Naisten deittailuongelmat vs miesten deittailuongelmat
Mistä johtuu tämä ero siinä että naisten suurin ongelma on siinä että mies panee ja antaa pakit sen jälkeen.
Kun taas miesten suurin ongelma on se että ei saada edes tilaisuutta seksiin ja tapailuun?
Miksi naiset valitsevat kerta toisensa jälkeen vain niitä miehiä jotka eivät ole tosissaan kiinnostuneita?
Miksi tosissaan kiinnostuneet miehet eivät saa koskaan mahdollisuutta seksiin ja tapailuun?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Minä en ihan periaatteessa anna kenellekään, jos ei tunneta. En harrasta yhden illan kuvioita. Jos tapaan kivalta tuntuvan miehen, sovin mieluusti treffit, joilla on tarkoitus tutustua ja katsoa, synkkaako meillä. Jos homma sujuu ja välillä on vetoa, niin ehkä muutamien tärskyjen (2-4) jälkeen päästään petiin saakka. Ja tässä on takana ihan oikea toive parisuhteesta. Minkään ”ihan kivan” kanssa en sekstaile.
Minulle on tärkeää, että välillä on kemiaa ja kumppani on luotettava. Huomaan heti, jos miekkonen puhuu minua ympäri vain seksimielellä. Yöelämässä näille on kiva antaa ymmärtää, muttei antaa. Siitäs saavat ;-)
Minulla on kokemusta myös näistä ympäripuhujista. Hirveästi kehutaan ja lääpitään, yritetään juottaa väkisin ja vihjailla. Sitten, kun sanoo, ettei lähdetä yhtä matkaa, niin johan alkaa haukkuminen ja h_orittelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenpä erotat nämä kaksi miestyyppiä? Oman kokemukseni mukaan keinoa erottaa ei ole, vaan aina saa ottaa riskin. Enää en viitsi.
Itse miehenä tunnistan nuo mihin miestyyppiin kukin mies kuuluu noin kilometrin päästä. Olen tosin pistänyt huomioinut, että naisille tämä tunnistaminen on paljon vaikeampaa. Hormoonit varmaan sokaisevat naiset kun taas me heteromiehet kykenemme tarkkailemaan muita miehiä objektiivisemmin.
Miehillä ylipäätään on tietysti enemmän kokemusta miehistä ja miesten kommunikaatiosta. Vähän sama kuin naiset kyllä tunnistavat toisesta naisesta milloin kyseessä on feikkaaja, mutta monet miehet näkevät vain sen naisen ihanan naiselliset elkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenpä erotat nämä kaksi miestyyppiä? Oman kokemukseni mukaan keinoa erottaa ei ole, vaan aina saa ottaa riskin. Enää en viitsi.
Itse miehenä tunnistan nuo mihin miestyyppiin kukin mies kuuluu noin kilometrin päästä. Olen tosin pistänyt huomioinut, että naisille tämä tunnistaminen on paljon vaikeampaa. Hormoonit varmaan sokaisevat naiset kun taas me heteromiehet kykenemme tarkkailemaan muita miehiä objektiivisemmin.
Mistä ne tunnistaa objektiivisesti tarkasteltuina?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tosissaan olevat miehet ovat niin aloitekyvyttömiä, sosiaalisesti kömpelöitä, rumia ja tyhmiä että eivät pysty herättämään naisten kiinnostusta? Mikä näitä miehiä vaivaa ja miksi he eivät korjaa ongelmiaan? No, ap? Teidän syynne tämä on. Sinun syysi, ap. Ota vastuu.
Vaikea nähdä itse mikä on ongelma. Rumuudelle ei ihan hirveästi ole tehtävissä, jos ei johonkin kauneusleikkaukseen mene.
Teen aloitteita, mielestäni en ole sosiaalisesti kömpelö, työssänikin vaaditaan hyviä sosiaalisia taitoja. Tyhmä, varmaankin jos etsisin jotain älykästä akateemikkoa, mutta en sellaista etsi.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne vain heti miehenä huomaa ketkä on pelimiehiä, se on totta. Käytös on sellaista ylilipevää, vaikea selittää mutta sen kyllä huomaa. Naiset on yleensä ihan sulaa vahaa näiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne vain heti miehenä huomaa ketkä on pelimiehiä, se on totta. Käytös on sellaista ylilipevää, vaikea selittää mutta sen kyllä huomaa. Naiset on yleensä ihan sulaa vahaa näiden edessä.
Jos se on objektiivisesti havaittavissa niin sen voi kuvailla. Tuo vaikuttaa sinun subjektiiviselta kokemukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sellaista: ”hello beautiful Where are you going? What is your name georgeous? Ooh you are so beautiful”
En jaksa lukea ulinaketjua, joten tämä saattaa olla toistoa.
Mutta tosiaan, mitä tekisimme sille, että deittailu naisten osalta on kuolemanvaaran ja väkivallan riskin ottamista? Kun taas miesten riski on ainoastaan mahdollinen torjutuksi tuleminen.
Onko ideoita aloittaja?
Yksinkertainen vinkki naisille. Harrastakaa seksiä vasta, kun itse haluatte. Tällöin ei haittaa vaikka miestä ei seksin jälkeen näkyisikään. Saitte kuitenkin nauttia, ettekä menettäneet mitään.