Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

20 vuotta sitten ajattelin, että ei mitään hätää. Naisten potentiaali kun saadaan käyttöön.

Vierailija
14.02.2021 |

Ja mitä tapahtui? Päinvastoin. Nyt pitää taas alkaa uudestaan miettimään asiat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat, noin tarkalleen?

Itse ajattelin 30 vuotta sitten, että kunhan tasa-arvo edistyy, kunhan naisten esineellistäminen loppuu, kunhan naiset lopettavat ajattelun, että he ovat jotain vain miehen kautta, kunhan naiset kouluttautuvat kaikille aloille, ovat vahvoja ja itsenäisiä. En olisi ikinä uskonut silloin, että kaikenmaailman intagrambeibeilyt, itsensä luonnottomaksi muokkaaminen sun muut voisivat olla vasta edessä. Itse kasvatin omalla esimerkilläni tyttärestäni itsenäisesti ajattelevan, ei mitään nukkea, mutta ihan yhtä yksin hän on ajatustensa kanssa kuin itse aikanaan olin.

Vierailija
2/5 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene asiat toivomalla. Voi akkoja minkä teitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat, noin tarkalleen?

Itse ajattelin 30 vuotta sitten, että kunhan tasa-arvo edistyy, kunhan naisten esineellistäminen loppuu, kunhan naiset lopettavat ajattelun, että he ovat jotain vain miehen kautta, kunhan naiset kouluttautuvat kaikille aloille, ovat vahvoja ja itsenäisiä. En olisi ikinä uskonut silloin, että kaikenmaailman intagrambeibeilyt, itsensä luonnottomaksi muokkaaminen sun muut voisivat olla vasta edessä. Itse kasvatin omalla esimerkilläni tyttärestäni itsenäisesti ajattelevan, ei mitään nukkea, mutta ihan yhtä yksin hän on ajatustensa kanssa kuin itse aikanaan olin.

Niinkuin ei silloinkaan ollut hyvää suunnitelmaa, ajattelin kyllä se siitä. Kun naisille on annettu lisää valtaa, ollaan kuilun reunalla. Ja taas hemmetti pitää ottaa ohjakset taas käteen. Sama pätee ihan pienissäkin yksiköissä, esim perhe.

Vierailija
4/5 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin perseelleen on hommat mennyt. Karu aika koittaa. Seuraavaan kokeiluun saattaa vähän kestää?

Vierailija
5/5 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aapee vähän tarkentaisit.

On niin avoin tuo aloitus, ettei siitä saa kiinni.