Ehdottakaa hyväntekeväisyyskohteita testamentin edusaajiksi
Rintaperillisiä ei ole, joten käsittääkseni voin testamentata koko omaisuuteni kenelle haluan. Olen itse taloudellisesti järkevä ja tervettä elämää viettävä, ja kaikissa läheisissäni on jokin "vika" miksi en halua heille ansiotonta rahaa jättää :D Etsin kohdetta, jolla mahdollistettaisiin esim. vähävaraisten lasten urheiluharrastuksia, lomailua tms. Kohteen hallinnollisten kulujen tulee olla kohtuulliset, toisin sanoen en halua rahojeni valuvan myöskään niihin. Ehdotuksia kiitos!
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vapaa-ajattelijat. Muista, ettet jätä senttiäkään uskovaisille.
Huh, tämä unohtuikin mainita! En todellakaan :D
Minulle kiitos 😊.
Vitsit sikseen, ei tule mitään näin äkkiseltään mieleen mutta mahtaisikohan netistä löytyä joku mieleinen jos hakee vaikka lasten hyväntekeväisyys säätiö tms.
Samaa olen miettinyt. Vaikea löytää mitään kohdetta jossa ei olisi ollut jonkinlaista kähmintää.
Ronald McDonald -lastentalosäätiö.
Unicef, Plan tai Mannerheimin lastensuojeluliitto, jos haluat auttaa nimenomaan lapsia.
Motivoituneiden, mutta köyhien, koulutukseen. Suoraan kohteelle, suoritusperusteisesti.
Hukkuneiden merimiesten hoitokoti. Kuurojen palvelupuhelin.
Helsinki Missio voisi olla hyvä kohde. Tekevät mielestäni erinomaisen tärkeää työtä.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki Missio voisi olla hyvä kohde. Tekevät mielestäni erinomaisen tärkeää työtä.
Ei todellakaan senttiäkään noille kusipäisille uskovaisille!
Tukikummit -säätiö
Pelastakaa lapset
Sos-lapsikylä
Itämeren suojelu
John Nurminen -säätiö
WWF Itämeri
Naisten turvakodeille
Hesy ry (eläinsuojelu)
VVA ry (asunnottomat)
Metsähallitus / Suomen kansallispuistojen ylläpitoon
Kotikaupungillesi käytettäväksi vähävaraisten lasten harrastustoimintaan/lomailuun.
Vapaa-ajattelijat. Muista, ettet jätä senttiäkään uskovaisille.