Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vtuttaa mennä töihin, on kuin vetäis itsensä vessanpöntöstä alas.

Vierailija
14.02.2021 |

Olen ollut 1 kk toisella osastolla aamuvuorossa. Nyt paluu entiseen vuoroon, missä kaikki on pomoa pelkääviä selkäänpuukottavia tuijottajia.

Kyllä tuntuu inhottavalta, kun aurinko paistaa enkä voi mielessä riemuita kevättalvesta

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kumma, kun ei tuota poken linkittäjää saada pois täältä!!! Kerrankin olisi m-delle hommia!!

Vierailija
2/7 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene.

Älä tuhlaa ainutlaatuista elämääsi pas-kaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt kumma, kun ei tuota poken linkittäjää saada pois täältä!!! Kerrankin olisi m-delle hommia!!

Mikäs tossa linkissä oli vikana? Kiihottavaa

Vierailija
4/7 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän harmittaa kun en malta olla tekemättä töitä, tänäänkin tehnyt hommia pari tuntia kun on niin mielenkiintoista. En edes kehdannut kirjautua sisään kun tunnit ovat plussalla niin älyttömästi

Vierailija
5/7 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene.

Älä tuhlaa ainutlaatuista elämääsi pas-kaan.

Haluan takaisin osastolle, jossa olin, mutta sinne ei ole noin vain paluuta, koska yhtäkkiä kaikki jonottavat sinne. (Miksiköhän..)

Työttömänä en halua olla, virkailijoiden pompotus on koettu.

Surullista, kun sai kokea, mitä on mennä töihin huolettomin mielin paikkaan, jossa työkavereiden suhteet olivat terveet ja lähteä kotiin tyytyväisenä ja vielä energiaa jäljellä.

Vierailija
6/7 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole kanavaa jota kautta voitte ilmoittaa huonosta pomosta? Oon pahoillani, että joudut palaamaan huonoon paikkaan.

Vierailija
7/7 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa jo maanantai.

On niin masentavaa olla kotona.