Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa voi ns lopettaa perheensä "passaamisen"?

Vierailija
14.02.2021 |

Siis pyykkihuoltoasiat, ruokien miettimisen ja laittamisen jne?
Tuntuu, että en nyt jaksaisi niitä hoitaa, sain taas sellaista kommenttia pian 18v teinin suusta (ei susta täällä kukaan tykkään ja valitusta ruoasta jonka tein hälle lounaaksi, lempiaiheitaan tuo ruoasta valittaminen) eikä mieskään siihen kummemmin puuttunut. Pyykkien laittamisestakin teiniltä älämölö.
Nyt tuntuu, että evvk, olisi tuolla ainekset ruoalle, mutta en jaksaisi, haluan vain olla peiton alla lämpimässä, kerätä voimia uuteen työviikkoon jota en jaksaisi sitäkään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on erityislapsi, joka asuu koko elämänsä vanhempiensa kanssa, silloin vastaus on koko elämän.

Tietenkin. Mun erityiseni (nepsy) on itsenäinen ja maailmalla, mutta se vaati satamiljoonaa toistoa, vuosikausien ohjauksen ja burnoutin. En osaa edes kuvitella miten hirveää se on niillä, joiden työ vaan jatkuu. 

9

Vierailija
22/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän antamaa esimerkkiäkö siis noudattaa kun ap ei halua sanoa miehestä mitään?

Poikaa vois nyt motivoida sillä, että pyykinpesu olis syytä osata kun muuttaa omilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ryhtyä alunperinkään perheensä passaajaksi.

Vierailija
24/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohta 19 vee soitti kiukkuisena että missä hänen alusvaatteemsa on jotka hän oli ”antanut pyykkiin”.

Pesin siis hänen pyykkinsä erikseen, osan käsin, viikkasin ja vein huoneensa ovelle.

Alusvaatteensa vain oli pesuhuoneessa telineessä koska en laittanur niitä rumpuun ettie kimmoisuus mene.

Joutui siis ihan itse ne hakemaan...

Vierailija
25/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo aika lopettaa.

Ei voi kuin ihmetellä näitä lähes aikuisia lapsiaan paapovat, ja työtöntä miestä passaavat naiset, jotka sitten ovat uupuneita ja kireitä.

Vierailija
26/26 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kohta 19 vee soitti kiukkuisena että missä hänen alusvaatteemsa on jotka hän oli ”antanut pyykkiin”.

Pesin siis hänen pyykkinsä erikseen, osan käsin, viikkasin ja vein huoneensa ovelle.

Alusvaatteensa vain oli pesuhuoneessa telineessä koska en laittanur niitä rumpuun ettie kimmoisuus mene.

Joutui siis ihan itse ne hakemaan...

Niin. Oletko itse tyytyväinen tällaiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan