Te joiden koko perheen nettotulot on n 2000€/kk
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin pärjätään. Koskaan ei ole tili nollilla.
Maksatteko ilman tukia vuokran/asuntolainan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksatteko ilman tukia vuokran/asuntolainan?
Maksetaan talolaina ihan itse. Ei olla koskaan saatu tukia.
Huonosti pärjään, minun perhe on minä itse,asun yksin ,nettotulo 1200 e. Kallis vuokra,asumistukea en saa. Kaikki menee asumiseen,muihin laskuihin ja ruokaan.
Varmasti tähän vaikuttaa tosi paljon erilaiset seikat. Minä pärjäsin ihan ok yhden lapsen kanssa kahdentonnin tuloilla, tuttavaperhe neljän lapsen ja asuntolainan kanssa taas on usein aika tiukilla.
Ja emme mekään nyt mitenkään leveästi eläneet. Ja lapsi esim. kallista harrastusta harrastaessaan tiesi, että muihin huvituksiin ja kalliisiin vaatteisiin ei sitten rahaa minulta löydy.
Minun ja mieheni nettotulot ovat 1900€
Ihan hyvin pärjätään.
Kahden aikuisen taloudessamme nettotulot ovat vaihdelleet 1400-4500e välillä ja hyvin ollaan pärjätty myös ollessamme pienituloisia. Silloin oli onneksi todella pienet asumiskulut, kun vuokraa maksettiin sellainen 250e.
Meillä on myös 2 lasta.
T. Vastaaja 1
Ihan hyvin pärjää.Onneksi vastikkeeni on nolla euroa,ja taloyhtiö jakaa loppuvuodesta aina osinkoja.Kiitos isi että ostit tämän kämpän!!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on myös 2 lasta.
T. Vastaaja 1
Ovatko minkä ikäisiä? Teinit kuluttavat paljon enemmän kuin taaperot
hyvin pärjätään, tukia ei ole eikä tule, toki ei voida porskutella ihan samalla tavalla kuin naapurin työttömät vaikka molemmat olemme töissä, toinen lähes kokopäiväisesti ja toinen osa-aikaisesti
.
ei meillä ole esim mitään netflixejä tai uusia puhelimia ja ihan kaikki kodinkoneet ja vaatteet on käytettynä ostettu, eikä siinä mitään mutta outoa että työttömät voi ostaa uusia
Meidänkin työttömällä melkein naapurissa asuvalla perheella on varaa kaikkiin maksullisiin kanaviin ja vaikka mihin. Meillä ei ole vaikka olemme pihejä ja säästäväisiä. Me emme myöskään juo emmekä polta, kuten tuo mainittu perhe tekee.
Meillä mieheni kanssa nettotulot eläkkeestä 1930€
Eipä ole mitään valittamista.
Meillä kanssa nettotulot luokkaa 2000 €, mutta viikossa. Eihän se tietysti ole sama asia, mutta siltikin pärjätään ihan hyvin. Nyt pitäisi uusi auto ostaa mutta ei meinata päästä väristä yksimielisyyteen.