Onko 50 v eronneella miehellä mahdollisuuksia sinkkumarkkinoilla?
Lapset jo muuttaneet pois kotoa eli ne ei ole esteenä.
Kommentit (147)
Exästäni päätellen naisille kelpaa mikä vaan. 40kg ylipainoa, hengitys haisee, maksuhäiriömerkintä, työkyvyttömyyseläkkeellä ja sitä mätsää Tinderissä miljonääri naiset, nuoremmat, kauniit, suomalaiset ja sellaisia se on harrastellutkin sitten. Suomalaisilla naisilla ei kirjaimellisesti ole mitään tasoa eikä vaatimuksia miehen suhteen.
Nainen ei halua työtöntä miestä. Muuten voi olla mikä tahansa kuvotus, lihava, huonohampainen jne. Akka ei vain ymmärrä itse katsoa peiliin. Luulevathan olevansa prinsessoja.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei halua työtöntä miestä. Muuten voi olla mikä tahansa kuvotus, lihava, huonohampainen jne. Akka ei vain ymmärrä itse katsoa peiliin. Luulevathan olevansa prinsessoja.
Naisille kelpaavat kuvottavat miehet, vaikka he luulevat olevansa prinsessoja?
Miksi ei olisi? Ihme kommentteja taas. Ulkonäkö ja varallisuus täysin sivuseikka, jos muuten on mukava ja asiallinen niin aina on makuja. Pätee ainakin mun kohdalla!
Monilla 50 vuotiailla miehillä on jo erektio-ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei - ”Näistä miehistä kilpailevat jopa 35-vuotiaat”
Niin USA:ssa, jossa sosiaaliturvaa ei ole. Suomessa tilanne on toinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat sammakolta. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei - ”Näistä miehistä kilpailevat jopa 35-vuotiaat”
Niin USA:ssa, jossa sosiaaliturvaa ei ole. Suomessa tilanne on toinen.
Mistä lähtien Mia on naisia ja miehiä parittanut yhdysvalloissa? PUhui ihan suomesta.
Kokemuksesta voin kertoa, että vientiä tulee riittämään omanikäisissä. Itse havittelen max. 35-vuotiasta. Yhtäkään en ole saanut. Ikäni 51 vuotta.
Jos sinulla on hyvät sosiaaliset- ja arjenhallinnan taidot, hyvä fyysinen ja psyykkinen terveys, empatiakykyä ja hyvät käytöstavat, niin 💪🧡.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta voin kertoa, että vientiä tulee riittämään omanikäisissä. Itse havittelen max. 35-vuotiasta. Yhtäkään en ole saanut. Ikäni 51 vuotta.
Minulla on aivan toisenlaiset kokemukset. Vientiä tuntuu olevan ikäluokista, jotka eivät edes kiinnosta. Ikää vuoden vähemmän kuin sinulla ja kaksi jo kohta aikuista lasta. Ihmiset kyllä ikääntyvät eri tavalla. Lykkyä kumppanin hakuun.
Eipä löydy tavalliselle työssäkäyvälle 50 v miehelle pitempiaikaista kumppania
Pinkka kuntoon ja ulkonäkö sellaiseksi että rahaa löytyy ja olet valmis käyttämään sen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö 7000 e kk-tulot?
Riittää lähiövalaaseen joka on 10 vuotta sinua vanhempi
Vierailija kirjoitti:
Monilla 50 vuotiailla miehillä on jo erektio-ongelmia
Siihen on lääkkeet,
naisten kusipäisyyteen ei auta mikään
Vierailija kirjoitti:
50 mies aivan liian vanha, max 5 vuotta vanhempi vielä ok, oma mies 40v. N35
Vierailija kirjoitti:
Exästäni päätellen naisille kelpaa mikä vaan. 40kg ylipainoa, hengitys haisee, maksuhäiriömerkintä, työkyvyttömyyseläkkeellä ja sitä mätsää Tinderissä miljonääri naiset, nuoremmat, kauniit, suomalaiset ja sellaisia se on harrastellutkin sitten. Suomalaisilla naisilla ei kirjaimellisesti ole mitään tasoa eikä vaatimuksia miehen suhteen.
Mielenkiintoista...kaikissa muissa ketjuissa meitä kyllä syytetään kuulemma aivan kohtuuttomista vaatimuksista. Ja ihanko exäsi perusteella puhutaan yhtäkkiä kaikista suomalaisista naisista...
Nuuskan käyttö on kyllä vielä iljettävämpää kuin tupakointi, joten sillä voi olla osuutta asiaan.