Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissat tallovat omassa paskassaan ja sitten nuolevat itsensä seuraavaksi tulevat imemään naamaasi - onpa siistiä, suloista sekä hellyttävää...

Vierailija
15.02.2021 |

Tälläistähän se on kissojen kanssa - oikaiskaa jos olen väärässä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kissoja vuodesta 1973. En muista yhtään tapausta, että kissa olisi tallonut ulosteeseensa. Joskus pitkäkarvaisilta on jäänyt ns. köntsä villahousuihin kiinni ja sen on joutunut irroittelemaan ja pesemään kissan puntit. Aloitus tuntuu muutenkin sellaiselta, ettei sen kirjoittaja ole ollut kovin paljon kissojen kanssa tekemisissä. 

Kissa kaivaa hiekkaan kuopan ja peittää sen todella taitavasti. 

Kissoilla ei ole samanlainen intohimo nuolla ihmisten kasvoja kuin koirilla. 

Vierailija
22/32 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ei ikinä talloisi tahalleen omaan paskaansa tai koskisi pissaansa. On omistajan tehtävä pitää hiekkalaatikko niin puhtaana että ei ikinä tarvisi kissan tassutella jätöksissään.

Kissat tosiaan tuoksuu ihan pehmoleluilta ja villapaidoilta ja ovat hirmuisen siistejä eläimiä.

En tajua yhtään kissavihaajia, enkä haluakkaan. Sellaisiin ihmisiin ei ole edes luottamista enkä sellaisiin halua tutustuakkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kissoja vuodesta 1973. En muista yhtään tapausta, että kissa olisi tallonut ulosteeseensa. Joskus pitkäkarvaisilta on jäänyt ns. köntsä villahousuihin kiinni ja sen on joutunut irroittelemaan ja pesemään kissan puntit. Aloitus tuntuu muutenkin sellaiselta, ettei sen kirjoittaja ole ollut kovin paljon kissojen kanssa tekemisissä. 

Kissa kaivaa hiekkaan kuopan ja peittää sen todella taitavasti. 

Kissoilla ei ole samanlainen intohimo nuolla ihmisten kasvoja kuin koirilla. 

Vierailija
24/32 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haahaaa, PARAS!!!

Vierailija
25/32 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on siisti eläin ja varoo astumasta jätöksiinsä. Mikäli omistaja on jättänyt putsaamatta hiekkalaatikon riittävän usein ja kissa kokee sen likaiseksi, saattaa jätös löytyä hiekkalaatikon vierestä lattialta.

Vierailija
26/32 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä kissanhiekassa niitä ulostebakteereja, vaikkei kissa astuisi ulosteeseensa.

Vai eikö kukaan muka pese välillä laatikkoa? Miksi se pitäisi pestä, jos hiekka ja laatikko olisi puhtaita?

Niin, eivät ole. Ja tassujen mukana ne bakteerit kulkeutuu mukana ympäriinsä.

Olen minäkin astunut hevosen pissaan ja lantaan sekä koiran kakkaan. Mutta niitä kenkiä en silti nosta sänkyyni tai keittiönpöydälle edes pesun jälkeen.

Vai laittaisiko kissanomistajat?

Vierailija
27/32 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo naaman imeminen ihmetyttää. En ole koskaan nähnyt kissan imevän tai edes nuolevan ihmisen naamaa. Ei ole kissojen tapaista, enemmänkin koirien.

Vierailija
28/32 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä kissanhiekassa niitä ulostebakteereja, vaikkei kissa astuisi ulosteeseensa.

Vai eikö kukaan muka pese välillä laatikkoa? Miksi se pitäisi pestä, jos hiekka ja laatikko olisi puhtaita?

Niin, eivät ole. Ja tassujen mukana ne bakteerit kulkeutuu mukana ympäriinsä.

Olen minäkin astunut hevosen pissaan ja lantaan sekä koiran kakkaan. Mutta niitä kenkiä en silti nosta sänkyyni tai keittiönpöydälle edes pesun jälkeen.

Vai laittaisiko kissanomistajat?

Yritän itse ainakin pitää kissat pois pöydiltä ja sängystä koska niiden tassujen väliin jää sitä hiekkaa kuitenkin välillä.

Mutta peseekö koiranomistajat koiriensa tassut joka kerta ulkoilun jälkeen? No ei todellakaan. Koirat voivat kävellä ulkona ties missä kurassa ja ulostejäämissä, usein pyörivätkin niissä jos saa tilaisuuden. Ainakin mun entinen koira meni pyörimään onnessaan jäniksenpapanoissa. Eikä koirat voi jättää tassuja eteiseen kuten ihmiset jättävät kenkänsä. Niillä likatassuilla sitten mennään sänkyyn ja sohville, kenties tassut käy pöydän tai keittiön tasojen reunallakin kun ihmisten silmä välttää.

Mut eipä näistä mitään terveyshaittaa ole toistaiseksi ilmennyt.

Vierailija
29/32 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovat viisaita, suloisia, älykkäitä pieniä jumalolentoja. Joten näin ollen kissat saavat tehdä mitä tahtovat.

Vierailija
30/32 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä 20 vuoden aikana kissa kertaakaan imenyt naamaani O_o

Vierailija
31/32 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tallo. 

Kissavessa heti puhaaksi kun tuotos tullut. 

Ainoastaan vahingossa voi astua. Mutta jos on heti poistettu niin ei astu siihen.

Ei ne tallo siksi, koska peittävät sen hiekalla. Aika harva varmaan kyttää kissanvessan vieressä, koska kisu tekee sinne jotain ja putsaa heti. Tallomattomuus johtuu kissan omasta siisteydestä.

Menen mukana ja poistan. Ei hajuja. (olen kotona)

Anna herranjestas VESSARAUHA raukalle. Moukka.

Vierailija
32/32 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kissani on kova nuolemaan naamaa, varsinkin aamuisin kun tulee herättämään ja pyytämään ruokaa. Ja huono peittämään kakkansa, kaivaa kuopan ja kuopsuttelee hiekkaa väärään suuntaan. Mutta on se niin söpö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän