Mikä on miehesi ärsyttävin/ällöttävin tapa?
Kommentit (14)
kaikki työmatka ja työillalliset ym. Kolmen pienen lapsen äitinä arvostaisin, jos saisin tietää vaikka paria päivää aikaisemmin.
Meillä myös ukko kaikenlisäksi NALKUTTAA ja valittaa joka asiasta! Jaksaa vatsavaivojaankin voivotella ja analysoida....
ja jättää aina astiat tiskipoydälle. Tosin " kasvatus" on tuottanut tulosta ja lipsuu enää vain silloin tälloin...
tunkee suun ihan täyteen ruokaa.. perustelee sillä että se pitää tuntuakin siltä että jotain syö eikä vain maistella..;) Purkkaa ei myöskään syö " kovin hiljaa" , ei onneksi ole mikään purkan suurkuluttaja. ;D Omat ärsyttävät tapani ovatkin sitten asia erikseen....
Sitä paitsi nuo " ärsyttävät" tavat tekevät miehestäni kuitenkin juuri sen omanlaisensa persoonan jota rakastan yli kaiken..:)
Esim kun syöttää lasta, ruuat jää aina haisemaan pöydälle, ja saattaa jopa kuljettaa lautasen tiskipöydälle, muttei älyä tyhjentää jämiä roskikseen, joka on siinä puolen metrin päässä. :O
Ennen pesi hampaitaan ties milloin, monta päivää saattoi olla välissä!!! Yäk. Voitte kuvitella niitä aamuhönkäyksiä... Onneksi on oppinut nyt harjaamaan joka ilta, kun mä en suostunut enää pussaamaan sitä.
eli ne astiat ei millään mene paikoilleen ja ruuanjätteet sinne minne pitää.
Se sitten jaksaa valittaa ja nalkuttaa joka asiasta. Hitto että joskus ärsyttää, että miten ihminen voi olla aina niin tyytymätön kaikkeen.
Ja siis kyllä, hän on mies ja minä nainen ;)
... vaikka aina kun näen että kohta aivastaa ja hyökkään sanomaan, niin ei se prkl mene siihen turvan eteen....
Pelkkä ajatuskin ärsyttää.
Mitään ällöttävää ei tule mieleen.
olen monesti pyytänyt, että menisi jollekkin pierulääkärille, taatusti laktoosihommia tai jotain, ei suostu.
Kauhea alkukantainen karjaisu vaikka ois vaan pieni aivastus. Argh! Kuulemma voi verisuoni katketa päästä jos pidättää. :/
Aina saa vahtia että levyt ja uuni on varmaan sammutettu. En saa unta ennenkun oon tän tarkastanut. Miksi ei vois syödä ihan vaan vaikka tavallisen voileivän, kaikilla herkuilla?
hampaiden imeskely äänekkäästi ruokailun jälkeen