Onko se väistämätön luonnonvalinta että osa tekee itsemurhan?
Miten on? Onko joidenkin osaksi merkitty itsemurha jo syntymässä?
Kommentit (31)
Joo ja nykyään lapsetkin hyppii nenille! Ei mitään vanhemman kunnioitusta.
Olen itse ollut yksin koko päivän. Koko kuukauden itse asiassa. Enkä aio lannistua.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja nykyään lapsetkin hyppii nenille! Ei mitään vanhemman kunnioitusta.
Ei minun lapset.
Olkaa lempeitä niin huomaatte eron.
Katso Muumilaakson tarinoita "kun lapset hyppii nenille".
Entisaikaankin oli surua.
Nykyaikaan on kontrollia. Näkymätöntä ja näkyvää.
On yksinäiseksi tekevät asunnot. Harmaat kopperot. Se kyllä vaikuttaa mieleen!
Rahan ahneus vaan hurraa.
Ja elämä on aivan muuta. Moni on vain kaukana siitä. Elämä on hyvissä asioissa, puhtaana annosteltuna kauniina ja ilmaisena niille jotka sen vilpittömästi tahtovat löytää. Toiset laittelee esteitä, ne jotka luulevat, että kovuus, nopeus ja pinnalliset arvot olisi jotain tärkeää. Jotka luulee pinnallista menestymistä ilman sydämellisyyttä ja rikkautta ilman anteliaisuutta elämäksi.
Jokainen meistä voi tehdä hyvin.
Voi aloittaa tänään.
Olethan vielä jotemnkin kunnossa?
Jaksathan aamuun ja uuteen päivään?
<3
todellakin jokaisen kohtalo on ennalta määrätty, Jumalan toimesta!
En tiedä jaksanko, kyllä varmaan, vaikka seuraava päivä tuntuukin siltä että siihen ei jaksaisi enää herätä. Kiitos ihanista viesteistä. Luen ne kyllä vaikka en oikein tiedäkään mitä vastaisin.
Kohtaloa ei ole olemassakaan, eli missään ei ole päätetty etukäteen miten kaikki kohdallasi menee ja miten skaikki päättyy. Voit viimeiseen asti päättää ihan itse sen, että se satunnainen luonnonvalinta jossa todetaan: "kaikki eivät kestä loppuun asti tätä elämää" ei tarkoittanutkaan sinua ja siirtää pallon seuraavalle.
Jos paskaa on tullut lapioitua jo pidempään niin on todennäköisesti selvinnyt jo paljon pahemmastakin sillasta, mutta jostain syystä juuri tämä hetki tuntuu erityisen pahalta. Kannattaa soittaa vaikka sosiaali- ja kriisipäivystykseen tai vaikka häkeenkin jos ei muuta keksi ja kertoa, että nyt on tavallista paskempi fiilis. Niin kauan, kun pysyy satunnaistilastosta pois niin kaikki on vielä tukevasti omissa käsissä.
Hyvää yötä sinulle!!
Jaksamista. <3
Tee tarina itsestäsi, jossa selviät seikkailujen jälkeen.