Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sinua ärsyttää eniten av-palstalla?

Vierailija
15.02.2021 |

Minua ärsyttää se kun joillain aloituksilla tai kommenteilla, joiden sisällöstä olen täysin eri mieltä, on paljon yläpeukkuja. Vielä pahempi, jos tiedän viestin olevan faktuaalisesti hevonp*skaa ja silti vaan yläpeukkuja sataa.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

P-Kor*a meininki!

Vierailija
22/44 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimieliset besserwisserit, jotka mollaa muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimien kyselijät. kuinka avuton ihminen voi olla, jos ei kykene itse keksimään lapselleen nimeä

Vierailija
24/44 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieliopista vinkuminen.

Ihan harhaisten ja typerien oletusten ja päätelmien tekeminen kirjoittajasta.

Se kun joku hullu päättää, että olet kirjoittanut ketjun muitakin viestejä, ja syyttää sitten sinua niistä.

Tahallinen väärin ymmärtäminen ja asioiden sotkeminen vain v*ttumaisuuttaan.

Vänkyttäminen ja sotiminen. Sellainen mielenvikainen tappeleminen ja toisen väkisin nujertaminen, eikä asioista keskusteleminen.

Typerä argumentointi tyyliin; ota lääkkeet, mene hoitoon, olet semmoinen ja olet tämmöinen.

Vierailija
25/44 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset ja sitä sontaansa joka paikkaan väkisin tunkevat hullut.

Vierailija
26/44 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nopeasti katoavat mielenkiintoiset aloitukset katoavat uusien tullessa.

27/44 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että koko palsta on semmoista häränkukkupskaa ettei mitään määrää 

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
28/44 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että asiallinen keskustelu päätyy aina yksittäisten tyyppien riitelyyn, henkilökohtaisuuksiin ja asian sivuun. Pitää saada viimeinen sana. Loputon köydenveto eli jankkaus mielipidekysymyksistä ja mieltymyksien vääryydestä tai oikeudesta.

Toinen on se, että kysellään jonninjoutavuuksia, tyyliin "miten teillä asetellaan wc-paperirulla" tai "miten tulee tehdä se ja se".

Kolmas on kysyä näennäisesti jotain, mutta kaikki eriävät kannat dissataan. "Olenko outo jos..." ja sitten ei käy, jos asia nähdään outona joillain tahoilla.

Se, ettei lueta muiden kommentteja tai haluta ymmärtää asian ydintä.

Asiattomat provot vielä erikseen.

Vierailija
29/44 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun av mammat ei hyväksy, että 35v ei ole enää nuori, vaan keski-ikänen.

20v on nuori.

N35

Vierailija
30/44 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääripää-äijät vauvapalstalla. Eivät pärjää muilla sivustoilla keskusteluissa. Vastailevat itselleen. On puolueuskollisia, salaliittoteriaintoilijoita jne. Eniten ärsyttää nää Kannabis vapaaksi- tyypit, kun lähipiirissä surullisia ihmiskohtaloita aiheeseen liittyen (Vedotaan aina alkoholin vaaroihin, vaikka se ei olisi ollut vaihtoehtokaan).

Miesten jatkuva arvostelu ja haukkuminen.

Vierailija
31/44 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä nimeksi suvitalvikkipilvijessican siskolle kirjoitti:

nimien kyselijät. kuinka avuton ihminen voi olla, jos ei kykene itse keksimään lapselleen nimeä

Ai tää on ehdottomasti parasta! Älkää lopettako. Niin harmitonta.

Eikö tälle ole ollut ihan oma keskustelusivu?

Vierailija
32/44 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian nopeasti katoavat mielenkiintoiset aloitukset katoavat uusien tullessa.

Katoavat niin nopeasti etten ole nähnyt yhtäkään 😃

Vierailija
33/44 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää se, ettei joillakin tunnu olevan minkäänlaista kykyä nähdä asiaa toisista näkökulmista. Minusta se on keskustelupalstan parasta antia, kun joku vastaa aloitukseen täysin erilailla. Mutta jotkut vaan huutavat omaa mielipidettä ja perustelut on yleensä tyyliin "näin se vaan on" ja parhaat vastalauseet on olet tyhmä/huono/ruma/etkö tajuu.

Ja että keskusteluja poistetaan aika mielivaltaisesti. Olen ollut mukana muutamassa aika provosoi alla aloituksella olleessa, mutta poikkeuksellisesti mielenkiintoisessa keskustelussa, jossa on tullut hyviä pointteja puolin ja toisin, jotka on vaan poistettu. Ja olen siis vihervassarikukkahattutäti ja silti tätä mieltä.

Vierailija
34/44 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putin-trollien määrän lisääntyminen on alkanut ottaa päähän...

Tai sinulla vain harhat lisääntyneet, uskottavampi vaihtoehto.

Muakin tänään syytettiin jossain haavistoketjussa putinin trolliksi (en ole).

Vierailija
35/44 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun av mammat ei hyväksy, että 35v ei ole enää nuori, vaan keski-ikänen.

20v on nuori.

