Deitti ei tiennyt laukkuni logoa. Ja kun kysyin mitä luulet tämän maksaneen, hän sanoi
hinnaksi melkein 100 kertaa vähemmän.
En viitsinyt kertoa oikeaa hintaa.
Kommentit (41)
Voi mies raukkaa, joutui treffeillä puhumaan käsilaukuista.
Oletan ettei halunnut nähdä ap:tä enää :D
No ainakin hän oli sitten 100% hetero koska ei tiedä käsilaukuista mitään :D
Mulla on musta keinonahkainen reppu. Hyvin pelittänyt jo viimeiset 5 vuotta. Käsilaukkuja löytyy kaapista, mutta reppu helppoudessaan vie voiton. Käsilaukut tosin hintaluokkaa 10 - 100 €. En taida vetää vertoja ap:n "tyylikkyydelle".
asianajaja
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka eivät kanniskele mitään käsilaukkuja mukanaan, vaikuttavat jotenkin fiksummilta. Ja yleensä ovatkin.
Mihin olisi tarkoitus laittaa avaimet, lompakko, puhelin, huulirasva, miehen puhelin, miehen puhelimen varalaturi jne? Ja naisten vaatteissa ei yleensä ole taskuja. Oma käsilaukku maksoi 50€ ja oli mielestäni tuhottoman kallis, mutta halusin sen :D
Sulla on AP vähän harhainen käsitys muovikassien hinnasta.
Mun paras käsilaukku on löytö kierrätyskeskuksen ilmaislaarista,kiva ja käytännöllinen.
Naurettavaa maksaa käsilaukusta tonnikaupalla tai edes satasia,en maksais viittäkymppiä.
Kuka niitä katsoo,ei kukaan.
Paitsi joo,toinen pissis.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin hän oli sitten 100% hetero koska ei tiedä käsilaukuista mitään :D
Mutta sukupuolesta ei voi sanoa, en minäkään tiedä laukuista mitään, vaikka nainen olen.
Mua nolostuttaisi edes esitellä käsilaukkuani tai muitakaan asusteitani jollekin deitille tai arvuututtaa niiden hintaa. Jos deitti kysyisi paljonko laukkuni on maksanut sanoisin etten muista tai että sain laukun lahjaksi.
On äärimmäisen junttia ja mautonta brassailla omaisuudellaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka pistää paljon rahaa käsiveskaan on boooring!
Kuka kantaa käteistä enää mukana. Mulla on ainakin kortti vaan veskassa.
Mulla on aina salkullinen seteleitä mukana minne menenkin. Mafiatyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka eivät kanniskele mitään käsilaukkuja mukanaan, vaikuttavat jotenkin fiksummilta. Ja yleensä ovatkin.
Mihin olisi tarkoitus laittaa avaimet, lompakko, puhelin, huulirasva, miehen puhelin, miehen puhelimen varalaturi jne? Ja naisten vaatteissa ei yleensä ole taskuja. Oma käsilaukku maksoi 50€ ja oli mielestäni tuhottoman kallis, mutta halusin sen :D
Reppuun. Niitä on monen kokoisia ja näköisiä, joka lähtöön. Myös vyölaukku näyttää tehneen paluun..
Sun deittis on tienny mitä tekee. Pääsee helpolla eroon kun esittää tyhmää tyhmiin kysymyksiin.
1000 euroa jostain Kiinan hikipajassa tehdystä keinonahkalaukusta. En maksaisi. Suomalaisen, mittatilaustyönä käsin tehdyn poronnahkalaukunkin saa halvemmalla.
Huolestuttavampaa jatkon kannalta olisi, jos mies tunnistaisi naisen käsilaukun merkin ja tietäisi sen hinnankin.
Kuka kantaa käteistä enää mukana. Mulla on ainakin kortti vaan veskassa.