Lapsi ei uskalla käydä isän luona kakalla. Ongelma paisuu
Oon joskus aiemminkin kertonut täällä että poika ei uskalla tai halua käydä isän luona kakalla. En kuitenkaan sillon ollut vielä niin huolissani, aattelin että jotkut ihmiset vaan on sellaisia että haluavat käydä mielellään vain kotona isolla hädällä.
Nyt kuitenkin jo pari kertaa peräkkäin, kun olen hakenut pojan on valittanut heti lähtiessä, että on hirveä kakkahätää ja sen on voinut mennä tekemään huoltsikalle ilman ongelmia. Kyse ei ole siis siinä ettei voi kakata muualla kuin kotona, vaan ettei halua kakata iskän luona.
Iskälle lähtö on myös nykyään todella vaikeaa ja itkun sekaista. On itse sanonut ettei tykkää isänsä "uudesta" naisystävästä. En tiedä johtuuko tuo kakkahomma vain siitä vai onko siellä sattunut jotain, mistä poika on ahdistunut. Ei oo kertonut mitään, hokee vaan aina että kyllä mä äiti pärjään.. sattuu katsoa kun poika kyynel silmässä oottaa eteisessä aina että iskä tulee hakemaan.. :/
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Unohdin näköjään mainita että 10v siis kyseessä
Ja senkin unohdin mainita että aina ei ole vessajuttujen kanssa ollut ongelmaa vaan tässä puolen vuoden sisään tullut
Unohdin senkin mainita,että housujen takamuksen pullottaminen on nautinto sinällään.
Tapaamisoikeudessa ei oteta huomioon, että lapsi joutuu kohtaamaan myös pahoja äiti- tai isäpuolia.
Viimeks vääns sellaaset tortut tonne pönttöhön,notta sai huoltomiähen kuttuu!
Pliis painu hemmettiin tästä keskustelusta. Haluan oikeesti kuunnella muiden vanhempien mielipiteitä ja ajatuksia
Vierailija kirjoitti:
Pliis painu hemmettiin tästä keskustelusta. Haluan oikeesti kuunnella muiden vanhempien mielipiteitä ja ajatuksia
Mistäs sulla kenkä puristaa? T:vanhempi
Vierailija kirjoitti:
Meitä on kuule monta tosi monta hyvin monta.... Terveisin Vierailija
Ehkä sattunut joku nolo tapaus. Just et pönttö on menny tukkoon liiasta paperista tms. Lapselle on huudettu ja tai hänet on nolattu. Kysy miksi asia on näin, me ei voida tietää mitä on tapahtunut.
Unohdin näköjään mainita että 10v siis kyseessä