Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan hiustenpesua

Vierailija
14.02.2021 |

Pakko kuitenkin pestä kun ei rasvapäänä kehtaa kulkea.
Miksi tämä on nykyään tälläistä? Ennen ei ollut mitään ongelmaa. Tullut tässä parin vuoden aikana epämiellyttäväksi ongelmaksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan tyhmää. Entä jos pesisit vaikka kaksi kertaa viikossa?

Vierailija
2/16 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät hiukset, ja aiemmin pesin hiukset joka toinen päivä. Nyt kun on pakkasta, pesen hiukset vain kaksi kertaa viikossa. Onneksi on etätyöt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, inhoan märkien hiusten tuntua ja kuivuminen kestää ja kestää...

Luonnonkiharat, eivät kestä hiustenkuivaajaa ja kosteilla hiuksilla ei voi käydä nukkumaan tai aamulla odottaa sellainen takkukasa, että itku pääsee.

Vierailija
4/16 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse aloin käyttää Olaplexin shampoota ja hoitoainetta, pesuvälit ovat harvenneet n. 2-3 krt viikkoon. Nämä tuotteet passaa paremmin pitkätukkaisille. Ennen mun piti pestä hiukset joka päivä. 

Vierailija
5/16 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen ratkaisu: ajakaa siili. 

Vierailija
6/16 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonkiharat, eivät kestä hiustenkuivaajaa ja kosteilla hiuksilla ei voi käydä nukkumaan tai aamulla odottaa sellainen takkukasa, että itku pääsee.

Minulkakin luonnonkihara, ja föönään hyvällä föönilla hieman ja yöksi paksu froteepyyhe hiusten alle. Ei ongelmaa.

Vierailija
7/16 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla juuri märät hiukset pyyhkeen alla, pitkät. Kohta otan pyyhkeen pois ja annan kuivua luonnostaan, ja aamulla ne ovat kuivat. Eikä hiusten pesemisessä ole mitään tylsää tai hankalaa.

Vierailija
8/16 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä ! Mikään ei NIIN kyllästytä kuin hiusten peseminen 🤦‍.

Olen nyt vuoden ( ! ) " jäkittyänyt" pesuvälejä, niin että se on keskiviikko ja lauantai illat kun pesen hiukseni. Piste.

Ei ne enää puoleen vuoteen oo niin rasvoittuneet, kun vuosi sitten ! Mutta, en ikinä enää ala siihen pesurumbaan, en ton.

Joskus kun hiukset näyttävät oikein rasvaisilta, laitan kuivashampoota tai leveän hiuspannan 👸.

Ja sain pikku vinkin, esim. lauantaina kannattaa laittaa hiuspohjaan jotain kevyttä rasvaa, tai kuten minä , kookosrasvaa hieman sormenpäillä töpötellen.

KOSKA, hiukset rasvoittuvat sitä NOPEAMMIN, mitä kuivempi on hiuspohja ! Siis mitä enemmän peset, sitä enemmän ne rasvoittuvat.

Laitan kookosrasvaa noin kerran kuukaudessa. Laitan sitä jo iltapäivällä, että on hiuksissa noin 3-4 tuntia ennen saunomista ja pesua. Toki hiukset pitää tuolloin pestä vahvemmin ... enemmän shampoota.

Vierailija
9/16 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan tyhmää. Entä jos pesisit vaikka kaksi kertaa viikossa?

Ei onnistu. Joka toinen päivä on pakko pestä kun rasvoittuu. Olen lomalla kokeillut pitkittää mutta ei onnistu Olin viikon pesemättä, kun pesin oli taas muutaman päivän päästä rasvainen. Kuivashamppoolla pystyy pitkittämään päivän.

Vierailija
10/16 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://erogifs.net/upload/20141119193652uid.gif

Mikähän pointti tässäkin oli?

Vierailija
11/16 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhosin vielä silloin kun oli pitkät hiukset. Sitten leikkautin surutta lyhyeksi ja heti helpottui hiusten hoito. Helppo pestä ja kammata ja kuivaa nopeasti.

Vierailija
12/16 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olet saastainen ja laiska

Vierailija
13/16 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli olet saastainen ja laiska

Ja ottanut mallia britti elukoista, maailman saastaisin kansa.

Vierailija
14/16 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulkakin luonnonkihara, ja föönään hyvällä föönilla hieman ja yöksi paksu froteepyyhe hiusten alle. Ei ongelmaa.

Juu, tiedän että joillakin onnistuu, kaikki konstit kokeiltu, ei auta tähän käkkärään. :/

Vierailija
15/16 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Se on tuuria menevätkö kuivuttuaan hyvin ja sitten taas pitää läträtä hoitavia aineita ja asetella tätä pörrökasaa.

Vierailija
16/16 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies harjaa joka ilta mun hiukset sadalla vedolla, ja omasta tahdostaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme