Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex ei kestä, että olen vapailla markkinoilla vaikka itse on jo suhteessa

Vierailija
14.02.2021 |

Lyön päätäni seinään aina kun edes alan miettimään tätä kuvioo.
Hän jätti minut kylmästi yksin kun ongelmat kasaantuivat ja halusi rauhassa miettiä elämäänsä. Tapasi uuden, jonka kanssa nyt seurustelee.

Minä kuitenkin olen kuulemma päivittäin hänen mielessään, häntä sattuu kun tietää minun harrastavan seksiä tindermatchien kanssa.
Elättelee toiveita yhteenpaluusta ja haluaa jostain syystä olla väleissä.

Minä en jaksa tätä löysässä hirressä roikkumista. Haluan kokonaan eroon hänestä, kiusaa vain minua jostain syystä.
Olen pyytänyt, että emme ole enää missään tekemisissä mutta aina jotain tulee ja olemme yhteyksissä.

No aion sinnikkäästi tapailla muita ja ehkä tuo tuosta unohtuu.
Miehet ovat kyllä joskus aivan tolloja ja sattuu kun mietin tätä kaikkea.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet yhteydessä. Oma valinta.

Vierailija
2/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäsi on ääliö mutta niin olet sinäkin.

Ei käy ilmi että olisi yhteisiä lapsia. Joten ymmärrä jo, ei ole mittään "aina tulee jotain" jollet sitä itse kehitä tai anna esäsi kehitellä. Estä tyyppi, jos ottaa yhteyttä älä vastaa, älä kommentoi. Tee lopultakin ero ja pysy siinä. Se mitä eksäsi harrastaa on  pelkkää kontrollointia. Ei halua sua itse mutta ei kestä sun pärjäämistä omillas. Sairasta ja voi johtaa väkivaltaisiin tekoihin. Henk. koht. en voi ymmärtää ämmiä jotka vikisee eksiensä talutusnuorassa vapaaehtoisesti. 

"Olen pyytänyt, että emme ole enää missään tekemisissä mutta aina jotain tulee ja olemme yhteyksissä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi kuvittelee omistavansa sinut, jos kertomasi pitää paikkansa. Sinun ei tarvitse millään tavalla välittää jonkun kusipään horinoista. Korkeintaan voit ottaa itsetuntobuustina, että kinuaa perään, mutta käytännössä on kuitenkin nykyistään henkisesti pettävä ihminen. Varmasti tekisi samaa sinullekin. Uusi suhde voi jo olla henkitoreissaan ja pokkana valehtelee sinulle selustaansa turvatakseen.

Vierailija
4/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit kokonaan poikki vaan, jos mitään pakottavaa tarvetta yhteydenpitoon ei ole (esim. yhteiset lapset). En ole koskaan ymmärtänyt turhanpäiväistä yhteydenpitoa eksiin.

Vierailija
5/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kävi tuuri, kun pääsi eroon sinusta, vaikka hän ei sitä tajuakaan. Panna nyt satunnaisia Tindermatcheja...

Vierailija
6/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä kävi tuuri, kun pääsi eroon sinusta, vaikka hän ei sitä tajuakaan. Panna nyt satunnaisia Tindermatcheja...

Epävarma mies. Onhan siinä vaara että ne tindermatchit ovat sitä miestä parempia. Monellakin tavalla :)

Vierailija
7/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävarma mies. Onhan siinä vaara että ne tindermatchit ovat sitä miestä parempia. Monellakin tavalla :)

No tämän miehen kohdalla siihen ei paljoa vaadita.

Vierailija
8/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, se mieshän rutisee ap:n perään nykyisen tyttöystävänsä selän takana, paljon rappioituneemmasta moraalista se pettäminen kertoo kuin kaikki maailman Tinder-panot yhteensä.

Vierailija
9/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, se mieshän rutisee ap:n perään nykyisen tyttöystävänsä selän takana, paljon rappioituneemmasta moraalista se pettäminen kertoo kuin kaikki maailman Tinder-panot yhteensä.

Mikä pettäminen? Ei ap maininnut mistään pettämisestä.

Vierailija
10/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette oikeassa.

Poistan koko ukon numeron ja laitan estolistalle.

Ei vain mee järkeen miehen toiminta.

Kuitenkin on aivan onnellinen nyt ja tahtoo vain kiusaa tehdä. Tai oli asia miten tahansa niin deletoituu jokatapauksessa minun elämästäni.

Ap

Vierailija
11/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette oikeassa.

Poistan koko ukon numeron ja laitan estolistalle.

Ei vain mee järkeen miehen toiminta.

Kuitenkin on aivan onnellinen nyt ja tahtoo vain kiusaa tehdä. Tai oli asia miten tahansa niin deletoituu jokatapauksessa minun elämästäni.

Ap

Ei sinunkaan toiminnassasi ole järkeä.

Vierailija
12/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuollainen ex, laitoin estot päälle ja siivosin miehen elämästä. Helppoa. Mutta oletko ap niitä naisia, jotka nauttivat saamastaan huomiosta, vaikka ulospäin puhuvat, että ex roikkuu heissä?

Laita ensin oma itsetuntosi kuntoon, ap. Tindermiehet ei ainakaan sitä nosta, niille kelpaa reikä kuin reikä. Etsi kunnollinen kumppani.

Vierailija
13/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että exäsi on jo yli sinusta, mutta sinä elättelet yhteenpaluuta.

Vierailija
14/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ap jatkaa yhteydenpitoa, vaikka ex on varattu? "Aina jotain tulee ja olemme yhteyksissä." Rappioitunut moraali molemmilla.

Vierailija
15/15 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäsi on ääliö mutta niin olet sinäkin.

Ei käy ilmi että olisi yhteisiä lapsia. Joten ymmärrä jo, ei ole mittään "aina tulee jotain" jollet sitä itse kehitä tai anna esäsi kehitellä. Estä tyyppi, jos ottaa yhteyttä älä vastaa, älä kommentoi. Tee lopultakin ero ja pysy siinä. Se mitä eksäsi harrastaa on  pelkkää kontrollointia. Ei halua sua itse mutta ei kestä sun pärjäämistä omillas. Sairasta ja voi johtaa väkivaltaisiin tekoihin. Henk. koht. en voi ymmärtää ämmiä jotka vikisee eksiensä talutusnuorassa vapaaehtoisesti. 

"Olen pyytänyt, että emme ole enää missään tekemisissä mutta aina jotain tulee ja olemme yhteyksissä."

Mun miehen exä käyttäytyy vähän samoin. On uudessa suhteessa, mutta ei kestä minun olemassa oloa. Ja yrittää vähän väliä lapsen kautta rikkoa suhdettamme. Sairasta touhua.