Mieheni valmistaa aterian miltei aina
Onko täällä muita naisia, jotka eivät tykkää valmistaa ruokaa? Minä en tee kuin harvoin ruokaa miehelleni ja itselleni. Sittenkään en valmista aterioita, kun aikuiset lapsemme tulevat perheineen kylään. Mieheni tekee sapuskat tai sitten lapset itse. Onko muita yhtä laiskoja naisia kuin mitä mä olen ruokien laiton suhteen?
Leivon kylläkin joskus, mutta viime vuosien aikana en enää leivo kuin harvoin. Kaupasta saa pullaa, piirakoita, kakkuja jne. Miksipä turhaan itseään rasittamaan.
Kommentit (5)
Mies pesee ja pilkkoo kasvikset, minä laitan yleensä ruoan. Muuten en varmaan jaksaisi kokkailla niin usein, jos pitäisi tehdä kaikki alusta alkaen itse.
🙋 Täällä toinen laiska kokki. Mieheni tekee lähes aina ruuan ja se on hänelle ok. Mun mielestä kokkaaminen on hemmetin tylsää ja mun vuorolla yleensä syödäänkin take out-ruokaa. Onneks mies tykkää ruuanlaitosta.
Vierailija kirjoitti:
🙋 Täällä toinen laiska kokki. Mieheni tekee lähes aina ruuan ja se on hänelle ok. Mun mielestä kokkaaminen on hemmetin tylsää ja mun vuorolla yleensä syödäänkin take out-ruokaa. Onneks mies tykkää ruuanlaitosta.
Minun kokkausvuorossa syödään Time-Out ruokaa. M45
Mä en tykkää, mutta ei tykkää miehenikään. Mä oon kuitenkin parempi kuin mies, niin usein mä valmistan päivällisen. Joskus syödään jotain puolivalmistetta. Joskus miehen äiti on kokannut koko suvulle. Musta on aina kivaa, jos ei itse tarvitse laittaa ruokaa. Siksi mua ei haittaa, että miehen äiti kokkaa. Toisaalta joskus se ruoka on aika pahaa.
Ruokaa teen, mutta mies saa leipoa, mä en ole yhtään pikkutarkka ihminen ja ärsyttää suunnattomasti jos pitää mitata eri ainesosia ja lukea ohjeita.