Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyvyttömyys muodostaa ihmissuhteita naisten kanssa

Vierailija
15.02.2021 |

Mistähän se tämmöinen oikein voi johtua? Olen 39-vuotias nainen ja olen diagnosoinut itselleni kyvyttömyyden muodostaa syviä ihmissuhteita, eli läheistä ystävyyttä naisten kanssa. En jotenkin osaa mennä tietyn rajan yli ja huomaan että toinen alkaa vetäytyä kauemmas, yritettyään lähestyä minua jonkun aikaa, mutta sitten jotakin tapahtuu ja se mitä annan ei riitä ja välit alkavat viiletä.

Miesten kanssa taas oma roolini on selkeämpi, jos ei synny parisuhdetta, syntyy selkeää ja hyvää ystävyyttä jonka rajat tiedämme. Naisten kanssa taas koen koko ajan etten tiedä mitä minulta halutaan. Hämmennyn totaalisesti jos nainen jonka kanssa olen ystävystymässä ottaa kädestä kiinni, haluaa tulla fyysisesti lähelleni, halailla, kaulailla tai pitää tiiviisti yhteyttä. Minä taas säikähdän liian läheistä suhdetta naisen kanssa, enkä enää osaa olla.

Tämä ongelma on vain naisten kanssa ja tuntuu vain pahenevan ajan myötä. Siksi minulla ei varmaan olekaan kovin montaa ystävää. Olen kyvytön solmimaan läheisiä suhteita.

Joku lapsuuden trauma, kokemus, mikä tämän selittää ???

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme