Deitti ei tiennyt laukkuni logoa. Ja kun kysyin mitä luulet tämän maksaneen, hän sanoi
hinnaksi melkein 100 kertaa vähemmän.
En viitsinyt kertoa oikeaa hintaa.
Kommentit (41)
Ostinnuusimman käsilaukkuni torimyyjältä ja maksoin siitä 15 e. Toimii.
Eli hän sanoi että ”kirpparikassi, maksoi euron”.
AP on pinnallinen teinipissis, OMG hokija.
Et oo tosissas... ;D
Fiksu mies. : )
Voi Vuitton sentään, sivistymätön moukka.
Tuon miehen minä mielelläni ottaisin, arvot kohdillaan :)
Mistä noista tietää. Vaikka olisi kuinka kallis niin ei ole yhtään kummemman näköinen päällepäin kuin halpa. Turhaa noihin tuhlata.
Sanoin kuitenkin että se maksaa luultavasti enemmän kuin sen musta saksalainen auto.
Kertoo kaiken.
Ei kai kukaan kysy seuralaiseltaan käsilaukustaan merkkiä tai hintaa! Vihaan ilmaisua huutonaurua, mutta tässä sitä on pakko käyttää!
Mitä sanoisit miehestä, joka kysyisi ensimmäisillä treffeillä ymmärtääkö seuralainen mitä hänen autonsa on maksanut?
Laukku maksaa 1000 eur.
Mitä on sata kertaa vähemmän?
1000 eur - (100 * 1000) eur = -99 000 eur.
MIten tuollainen tulee edes treffeillä esille? Oma laukkuni on ravintolassa aina jossain sivupöydällä, sylissä, tai laukun takanojalla. Ei tulisi edes mieleen vetää sitä esille ja tentata seuralaiselta tietääkö nyt varmasti minkämerkkinen ja -hintainen laukku minulla on. Minulla on siis artisaanilla teetetty aito nahkalaukku, ihan omaksi ilokseni ja roinieni kantamiseksi.
En minäkään tiedä naisten laukuista, kengistä tai vaatteista yhtään mitään onko kyseessä kallis vai halpa. Ihan yhdentekevää.
Eivät naisetkaan tiedä. Oma laukku taitaa olla keinonahkaa ja edullisemmasta päästä.
Ihminen joka pistää paljon rahaa käsiveskaan on boooring!
Miehenä olisin lähtenyt kävelemään saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin kuitenkin että se maksaa luultavasti enemmän kuin sen musta saksalainen auto.
Kertoo kaiken.
Siis ei se ollut uusi vaan käytetty.
Naiset jotka eivät kanniskele mitään käsilaukkuja mukanaan, vaikuttavat jotenkin fiksummilta. Ja yleensä ovatkin.
Toivottavasti tämä on straight from Porvoo.