Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan saanu hyviä neuvoja täältä johonkin asiaan?

Vierailija
17.06.2025 |

Kovasti täällä kaikkiin kysymyksiin tuntuu rientävän ensimmäisenä kaikenlaiset vääräleuat vastailemaan, mutta oletko sinä joskus saanut hyviäkin neuvoja johonkin asiaan. Millaiseen ja millaisia neuvoja?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä edes vaivaudu kysymään, täällä sen verran typerää porukkaa. 

Vierailija
2/28 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy

www.Jeesuspelastaa.com

Uskallatko avata linkin?

Se voi muuttaa elämäsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut hyviä neuvoja johonkin autoa koskevaan kysymykseen.  En nyt vaan muista mitä kysyin. Ihan fiksuja ihmisiä täältä löytyy.  Ai niin. Kerran sain vastauksen kuinka nosturia korotetaan ja kuinka suuren kaivinkoneen saa kuljetusalustalle.

Vierailija
4/28 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo trollit ovat niin tyhmiä että eivät pysty kysyjää hämäämään.

Vierailija
5/28 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn kyllä asiantuntijoilta ja haen tiedon muualta kun tälläiselta rupupaska palstalta. Aamen. 

Vierailija
6/28 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut. Tämä palsta on vahvistanut minua koska olen kertonut kaikenlaista mieltä painavaa vuosien varrella ja minua on tuettu. On myös tottakai haukuttu ja osa porukasta jaksaa aina vääntyä alhaiseen käytökseen mutta sellaista se on. 

Minua kuitenkin on kannustettu, tuettu ja kommentoijat puhuneet suoraan muiden kokemuksien kautta. Tärkeimmät viestit ovat olleet, että jätä toksiset ihmissuhteet, mene terapiaan, raitistu. Se kaikki on ollut prosessi mutta näin olen lopulta todella tehnyt ja nyt elämäni on pitkästä aikaa enemmän omannäköistä ja vapaampaa. Kiitos siis kaikille jotka jaksoivat minua kuunnella ja kirjoittaa omakohtaisia kokemuksia, neuvoja ja tsemppejä. 

Vierailija
7/28 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn kyllä asiantuntijoilta ja haen tiedon muualta kun tälläiselta rupupaska palstalta. Aamen. 

Juuri sinunkaltaisesi poistuminen kohentaisi palstan tasoa.

Vierailija
8/28 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut. Osaan nyt kiertää akat kaukaa, kun olen tämän palstan kautta viimeistäänkin nähnyt heidän todellisen luontonsa.

Vierailija
9/28 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis omien kokemuksia kautta, ei muiden. 😊 - viesti 6

Vierailija
10/28 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin. Paras silmien avaaminen tapahtui liki 20 vuotta sitten, kun tein ketjun parisuhteestamme. Mammat avasivat silmäni osoittamaan, että mieheni oli henkisesti väkivaltainen. Siihen asti minä kuvittelin, että ongelma on minun herkkyydessäni ja sietokyvyssäni.

Vierailija
11/28 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä olen oikonut virheellistä informaatiota ja antanut itse neuvoja.

Vierailija
12/28 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla vastauksia. t. eräs

Vierailija
13/28 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut. Osaan nyt kiertää akat kaukaa, kun olen tämän palstan kautta viimeistäänkin nähnyt heidän todellisen luontonsa.

Naiset kiittää että jätät rauhaan heidät, "akattelija".

Vierailija
14/28 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut. Tämä palsta on vahvistanut minua koska olen kertonut kaikenlaista mieltä painavaa vuosien varrella ja minua on tuettu. On myös tottakai haukuttu ja osa porukasta jaksaa aina vääntyä alhaiseen käytökseen mutta sellaista se on. 

