Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ei uskalla käydä isän luona kakalla. Ongelma paisuu

Vierailija
14.02.2021 |

Oon joskus aiemminkin kertonut täällä että poika ei uskalla tai halua käydä isän luona kakalla. En kuitenkaan sillon ollut vielä niin huolissani, aattelin että jotkut ihmiset vaan on sellaisia että haluavat käydä mielellään vain kotona isolla hädällä.

Nyt kuitenkin jo pari kertaa peräkkäin, kun olen hakenut pojan on valittanut heti lähtiessä, että on hirveä kakkahätää ja sen on voinut mennä tekemään huoltsikalle ilman ongelmia. Kyse ei ole siis siinä ettei voi kakata muualla kuin kotona, vaan ettei halua kakata iskän luona.

Iskälle lähtö on myös nykyään todella vaikeaa ja itkun sekaista. On itse sanonut ettei tykkää isänsä "uudesta" naisystävästä. En tiedä johtuuko tuo kakkahomma vain siitä vai onko siellä sattunut jotain, mistä poika on ahdistunut. Ei oo kertonut mitään, hokee vaan aina että kyllä mä äiti pärjään.. sattuu katsoa kun poika kyynel silmässä oottaa eteisessä aina että iskä tulee hakemaan.. :/

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin näköjään mainita että 10v siis kyseessä

Vierailija
2/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänsä poika, paskoo housuunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin näköjään mainita että 10v siis kyseessä

Ja senkin unohdin mainita että aina ei ole vessajuttujen kanssa ollut ongelmaa vaan tässä puolen vuoden sisään tullut

Vierailija
4/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin senkin mainita,että housujen takamuksen pullottaminen on nautinto sinällään.

Vierailija
5/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamisoikeudessa ei oteta huomioon, että lapsi joutuu kohtaamaan myös pahoja äiti- tai isäpuolia. 

Vierailija
6/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks vääns sellaaset tortut tonne pönttöhön,notta sai huoltomiähen kuttuu!

Vierailija
7/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis painu hemmettiin tästä keskustelusta. Haluan oikeesti kuunnella muiden vanhempien mielipiteitä ja ajatuksia

Vierailija
8/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pliis painu hemmettiin tästä keskustelusta. Haluan oikeesti kuunnella muiden vanhempien mielipiteitä ja ajatuksia

Mistäs sulla kenkä puristaa? T:vanhempi

Vierailija
9/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on kuule monta tosi monta hyvin monta.... Terveisin Vierailija

Vierailija
10/10 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sattunut joku nolo tapaus. Just et pönttö on menny tukkoon liiasta paperista tms. Lapselle on huudettu ja tai hänet on nolattu. Kysy miksi asia on näin, me ei voida tietää mitä on tapahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän