Jaha, että sitä koronahuippua odotetaan toukokuulle
Kommentit (222)
Korona on salaliittoteoria, rokotteessa on 5G siru.
T: foliohattu
Joo hupiahan ne ympäri maailmaa rajoittaa ihmisten menoja ja tuhoaa talouden, nyt vähän valoja päälle ihmiset!
Jos ei olisi rajoituksia, koronavirus leviäisi väestössä laajalti ja kuolleita tulisi kymmeniä tuhansia. Tämä ilmiö toistuisi useamman kerran ja on mahdollista, että joka kerta tulisi enemmän kuolleita, kun sairauden heikentämät ihmiset saisivat tartuntoja. Uusia koronavirus muunnoksia syntyy päivittäin, vähäinen osa niistä on merkittäviä, mutta osa kykenee tarttumaan niihinkin, jotka ovat aikaisemman koronavirus muunnoksen aiheuttaman taudin sairastaneet.
Ihan sama miten tässä nyt käy. 2030 tiedetään ja silloin ei enää vapaasti kuljetta missään vaan joku app seuraa sun liikkeitä kaiken aikaa.
Uusi normaali tehdä töitä kotona eikä tavata ihmisiä. Syntyys laskussa kun ihmiset ei enää dokaa hulluna ja harrasta seksiä randomien kanssa joiden kanssa on pakko pariutua kun lapsi.
Ehkä se eutanasia pilleri on oikeasti keksitty ettei tarvii ns "eläkkeelle" jäädä kun mitä sillä elämällä on merkitystä koska ei voi matkustella jos olisi sitä rahaa. Itse olen silloin tuota ikäluokkaa.
Muunnokst tulevat rajan yli Suomeen ja leviävät täällä vähitellen. AZ rokote ei rupe muunnoksiin. Ja Vesala haluaa bileet pystyyn. Surkat ajat kun kanssa saa AZ.rokotetta. Phizer tehoaa muunnoksiin, miutta sitö sai vain harvat ja valitut.
Lopetetaan tää hulluus. Yhteiskunta auki ja vauhdilla kiitos.
Voidaan nyt taputtaa kaikki ja kohdistaa kiitokset Suomen hallituksen suuntaan kun VIHDOIN myös afrikanmuunnos saatiin tänne!
Oltiin kaikki avosylin vastassa kun mitään ei tehty senkään estämiseksi.
Voi meitä ihmisiä, nyt on hukka meidät perinyt.
Mä vielä hetken jaksan toivoa että heräisin tästä painajaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Korona on salaliittoteoria, rokotteessa on 5G siru.
T: foliohattu
Joo korona on salaliittoteoria. Mutta foliohattujen sijaan salaliittoon uskovat käyttävät maskia. He uskovat, että paha virus haluaa tuhota heidät joukkovoimalla.
Rajoitustoimet päättyvät ensi vuonna.
Tiesittekö, että influenssa muuttuu joka vuosi? Miksei koronakin muuttuisi? Jos muuttuu, tarkoittaako se, että nyt saatavat rokotteet ovat ensi syksynä turhia?
Koko yhteiskunta on ollut vuoden kiinni turhaa. Nyt pois rajoitukset
Vierailija kirjoitti:
Koko yhteiskunta on ollut vuoden kiinni turhaa. Nyt pois rajoitukset
Ei rajoituksia tarvitsisi edes poistaa, riittäisi, kun ei laitettaisi uusia. Eli rajoitettaisi samaa asiaa toinen jakso toisensa perään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama miten tässä nyt käy. 2030 tiedetään ja silloin ei enää vapaasti kuljetta missään vaan joku app seuraa sun liikkeitä kaiken aikaa.
Uusi normaali tehdä töitä kotona eikä tavata ihmisiä. Syntyys laskussa kun ihmiset ei enää dokaa hulluna ja harrasta seksiä randomien kanssa joiden kanssa on pakko pariutua kun lapsi.Ehkä se eutanasia pilleri on oikeasti keksitty ettei tarvii ns "eläkkeelle" jäädä kun mitä sillä elämällä on merkitystä koska ei voi matkustella jos olisi sitä rahaa. Itse olen silloin tuota ikäluokkaa.
Eihän tässä koronavirus mitenkään huolestuttava olekkaan, vaan tietoisuus siitä, että tämä on harjoittelua ja lakien rukkaamista uuteen uskoon.
Hauska seurata, kun haisevat juntit ympäri maailmaa ei pääse tuhoamaan luontoa lockdownien takia. Ovat suljettuina omissa karsinoissaan.
Mätänevät karsinoissaan, silloin tällöin, vielä vuoden.
Nyt kun hiihto omat alkaa niin kyllä tämä leviää käsiin. Miksi ei voisi laittaa mahdollisimman tiukat rajoitteet vaikka kuukaudeksi ja rajat kiinni. Näin ollen voisi olla kivoimpi kesä. Turhat räkälät kiinni.
En tiedä tästä aiheesta, mutta ylipäätänsä aivan varmasti. Mediatalot elävät valehtelulla ja manipuloinnilla, jolla saadaan uskoteltua ihmisille vaikka mitä skeidaa. Raha (omistaja) määrää, mitä saa kirjoittaa ja mitä ei. Totuuden kanssa lehdillä ei ole ollut mitään tekemistä moneen vuoteen.