Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ehdotti, että voisi ostaa minulle silikonit.

Vierailija
15.02.2021 |

Kyllä vain! Hän sanoi, että voisi ostaa minulle silikonit, mutta pelkää, että ottaisin sen jälkeen uuden miehen. Tulkitsen tämän monella tapaa. Ensiksi, en ole riittävä näin. Toiseksi, en hänen mielestään saisi miestä tällaisenaan. Kolmanneksi, olen sen tyyppinen ihminen, että lähtisin heti uuden matkaan.

Sanoinko miehelle mitään tästä? No en kertakaikkiaan tiennyt mitä olisin sanonut tuohon möläytykseen. Nyt jälkeenpäin kyllä keksin vaikka mitä, mutta silloin menin täysin hiljaiseksi.

Muita erikoisia piirteitä miehessä on, että kun tapaamme hänen tuttujaan, niin hänen mielestään minun täytyy olla "edustava". Hän määrää miten laitan hiukset ja mitä puen päälle. Hän haluaa esitellä minua muille. (Näköjään pienistä tisseistä huolimatta.) Kerran esimerkiksi käski vaihtamaan paidan. Olin pukenut lämpimän villaneuleen, niin se piti vaihtaa koska ei ollut tarpeeksi nuorekas, vaikka sanoin että palelen. Nauraen osoitteli paitaani, että et herranjestas tuota voi laittaa. Paita ei myöskään ollut tarpeeksi tiukka, niin se piti siksi vaihtaa. Vaihdoin sitten, itkua pidätellen koska mies vaikutti niin ivalliselta. En tiedä miksen vaan sanonut näkemiin ja lähtenyt.

Olemme molemmat parikymppisiä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle mitä riskejä impantteihin liittyy. Lisäksi ne eivät ole ikuiset, niitä täytyy vaihtaa ja nostaa tasaisin väliajoin. Tulee kalliiksi.

Tämän jälkeen voit dumpata tuollaisen urpon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi