Olen alkanut deittailemaan ja varmaan jossain vaiheessa joku mies kyläilee meillä, mutta minulla ei ole omaa huonetta
Jaan makuuhuoneen alakoululaiseni kanssa ja makuuhuone on lähinnä leikkihuone täynnä leluja. Mitäköhän miehet tästä ajattelevat? Lapseni ei tietenkään ole kotona sillpin, jos joku täällä joskus kävisi, mutta mietityttää.
Kommentit (6)
No selität vaan että sulla on lapsi. Itse siivoaisin kyllä kunnolla lelut pois, ei haittaa että lapsi näkyy kotona mutta ei sängyn tarvitse olla täynnä pehmoleluja ja lattian täynnä barbeja kun mies saapuu.
Onko pakko ensimmäisenä rynnätä sinne makuuhuoneeseen? Eikö teillä ole olohuonetta missä seurustella vieraiden kanssa?
Arvostan miehenä tuota suoraa toimintaa että ekalla kerralla suoraan panohommiin. Siivoa etukäteen lelut pois, se voi olla vähän turn off. Ei muuta kun tiukkaa jyystöä 👍
No mitäs tuo nyt haittaa? Jos miehelle on ok, että sinulla on lapsi, tuskin yhteisestä huoneestakaan hätkähtää.
Annat sille seisaaltaan paskarööriä vessassa.
Kerro ainakin ennakolta miehelle että sinulla on lapsi. Tuskin tuo siitä on moksiskaan jos on sinun kanssasi tosissaan.