Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestät sen että ihmisillä on eri näkemys kuin sinulla?

Vierailija
15.02.2021 |

Jatkuvasti netissä näkee uutisia missä USA poliisit ampuu viattomia, hackereita on olemassa ja consertaavisia arvoja ihan elämän oudoimmassa nurkassa ja kaikkea tätä KANNUSTETAAN

Miten kestät sen että asioita josta et tykkää on suosittuja ja ylistettyjä toisten ihmisten tai demographien keskuudesssa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tribalismi tuli takaisin intersektionaalisen feminismin myötä. Vastakkainasettelua on nyt sitten vain kestettävä.

Ironia tässä kommentissa.... haluatko perustella väitteesi?

Hajota ja hallitse - taktiikka palvelee ennen kaikkea kapitalismia ja valtaeliittiä, kun kansa riitelee keskenään syyttäen jotain feministejä vastakkainasettelusta, vaikka länsimaisessa kulttuurissa vastakkainasettelun henkeä on ruokittu vuosisatoja.

Vierailija
22/38 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hackerit ovat kyllä jotain vastenmielistä.

Minun puhelinta ollaan hackeroitu ja.on parhaillaan ehkä nytkin hackereiden hallussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun puhelinta ollaan hackeroitu ja.on parhaillaan ehkä nytkin hackereiden hallussa.

Ja ajattele, siellä on USA:ssa juuri nyt teini poikia jotka on sitä mieltä että "antsaitset" sen

Vierailija
24/38 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen valmis asiallisesti väittelemään, erittäin harvoin minulta loppuu loogiset vastaväitteet. Esim beeäläm tapahtumissa on ollut kyse huumepäissään olevista rikollisista jotka uhkasi poliiseja, yksi mm osoitti poliisiltaan varastamalla etälamauttimella poliisia. Kaikki loogiset perusteet on olemassa miksi poliisi ampui.

Vierailija
25/38 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu... jos eriävä mielipide on jotain tyyliin maa on litteä kuin pannukakku on kyseistä ihmistä hankala ottaa tosissaan, sama kaikenlaisten muidenkin todellisuuden kieltäjien kanssa.

Nämä ovat kyllä vähän erikoisia tapauksia. Toisaalta minusta nämä ovat herkullisimpia tapauksia, kun saa kerta toisensa jälkeen ampua argumentteja alas, mutta toisaalta näissä ärsyttää, että a) eivät ymmärrä alkeellisintakaan logiikkaa b) ei voi koskaan tietää, ovatko tosissaan vai trollaavatko. 

Vierailija
26/38 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi hakkeri (joku turun saaristolainen) lähetti sateliitista niin paljon dataa minun LG puhelimeeni että se sammui yks kaks. Tämä puhelin ON nyt hakkereiden hallussa.

Vierailija
27/38 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen vaikeaa minulle on kestää yleinen välinpitämättömyys muista ihmisistä. Yksinkertaisesti sitä asenne, että "ihan sama", mitä muille tapahtuu tai millaista elämää he viettävät, on vaikea ymmärtää.

Vierailija
28/38 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisen vaikeaa minulle on kestää yleinen välinpitämättömyys muista ihmisistä. Yksinkertaisesti sitä asenne, että "ihan sama", mitä muille tapahtuu tai millaista elämää he viettävät, on vaikea ymmärtää.

Juutalaiset kohtelevat noin. Tekeytyvät kuuntelevaisiksi mutta kaikki menee toisesta korvasta ulos tai johonkin juoruun jos he hyötyvät siitä.

Vierailija
29/38 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku satanisti tekee nyt minulle niskakipua.

Vierailija
30/38 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oikeassa ja sinä väärässä.

Näin itse kukin mielessään hyvin herkästi ajattelee. Ellei tiedosta tätä peruslähtökohtaa, on suorastaan siihen tuomittu...

Vierailija
31/38 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku satanisti tekee nyt minulle niskakipua.

Kipu lähti nyt kuin sain tämän sanottua. Jess.

Vierailija
32/38 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähdyn miettimään, että olenko taas addiktoitunut oikeassa olemisen tarpeeseen.

Vierailija
33/38 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ajattele, siellä on USA:ssa juuri nyt teini poikia jotka on sitä mieltä että "antsaitset" sen

Just.

Vierailija
34/38 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti.

Vierailija
35/38 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän siten, että elän omaa live-elämääni. Netissä vietän vartin päivässä, selaan otsikot lehdistä ja silmäilen tämän palstan. Kun ei elä netissä, ei muiden mielipiteet pääse ihon alle.

Vierailija
36/38 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin hyvin jos vastapuoli osaa perustella näkemyksensä. Auttaa myös jos hän ei ole tunne/persoonavammainen autisti.

Vierailija
37/38 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä oikeaa suvaitsevaisuutta.

Vierailija
38/38 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ettei ala väitellä jos vastapuolen tarkoitus on tyhjän jauhaminen.  Jutun jatkaminen sama kuin outo aasinsilta, noniin annoit periksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä