Jokainen kuolee joskus. Mutta mikä olisi mielestäsi pahin tapa kuolla.
Kommentit (60)
Pahoinpitelun uhrina. Avuttomana tiedät rakkaasi käsien olevan kurkulla ja tiedät sen päivän vilahtavan silmissä ohi etkä voi tehdä mitään kuin vaivalloin puolustaa itseäsi kunnes et enään jaksa. Mietit toista rakasta olet hyväksynyt senkin ettet ehkä näe hänen kasvavan.. Hyväksyt tavallaan senkin, että tämä oli tässä. Kunnes heräät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hukkuminen on pahin tapa kuolla. Olen ollut henkeä salpaavissa tilanteissa mutta olen suomalaisella sisulla nyt hengissä. Pahin tunne kuolemasta oli kuin slaavit pitivät minua veden alla kupittaan maauimalassa kuin olin pieni, se että ei saa henkeä ja joku riistää henkesi on pahin tapa kuolla.
Ei varmasti ole. Vai haluaisitko kuolla kidutukseen tai isisin mestausvideolla mieluummin?
Ne ovat kaikki rituaaleja ťappáá saadakseen yhteyden Jumalaan. Odota kuin Jumala ja Taivaan isä hukuttaa sinut! Siinä vasta rituaali.
Antarktiksella on luolia joissa on järviä, jokia ja egosysteemejä, Jumala käy siellä, haluatko tuntea miltä tuntuu että Jumala sulattaa kaikki ne vedet ja hukuttaa kaikki?
Vitutukseen kuoleminen. Kaverin isä kuoli aikoinaan vitutukseen veroilmoitusta tehdessään ja naamalle jäi sen verran paha irvistys, että avoin arkku oli heittämällä pois laskuista. Itseänikin vituttanut vuosien saatossa niin paljon, että siihen kuoleminen pelottaa ja joskus vähän hirvittääkin.
187 all the time kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hukkuminen on pahin tapa kuolla. Olen ollut henkeä salpaavissa tilanteissa mutta olen suomalaisella sisulla nyt hengissä. Pahin tunne kuolemasta oli kuin slaavit pitivät minua veden alla kupittaan maauimalassa kuin olin pieni, se että ei saa henkeä ja joku riistää henkesi on pahin tapa kuolla.
Ei varmasti ole. Vai haluaisitko kuolla kidutukseen tai isisin mestausvideolla mieluummin?
Ne ovat kaikki rituaaleja ťappáá saadakseen yhteyden Jumalaan. Odota kuin Jumala ja Taivaan isä hukuttaa sinut! Siinä vasta rituaali.
Antarktiksella on luolia joissa on järviä, jokia ja egosysteemejä, Jumala käy siellä, haluatko tuntea miltä tuntuu että Jumala sulattaa kaikki ne vedet ja hukuttaa kaikki?
Vai että oikein egosysteemi? Mahtaisiko apukoulun ala-asteen suorittaminen ruokkia ylisuurta egoasi? Jos vastaus on kielteinen, niin suosittelen ehdottomasti.
Kyllä se olisi kärdiminen tukehtuninen..kovat kivut ihan pahin.Pelkään kun nytkään osata hoitaa mitään,osattasko ees kipuja hoitaa.Kirjoitin kantaan viimeiseksi tahdoksi.
Vierailija kirjoitti:
187 all the time kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antarktiksella on luolia joissa on järviä, jokia ja egosysteemejä, Jumala käy siellä, haluatko tuntea miltä tuntuu että Jumala sulattaa kaikki ne vedet ja hukuttaa kaikki?Vai että oikein egosysteemi? Mahtaisiko apukoulun ala-asteen suorittaminen ruokkia ylisuurta egoasi? Jos vastaus on kielteinen, niin suosittelen ehdottomasti.
En siedä ķamélínpaskáási koska et tee sitä hyvällä mielellä.
aksenttini kirjoitti:
Kyllä se olisi kärdiminen tukehtuninen..kovat kivut ihan pahin.Pelkään kun nytkään osata hoitaa mitään,osattasko ees kipuja hoitaa.Kirjoitin kantaan viimeiseksi tahdoksi.
Tuo on idiotismíä lusiferismistä johon Jumalalla on aina hätäpoistumisen suunnitelma toiseen universumiin.
Täysin satànistinen aloitus. Ap:n mieltä pitäisi tutkia vakavasti kuin tälläistä sontaa tulee palstalle viellä ystävänpäivänä. Ei hyvää päivää! Opetelkaa kävelemään.
Tämä ketjun alkupäässä on minusta listattu melkein pelkkiä ”helppoja” kuolemia.
Historian sodissa ja konflikteissa on tehty niin hirveitä juttuja että en kestä ajatellakaan. Näihin liittyy pahimmillaan sekin, että koko muu perhe, myös lapset, on siinä tilanteessa myös.
Ehkä yksittäisistä tavoista seivästys ja nylkeminen on pahimmasta päästä.
Se, että joutuisi makaamaan vuosikymmeniä jossain hoitolaitoksessa, eikä saisi asianmukaista lääkitystä kipuihin yms. Ymmärtäisi kaiken ympärillä tapahtuvan, mutta ei pystyisi kommunikoimaan.
Joku hullu kidut.usmurhaisi.
Olen katsonut liikaa true crime -videoita Youtubesta...
Voi herttinen tätä sensuuria. Lakonisesti totean skafismi ja pronssihärkä. Kirjoitin äsken pitkän sepustuksen, jossa pohdin hukkumisen endogeenista analgesiaa sekä pronssihärän keksijän kohtalon tragikomiikkaa.
Bambukidutus. Tai rottia mahan päälle, niiden päälle palava höskä ja ne paniikissa alkavat kaivamaan mahasi läpi paetakseen paloa.
Auton kanssa hukkuminen tai karhun tappamana. Pelkään karhuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkin eläimen syödyksi tuleminen.
Pedot nappaavat kurkusta kiinni ja pikaisesti tukehduttavat. Eivät näyki sieltä täältä.
Riippuu pedosta. Joskus tuli katseltua filmiä, jossa karhu kyllä näykki hirveä ennen kuin oli saanut tapettua. Samoin suden jäljiltä on saatettu löytää vielä henkitoreissaan oleva lehmä, josta osa on syöty.
Youtubessa on hirveän ahdistava video, jossa leijonat alkavat syödä elävää eläintä. Alkavat purra vatsaa ja sukuelimiä. Lopuksi se saalis kuitenkin pääsee pakoon. Tosin en tiedä, kauanko eli sen jälkeen. Laski myös allensa siinä syötävänä ollessa.
Joku sellainen tapa, jonka omalla toiminnallaan on aiheuttanut. Ja ehtii tajuta sen, että nyt lähti henki, ja olisin voinut tämän välttää. Esim. Heikot jäät. Kiukkuisena auton ratissa metsään ym.
Miksi pitäisi opetella kävelemään. Hyvää ystävänpäivää sullekin. Mikset ole ystäviesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi opetella kävelemään. Hyvää ystävänpäivää sullekin. Mikset ole ystäviesi kanssa.
En tiedä, en tiedä mistään mitään. Käveleminen on kivaa. Kiitos samoin. Menen kävelemään aurinkoon pian ennen auringonlaskua tai nyt. Käveleminen on kivaa. Jos asennoituu uimaan kävelyillä niin silloin uidessa jalkatyöskentely on parempaa.
Olen horoskoopissa kalat.
Tämä palsta onkin oikea mielipidefasismin ilmentymä.