Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa jos joku osaa kertoa

07.08.2006 |

mitä tehdä.. mä asun mieheni kans opiskelia asunnossa ja saiomme alun perin vaan kaksi avainta tähän ja nyt hävitin ulos niistä omani ja enää miehelläni avain... mitä tehdä? voiko itse teettää avainta ja paljon maksaa ja missä teettää? se on ura avain-oon kuullu et et ei vois teettää niitä ite?! onko näin? jos kiinteistövälittäjälle soittaa mitäköhän sanoo ja ja voiko sitä teettää lisää ja paljonkohan maksaa jne..

mie oon toivoton-osaako joku auttaa? en uskalla soittaa kiinteistön hoitajalle viellä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut ottaa yhteyttä asunnon omistajaan. Kalliiksi tulee moinen homma. :(

Vierailija
2/11 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittakaa ja pyytäkää lupaa teettää uusi avain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kadottaa asioita, mm. avaimia. Silti kaikilla on oltava avaimet kotiinsa. Kiinteistönhoitaja, isännöitsijä tms. hoitaa kyllä asian, varmasti saa uuden teetetyksi. Ei tämä ole mikään hätätilanne, häntä pystyyn ja soittamaan!

Vierailija
4/11 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uudemmat 2-uraiset tms. pitää teettää esim. isännöitsijän kautta. En tiedä miten tämä menee opiskelija-asunnoissa.

Vierailija
5/11 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen musta peräinen avaina on vähän kinkkinen teettää, siihen tarvitaan isännöitsijän lupa... Näin ainakin meillä oli, kun piti saada yksi aivan lisää... ja mikäli ette teetä ja muutatte pois niin teille tulee maksu lukkojen vaihdattamisesta, siitäkin on kokemusta... Asuntoon kun oli 4 aivainta ja yksi katosi niin muuton jälkeen asuntoon vaihdettiin lukot meidän laskuun...

Vierailija
6/11 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli sellainen musta päinen kai sit joku uudempi en tiiä...pitää nyt miestä yrittää tavoittaa työstä viel ja kysyä siltä vaik huudothan mä saan... ja kattoo jos soittaa sit isännöitsijälle. kiitos viesteistä.... kai tästä jotenkii selvii,,,kun tietäs paljon sellanen maksaa....

Vierailija
7/11 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi jotain 700, jos teetti uuden mustapäisen avaimen. Ainakin näin sanottiin, kun opiskelija-asuntoni avaimet minulle luovutettiin.

Vierailija
8/11 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iik jos se niin kallista on.....mut ei se kai sit auta... pitää kai soittaa isännöitsiälle ja tunnustaa et avain on hävinny ulos

Vierailija
9/11 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin pitää ottaa yhteyttä isännöitsijään tai vuokranatajaan mikä sitten lieneekään... ja sieltä pitää saada lupalappu ja avain pitää teettää vain tietyllä virallisella liikkeellä, ei siis missä tahansa suutarilla...

Vierailija
10/11 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sählääjiä ollaan joo... mutta ne kaks avainta makso muistaakseni 42,50e. En sitte tiiä laskuttivatko meitä väärin mutta minäkin luulin sen olevan kalliimpaa.

Vierailija
11/11 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hirveän kallista se on.