Miten kestät sen että ihmisillä on eri näkemys kuin sinulla?
Jatkuvasti netissä näkee uutisia missä USA poliisit ampuu viattomia, hackereita on olemassa ja consertaavisia arvoja ihan elämän oudoimmassa nurkassa ja kaikkea tätä KANNUSTETAAN
Miten kestät sen että asioita josta et tykkää on suosittuja ja ylistettyjä toisten ihmisten tai demographien keskuudesssa?
Kommentit (38)
Hackerit ovat kyllä jotain vastenmielistä.
Minun puhelinta ollaan hackeroitu ja.on parhaillaan ehkä nytkin hackereiden hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Minun puhelinta ollaan hackeroitu ja.on parhaillaan ehkä nytkin hackereiden hallussa.
Ja ajattele, siellä on USA:ssa juuri nyt teini poikia jotka on sitä mieltä että "antsaitset" sen
Aina olen valmis asiallisesti väittelemään, erittäin harvoin minulta loppuu loogiset vastaväitteet. Esim beeäläm tapahtumissa on ollut kyse huumepäissään olevista rikollisista jotka uhkasi poliiseja, yksi mm osoitti poliisiltaan varastamalla etälamauttimella poliisia. Kaikki loogiset perusteet on olemassa miksi poliisi ampui.
Vierailija kirjoitti:
Vähän riippuu... jos eriävä mielipide on jotain tyyliin maa on litteä kuin pannukakku on kyseistä ihmistä hankala ottaa tosissaan, sama kaikenlaisten muidenkin todellisuuden kieltäjien kanssa.
Nämä ovat kyllä vähän erikoisia tapauksia. Toisaalta minusta nämä ovat herkullisimpia tapauksia, kun saa kerta toisensa jälkeen ampua argumentteja alas, mutta toisaalta näissä ärsyttää, että a) eivät ymmärrä alkeellisintakaan logiikkaa b) ei voi koskaan tietää, ovatko tosissaan vai trollaavatko.
Kerran yksi hakkeri (joku turun saaristolainen) lähetti sateliitista niin paljon dataa minun LG puhelimeeni että se sammui yks kaks. Tämä puhelin ON nyt hakkereiden hallussa.
Erityisen vaikeaa minulle on kestää yleinen välinpitämättömyys muista ihmisistä. Yksinkertaisesti sitä asenne, että "ihan sama", mitä muille tapahtuu tai millaista elämää he viettävät, on vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Erityisen vaikeaa minulle on kestää yleinen välinpitämättömyys muista ihmisistä. Yksinkertaisesti sitä asenne, että "ihan sama", mitä muille tapahtuu tai millaista elämää he viettävät, on vaikea ymmärtää.
Juutalaiset kohtelevat noin. Tekeytyvät kuuntelevaisiksi mutta kaikki menee toisesta korvasta ulos tai johonkin juoruun jos he hyötyvät siitä.
Joku satanisti tekee nyt minulle niskakipua.
Minä olen oikeassa ja sinä väärässä.
Näin itse kukin mielessään hyvin herkästi ajattelee. Ellei tiedosta tätä peruslähtökohtaa, on suorastaan siihen tuomittu...
Vierailija kirjoitti:
Joku satanisti tekee nyt minulle niskakipua.
Kipu lähti nyt kuin sain tämän sanottua. Jess.
Pysähdyn miettimään, että olenko taas addiktoitunut oikeassa olemisen tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puhelinta ollaan hackeroitu ja.on parhaillaan ehkä nytkin hackereiden hallussa.Ja ajattele, siellä on USA:ssa juuri nyt teini poikia jotka on sitä mieltä että "antsaitset" sen
Just.
Kestän siten, että elän omaa live-elämääni. Netissä vietän vartin päivässä, selaan otsikot lehdistä ja silmäilen tämän palstan. Kun ei elä netissä, ei muiden mielipiteet pääse ihon alle.
Varsin hyvin jos vastapuoli osaa perustella näkemyksensä. Auttaa myös jos hän ei ole tunne/persoonavammainen autisti.
Se on sitä oikeaa suvaitsevaisuutta.
Paras ettei ala väitellä jos vastapuolen tarkoitus on tyhjän jauhaminen. Jutun jatkaminen sama kuin outo aasinsilta, noniin annoit periksi.
Ironia tässä kommentissa.... haluatko perustella väitteesi?
Hajota ja hallitse - taktiikka palvelee ennen kaikkea kapitalismia ja valtaeliittiä, kun kansa riitelee keskenään syyttäen jotain feministejä vastakkainasettelusta, vaikka länsimaisessa kulttuurissa vastakkainasettelun henkeä on ruokittu vuosisatoja.