Lavrov- Eu on pienen eliitin hallussa
Kommentit (57)
Joskus se pysähtynytkin kello näyttää oikeaa aikaa.
Haavisto ei varmaan kehdannut kysyä "entäs venäjä sitten?"
Onneksi Venäjällä asia on ihan toisin🙄
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on myös kansalliskonservatiivisia valtioita kuten Venäjä, Puola ja Unkari missä ajatellaan aidosti oman kansan parasta. Suomikin voisi olla sellainen.
Tanskakin alkaa kohota, sosiaalidemokraattinen naispääministeri pitää tavoitteena nolla teepeehakijaa Tanskaan.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Venäjällä asia on ihan toisin🙄
Toden totta, siellähän ei pieni eliitti pääse vaikuttamaan. Noo, mitä nyt joutuu vankilaan jos on eri mieltä, pieni palatsi tuli tehtyä...
Ei tullut edes yllätyksenä. onkohan kyse kokonaan TP hakijoista.
Minä en leiki mukana yhtään mitää ja jos joku trans mulle loukkaantuu ni Ei Kiinnosta!!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on myös kansalliskonservatiivisia valtioita kuten Venäjä, Puola ja Unkari missä ajatellaan aidosti oman kansan parasta. Suomikin voisi olla sellainen.
Unkarissa oli levitetty punainen matto Putinille. Nato maa kyseessä.
kyllä minä niin mieleni pahoitin, eivät eres kahinaa aikaiseksi saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä pieni roistolauma on ryövännyt maan rahat itselleen ja presidentti murhauttaa vastustajiaan. Ovat hyökänneet pienemänsä kimppuun ja yrittävät varastaa krimin itselleen. Lehdistönvapaus ja demokratia on tuhottu.
Ja nuo pari vasallivaltiota ovat samalla tiellä.
Suomi voisi olla sellainen mutta sodissa hankimme vapauden ja sen on verellä ostettu.
Kaltaistesi putintrollien on ihan turha yrittää valheilla muuttaa mustaa valkoiseksi!
Niin. Venäjä on Putinin taskussa.
Venäjän menosta on helppo pysyä kärryillä: katso mistä he syyttävät muita, ne ovat asioita jotka juuri sillä hetkellä ovat Venäjällä pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä pieni roistolauma on ryövännyt maan rahat itselleen ja presidentti murhauttaa vastustajiaan. Ovat hyökänneet pienemänsä kimppuun ja yrittävät varastaa krimin itselleen. Lehdistönvapaus ja demokratia on tuhottu.
Ja nuo pari vasallivaltiota ovat samalla tiellä.
Suomi voisi olla sellainen mutta sodissa hankimme vapauden ja sen on verellä ostettu.
Kaltaistesi putintrollien on ihan turha yrittää valheilla muuttaa mustaa valkoiseksi!
Puola on itseasiassa hyvin Venäjä vastainen maa ja Yhdysvaltojen läheinen liittolainen, mutta Unkarilla on liian lämpimät välit natomaaksi Venäjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en leiki mukana yhtään mitää ja jos joku trans mulle loukkaantuu ni Ei Kiinnosta!!
Heh, tämä hiekkalaatikko on varattu. ja minä keinun ensin.529
Venäjä taas ei ole. Ei laisinkaan.