Minua kuitenkin on kannustettu, tuettu ja kommentoijat puhuneet suoraan muiden kokemuksien kautta. Tärkeimmät viestit ovat olleet, että jätä toksiset ihmissuhteet, mene terapiaan, raitistu. Se kaikki on ollut prosessi mutta näin olen lopulta todella tehnyt ja nyt elämäni on pitkästä aikaa enemmän omannäköistä ja vapaampaa. Kiitos siis kaikille jotka jaksoivat minua kuunnella ja kirjoittaa omakohtaisia kokemuksia, neuvoja ja tsemppejä. 

Täällä vaan kaikki on toksisuuden kokemus asiantuntijoita ja näkevät kaikissa parisuhdeasioissa toksisuutta. Mielipide asioissa negatiivisuus voittaa täällä. Tämä on eronneiden palsta

Vierailija
15/28 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa asiassa vaikka välissä on aina näitä vittuilijoita.

Vierailija
16/28 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku suositteli täällä ns. kaivokieloja, suihkun lattiakaivoon laitettavia verkkoja. Ne helpottivat tämän pitkähiuksisen elämää 👍

Vierailija
17/28 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä vaan kaikki on toksisuuden kokemus asiantuntijoita ja näkevät kaikissa parisuhdeasioissa toksisuutta. Mielipide asioissa negatiivisuus voittaa täällä. Tämä on eronneiden palsta

Kyllä sinä itse lietsot negatiivisuutta kuten nyt tässä kommentissa. 

Minulle toksiset ihmissuhteet ovat olleet sellaisia joissa ihan aidosti olen kokenut pahoinvointia. On ollut jatkuvasti rajojen rikkomista, fyysistä ja henkistä väkivaltaa, kaverisuhteissa valta-asettelua ja manipulointia, mitätöintiä.

Onneksi näistä on saanut puhua ja ihmiset tuoneet näkökulmia. Kun ihminen helposti alkaa syyttämään itseään tai masentuu syyttä suotta vaikka kyse olisi vain ihmisistä jotka omaa paskaansa lappaavat toiselle tiedostaen tai tiedostamattaan. Ennen näistä asioista piti olla hiljaa tai sellainen yleinen käsitys oli ettei näistä voisi puhua. Onneksi tosiaan voi ja oma elämäni on paljon parempaa kuin ennen. Se on ollut tosi kivuliasta ja täytynyt ne omat vajavaisuudet kohdata sekä ottaa vastuu omista päätöksistään, teoista ja seurauksista. Se on hankalaa mutta on kannattanut. On helpompaa elää kun on rehellinen itselleen. 

Vierailija
18/28 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut apua mihinkään. Olen yrittänyt aloittaa asiallisia keskusteluja kokemistani ongelmista ja tilanteista, joihin kaipaisin muilta näkemyksiä. Kommentit ovat olleet lähinnä luokkaa "mitäs täällä uhriudut". Myötätuntoa ei saa missään asiassa. 

Jos haluaisin haukkua miestäni, tämä olisi oikea palsta. Silloin löytyisi ymmärtäjiä.

Vierailija
19/28 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut apua mihinkään. Olen yrittänyt aloittaa asiallisia keskusteluja kokemistani ongelmista ja tilanteista, joihin kaipaisin muilta näkemyksiä. Kommentit ovat olleet lähinnä luokkaa "mitäs täällä uhriudut". Myötätuntoa ei saa missään asiassa. 

Jos haluaisin haukkua miestäni, tämä olisi oikea palsta. Silloin löytyisi ymmärtäjiä.

Ehkä just ne ymmärtävät ei ole sillä hetkellä paikalla, vaan teinijonnet ja raivokkaat Terhit. Ikävää. Kellonaika vaikuttaa vähän.

Vierailija
20/28 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut. Esim. jokin lapsen rokkotauti varmentui täältä kyselemällä. Sitten omista vatsavaivoista kun avauduin, niin sain aika tarkat lääkitys- ja hoito-ohjeet - en voi olla 100 % varma, mutta ko. hlö esitteli itsensä alan lääkärinä. Sain siis ilmaisen erikoislääkärikonsultaation. Kävin myöhemmin oireistani ihan fyysisesti lääkärissä ja sain suunnilleen samat ohjeet.