Kuka näitä juttuja keksii että mies muka pelkää älykästä naista, tai se on jotenkin kauheaa jos nainen tienaa enemmän.
Ei kukaan itsenäiseen ajatteluun kykenevä mies näin ajattele. Tälläiset miehet jotka pelkäävät näitä asioita ovat niitä jotka raivostuvat jos nainen voittaa heidät esim juoksussa tai nainen pystyy juomaan olutta miestä enemmän. Ei kukaan normaali mies.
Kommentit (8)
Lol. Enpä taida olla AP, vaikka tästä asiasta hänen kommenttinsa voisi kyllä hyvin olla minun kirjoittama. Pidätkö mielipidettä niin harvinaisena että ap:n pitäisi olla myös minä? :D
Näinhan se on, mutta hämmästyttää, kuinka monet miehet ei ole täsäs suhteessa ihan ”normaaleja” tai itsenäiseen ajatteluun pystyviä.
Esim omalle miehelle se on kyllä ihan ok, mutta appiukko ei meinaa sietää. Anoppi ei varmaan ole edes tajunnut, että minä meidän rahat tienaan.
Itse en ole kyllä ikinä kuullut kenenkään sanovan, että ota köyhempi vaimo tai jotenkin tyhmemoi. Miksi joku tekisi niin.
Osa miehistä on huonoitsetuntoisia ja heille se on ongelma. Fiksuille normaaleille miehille ei ole. Naisilla on usein kokemusta molemmasta mieslajista.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole kyllä ikinä kuullut kenenkään sanovan, että ota köyhempi vaimo tai jotenkin tyhmemoi. Miksi joku tekisi niin.
Ei ne noin sanokaan. Ne virnulee, että ”saitko vaimolta taskurahaa?” kun ovat menossa baariin ja on ”myötätuntoisia” ”kun sähän oot kyl vähän tossunalla kun vaimo tienaa”. Tqi niinkuin yksi tapaus, joka ihan vilpittömästi kysyi mieheltä, että eikö sitä pelota että vaimolla on töissä miehiä kun ”enemmän tienaavanahan se voi tehdä mitä vaan”. .. (joo, en mäkään täysin ymmärrä, mikä logiikka tuossa viimeisessä on, voisihan se vähemmänkin tienaavana sekstata kenen kanssa huvittaa, mutta tämä tyyppi kuitenkin ajatteli noin)
Asiaa. Itse pidän vain älykkäistä naisista, ainakaan seurustelumielessä muita ei jaksa pitemmän päälle. Ja jos tienaa hyvin, niin hyvä.