Lue keskustelun säännöt.
Onko nuo Reimatec lakit isoja?!
07.08.2006 |
Olen ostamassa tytölle talveksi sellasita Reimatecin lakkia ja mietin että onko ne miten reiluja kooltaan.Meillä tytön päänympärys on nyt 49cm ja viime talven oli lakki 50cm ja nyt olen ostamassa siis kokoa 52,mutta minulle tarjottiin kokoa 54cm joten kysyn että olisko se liian iso meidän neidille?!Kiiiitos jos joku viisaampi osaa kertoa.
Kommentit (3)
Meillä tytöllä muut hatut 48 tai 50, niin reimatecin talvilakki 54!! Kannattaa olla tarkkana, ettei liian pientä osta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei siis uskalla ostaa ilman kokeilua =( Harmi mutta parempi niin kun että on sitten liian iso.Meillä kun on niin pieni pää tuolla tytöllä niin hankala muutenkin ostaa mitään lakkia.
Eivät ole isoja vaan ennemminkin pienehköä mitoitusta. Kannattaa kuitenkin sovittaa päähän. Jos nyt sovittaa vaikka jonkun ohuen kypärämyssyn kanssa, niin luulisi selviävän, että saako kiristyksillä kivan kokoiseksi talveksi.
Mä olin ostamassa aikanani pojalleni Reimatecin lakkia kokoa 58. Kun soitin erääseen Kämpissä olevaan lastenvaateliikkeesseen, niin sain kamalan ryöpyn, että miten kamala äiti olen, kun meinaan 11-vuotiaani pakotaa pitämään lastenmallista hattua. Sanoin, et ihan 4-vuotiaalle olen hattua katsomassa ja lopputulos oli se, että sain tietty valtavan päivittelyn ettei kellään voi olla niin isoa päätä. Vaan kun sattuu olemaan, niin minkäpä sille mahtaa. Suuri pää ja harvassa korvia.
Jonathanin hatut ovat muuten sitten taas reilua mitoitukseltaan. Sieltä menee mainiosti edelleen koon 56 hattu, vaikka ikää on tullut jo pari vuotta lisää.