Liikunnan sekaryhmässä mies tiukoissa trikoissa munasuojat jalassa
Mitä mieltä olette että jumpassa on mies joka pitää munasuojia trikoiden alla. Ohjaaja ei ole sanonut mitään,
Kommentit (508)
Miltä alasuojan käyttö tuntuu miehestä? Tuntuuko se enemmän miellyttävältä vai epämiellyttävältä?
Olisiko alasuojan tarkoituksena peittää erektio? Voisiko jumpassa alkaa seisomaan?
Vierailija kirjoitti:
Saako naisilla olla rintaliivit urheilutrikoiden alla ?
Mieluummin katselisin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi naiset saavat näytellä kamelinvarpaitaan tiukoissa trikoissa.
Saisivat näytellä enemmänkin ja turhaan piilottelevat kovia nännejään myöskään.
Liittyykö tämä siihen, että genitaaleja olisi kivempi katsella, jos ne eivät olisi suojan alla?
Miten usein jumpissa näkee miehiä, jotka ovat pukeutuneet trikoisiin ja alasuojiin?
Tän ketjun innoittamana tiirailin kuvia mies-balettitanssijoista. Tosi vaikea niistä oli nähdä onko siellä tiukkojen trikoiden alla jotain suojaa vai ei.
Joillakin sen sijaan näkyi hyvin selvästi intiimit paikat. Niiden kohdalla tuli sellainen olo, että joku suoja siinä edessä olisi ihan kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi naiset saavat näytellä kamelinvarpaitaan tiukoissa trikoissa.
Saisivat näytellä enemmänkin ja turhaan piilottelevat kovia nännejään myöskään.
Ei kait se amerikkalainen nännittömyys ole levinnyt Suomeen 😳
En ole koskaan ymmärtänyt miksi ovat siellä niin häpeissään naisten nänneistä. Miesten nännit siellä eivät haittaa vaikka näyttäisivät ihan samalta kuin naisten.
Itse en ole koskaan ymmärtänyt hävetä nännejäni vaikka välillä ne näkyvät paidan läpi. Eikä ole töissäkään kukaan koskaan valittanut.
Nännisuojia olen käyttänyt silloin kun olen imettänyt. Ihan vaan välttääkseni maitotahrat paidassa. Sitä rintojen vuotamista kun ei pystynyt hallitsemaan.
Kuinka moni mies käy jumpissa pukeutuneena trikoisiin ja alasuojiin niiden alla?
Vierailija kirjoitti:
Omassa liikuntaryhmässä on muutamia miehiä, jotka käyttää alasuojaa tiukkojen trikoiden alla. Mukavampaa olla niiden lähellä kuin niiden, joiden peniksen kooon vaihtelua voi seurata jumpan aikana. Aina ei tunnu kivalta olla vieressä, kun tuntematon mies on vieressä trikoissa puoliheijarissa.
Hm. Pitäsköhän alkaa jumppaamaan tuollaisessa ryhmässä.
Pitäväthän monet munasuojia uikkareissakin.