessä rikkeessä...

Vierailija
15/89 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan niin että sinä tuhoat taloutesi miehen päästessä kuin koira veräjästä. Ja kun olet noin tyhmä, että menit maksamaan sen velkoja niin älä pelkää. Se manipuloi sinut maksamaan loputkin. Minä olin joskus niin tyhmä että maksoin ja mitä teki mies. Velkaantuu nelinkertaisesti lisää ja menetti luottotiedot. Meni minun rahat ja hän pääsi heittämällä velkajärjestelyyn. Siinä vaiheessa oli jo ex mies. Älä äidi miestä. Hän on aikuinen ja vastuussa omasta elämästään. Hän jatkaa myös muita puuhiaan, että helmiä sioille annat.

Vierailija
16/89 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkua ja syödä olisi pakko, muuten et jaksa.

Hätiköityjä päätöksiä ei nyt pidä tehdä.

Puhuminen ja aika auttaa. Löytyykö ketään hyvää ystävää kenelle puhua?

Häpeän liikaa, että voisin kenellekään puhua. Tänään käskin miestä soittamaan Väestöliiton johonkin kriisipuhelimeen. Ja soittikin. Seuraava soittoaika on torstaina, soitan itse silloin, tänään mulla oli pakolliset kokoukset soittoajan kohdalla. 

Vierailija
17/89 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis vain jutellut netissä?

Se on toki huono juttu, mutta ei vielä ”maailman suurin katastrofi”. Tästä pitäisi hyvän suhteen kyllä selvitä.

Mihin miehesi on tarvinnut tuon ylimääräisen rahan?

Elättekö hiukan yli varojen vai mihin se on mennyt?

Miksi mies ei ole voinut kertoa sinulle, ettei hönen rahat vasn riitä?

Vierailija
18/89 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan itse tehnyt miehestäsi täydellisen. Eihän kukaan ole. Se ihminenkään, jonka kanssa elit, ei ollut, vaan teki kaikkensa ollakseen sinun mieliksesi.

Vaikka olet johtoasemassa, et ole korvaamaton. Ota lomaa tai salkkua, ja ajattele pääsi selväksi ja järjestä elämäsi.

Sinähän olet nyt sekaisin, kun sun täydellinen kulissi kaatui. Olisko kannattanut pitää pienempää ääntä. Varmaan, mutta nyt entiset unhoon, ja uusi järjestys elämään. Sanot töissä, että miehellä on toinen nainen, silloin ero ei pilaa sinun luotettavuuttasi.

Vierailija
19/89 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parisuhde ei edes päättynyt pettämiseen mutta olen päättänyt, etten enää koskaan asu miehen kanssa saman katon alla. Meillä oli exän kanssa yhteinen omistusasunto, mikä valtava virhe se olikaan.

Seukata voin tai vakipanona pitää. Ei muuten. Myös oma ex-mieheni ei osannut käyttää rahaa.

Vierailija
20/89 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun miehes seksi-viestittelee muille naisille ja kiitokseksi siitä, sä maksat sen velat?! Just.

Niinpä. Ei uskottavaa. En maksaisi toisen velkoja vaikka olisi miten ihana ja täydellinen mies. Etsikööt jonkun muun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi