Mikä tekee naisesta naisen?
Kommentit (24)
Mulla on parta, pohdintoja ja jos pakko annan pataa.
Burgundii vai jauhelihaa?
Pilkon puut, hyppään järveen ja voin juoda muut pöydän alle.
Olen nainen. Synnyttänyt.
Tyytyväinen olooni.
No AV:n perusteella vagina, jota jokainen mamma varjelee niin kuin kyseessä olisi jokin Botticellin Venuksen syntymän helmisimpukka, jotain niin spessua ja APUA-IIK jos kukaan sitä ikinä NÄKEE!!!1
Vierailija kirjoitti:
Tiimalasivartalo. Sirommat piirteet. Kauniimmat piirteet. Lanteet.
Itse en miehenä käsitä, mitä naiset näkee meissä miehissä. Onneksi olen hetero ja tykkään naisista. Olisi tympeää ja vastenmielistä tykätä miehistä. Puhumattakaan suutelemisesta, hyi... hel...vet...ti! Naiset tuoksuukin paremmalta ja jo ihan siksikin on miellyttävämpi suudella naisia.
En taida täyttää yhtäkään kriteereistäsi, vaikka olen nainen. Minulla ei ole tiimalasivartaloa. Ei siroja piirteitä. Ei kauniimpia piirteitä. Lantiohan on kaikilla. Olen niin pahanhajuinen, että minua kiusattiin koulussa siitä. Kukaan ei ole koskaan tahtonut suudella minua.
Olen tehnyt palstalle aloituksen, jossa kerroin olevani todennäköisesti muunsukupuolinen. Silloin sain haukkuja ja halveksuntaa, olen kuulemma itsestäänselvästi nainen, ihan typerää kuvitella muuta. Nyt sinä kuitenkin kiistät naiseuteni, ja olet saanut paljon ylänuolia. RISTIRIITAISTA!
On myös naisia, joilla on kromosomit XY. He ovat lisääntymiskyvyttömiä.
Sitten on ihmisiä, joilla on osassa soluista kromosomit XX ja osassa soluista XY. Tällaisella ihmisellä voi olla joko kokonaan tai osittain jomman kumman tai molempien sukupuolien sukuelimet. Osa heistä on lisääntymiskykyisiä, osa ei.