N35

35v on vaan aikuinen, ei enää nuori, eikä vielä keski-ikäinen.

Keski-ikä alkaa 40v.

30-40vuotiaat "ei oo mitään". 😄

Vierailija
36/44 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että asialliset keskusteluni poistetaan. 

T. Kokoomussika

Vierailija
37/44 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää aika usein täällä se miten negatiivista palautetta saa hyvin nopeasti jos puhuu lapsista. Vaikka, että itse tykkään lapsista ja meillä on lapsia, liittyen vaikka suomalaisten elämäntilanteisiin ja haaveisiin. Nopeasti joku päivystäjä tulee kiukuttelemaan pääni tyhjyyttä ja lapsiperje-elämän tuputtamisen olevan jotain niin sietämätöntä. Tietty myös ketju täyttyy jostain lentäjäkirurgivelamiehistä heti, jotka haukkuu myös kaikki lisääntyjät ja porsijat :D Anteeksi, että pidän lapsista ja niitä ei siis tietenkään tarvitse tehdä vain koska minä tykkään. Itselle nämä pahimmat velaloukkaantujat on täällä ärsyttävimpiä olleet pitkään.

Vierailija
38/44 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalle spammataan ihan kauhealla vauhdilla aivan turhanpäiväistä vailla asiasisältöä, hyvät ja asialliset ketjut hukkuvat tähän tulvaan.

Oikeaa moderointia ei ole.

Vanhoja ketjuja ei lukita, vaan jotain 15 vuoden takaisiakin necrotaan vähän väliä.

AV-aihepiirejä ei erotella mitenkään, mikä olisi näin suositun palstan ollessa kyseessä jo ihan aiheellista. Siis vaikka julkkikset/politiikka/parisuhde jne. erikseen.

Vierailija
39/44 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää aika usein täällä se miten negatiivista palautetta saa hyvin nopeasti jos puhuu lapsista. Vaikka, että itse tykkään lapsista ja meillä on lapsia, liittyen vaikka suomalaisten elämäntilanteisiin ja haaveisiin. Nopeasti joku päivystäjä tulee kiukuttelemaan pääni tyhjyyttä ja lapsiperje-elämän tuputtamisen olevan jotain niin sietämätöntä. Tietty myös ketju täyttyy jostain lentäjäkirurgivelamiehistä heti, jotka haukkuu myös kaikki lisääntyjät ja porsijat :D Anteeksi, että pidän lapsista ja niitä ei siis tietenkään tarvitse tehdä vain koska minä tykkään. Itselle nämä pahimmat velaloukkaantujat on täällä ärsyttävimpiä olleet pitkään.

Jep.

Oon huomannut senkin että äidinvaistoja ei kannata mainita missään nimessä, se on punainen vaate ja heti hyökkää hyeenalauma alapeukuttamaan tai jotain pahempaa. Äidinvaisto on näille myytti, johonkin mustaan magiaan ja s##tanan palvontaan rinnastettava asia, jolla kai loukataan miesoletettuja, muusukupuolioletettuba, alienoletettuja, velaoletettuja, transoketettuja jne jne, koska hyvänen aika, naaraalla on poikastensa suojeluvietti ja siihen tarkoitukseen myös vahvat aistit omaan lapseen.

Mutta nöyyyyy, mieskin synnyttää, ei mitään äidinvaistoa ole olemassa, se on seksististä ajattelua ja humpuukia. Ihminen, varsinkin äiti oletettu on vain tunteeton aistiton lihamöykky joka ei saa edes rakastaa jälkeläisiään, ainakaan enemmän kuin vaikka miestä, hyvänen aika sentään., lapsissaan roikkuva ämmmä olet jos uskallat kertoa normaalin äitiyden tunteet.

Vierailija
40/44 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja että keskusteluja poistetaan aika mielivaltaisesti. Olen ollut mukana muutamassa aika provosoi alla aloituksella olleessa, mutta poikkeuksellisesti mielenkiintoisessa keskustelussa, jossa on tullut hyviä pointteja puolin ja toisin, jotka on vaan poistettu. Ja olen siis vihervassarikukkahattutäti ja silti tätä mieltä.

Joku nosti tuossa pari päivää esille sen, että keskustelujen poisto olisi mahdollisesti automaattista. Tarpeeksi ilmiantoja -> ketju poistuu. Ei siinä tietenkään näin isolla palstalla mitään järkeä ole, varsinkin ristiriitaisimpiin aiheisiin niitä liputtavia mielensäpahoittajia varmasti löytyy heti kymmenittäin. Sitä paitsi näin automaattipoistolla provoaloitusten tekijät eivät näytä edes saavan bannia, vaan samaa keskustelua puskee edelleen monia kertoja tunnissa jopa.

Ketjujen poistot tulisi aina teettää ihmisellä ellei automaatiota voida toteuttaa lähes idioottivarmasti (vapaa-aiheisella palstalla ei voida). Toistuvan provoamisen/shitpostingin pitäisi johtaa jäähyyn. Rekisteröitymistä ei tulisi pakottaa, mutta siitä kannattaisi tarjota jokin porkkana.