naisen tyydyttäminen, ja halu
Ymmärtävätköhän miehet, miten upealta se tuntuu, kun mies sormeilee pillua ja klitorista aivan orgasmiin asti,tai nuolee. Miksi tämä ihana tuntemus pitää mukamas "esileikkinä" lopettaa, ja siirtyä siihen oikeaan "eli miehen tyydytykseen" kesken kaiken. Jaa - a , mikä onkaan sitä oikeaa ...kun harva nainen kuitenkaan siitä yhdynnästä saa pahaimman tyydytyksen.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se kiva sormettaa, nuolla ja tehdä kaikkea kivaa ennen yhdyntää. Mutta kun rouvalla ei mielenkiintoa riitä ja hirveä kiire hoitaa asia pois. Parasta on saunan jälkeen suoraan sänkyyn ja jalat levälleen asetelma. Jos kaikenkaikkiaan menee 10min niin sekin kuulemma liikaa. Kaikki turha pukeutuminen tai vastaava meillä täysin unohdettu.
Joskus olen hiukan väkipakolla nuollut tai sormettanut rouvalle orgasmin, seurauksena ettei seksiä ole hetkeen harrastettu. Orgasmi ei tunnu kuulemma hyvälle, aivan turhaan mainostettu juttu. Kirjat ja telkkari ovat mukavampia asioita.
Kuulostaa tosi tylsältä.
Sido nainen kiinni käsistä, ei pääse karkuun tyydytystä. 😂
Mulla oli muutama vakipano ennen kuin tapasin mun miehen. Opetin niillekin miten naista tyydytetään. Miten kuunnella, kysellä, kokeilla ja nähdä mistä nainen tykkää. Olivat hyvin kiitollisia 😁
Aito naisen nautintoääntely, voihke, väreily, sätkiminen yms. ei vedä vertoja po**ossa nähtävälle teeskentelylle.
Eikä nainen sano mitään järkevää sanaa kun saa, usein ei pysty puhumaan juuri ennen orgasmiakaan, eikä varsinkaan sen jälkeen.
On se vaan upeeta, kun on mies, joka osaa tehdä ihan kaiken niin, että itse vaan värisee ja nauttii mitä moninaisimmilla tavoilla, ja saa aina orgasmin, montakin! Silloin haluaa antaa itsekin miehelleen ihan kaiken mitä keksii toivoa tai pyytää. Taatusti!
Sääli niitä miehiä jotka eivät tätä tajua. Mutta ennenkaikkea sääli heidän naisiaan, jotka joutuvat tyytymään outoihin pikayystöihin päämääränä miehen nopea tyydytys, yksinomaan, ei mitään heille. Joskus vuodesta toiseenkin.
Olisihan se kiva sormettaa, nuolla ja tehdä kaikkea kivaa ennen yhdyntää. Mutta kun rouvalla ei mielenkiintoa riitä ja hirveä kiire hoitaa asia pois. Parasta on saunan jälkeen suoraan sänkyyn ja jalat levälleen asetelma. Jos kaikenkaikkiaan menee 10min niin sekin kuulemma liikaa. Kaikki turha pukeutuminen tai vastaava meillä täysin unohdettu.
Joskus olen hiukan väkipakolla nuollut tai sormettanut rouvalle orgasmin, seurauksena ettei seksiä ole hetkeen harrastettu. Orgasmi ei tunnu kuulemma hyvälle, aivan turhaan mainostettu juttu. Kirjat ja telkkari ovat mukavampia asioita.