Ikäsi ja milloin arvioit saavasi rokotteen?
Kommentit (49)
34, eikä mitään tietoa milloin mahdan saada rokotteen.
En ole 17 ta vuoteen enää rokotutellut itseäni, eikä ole tullut vieroitusoireita. Empä siis lähde tätäkään ottamaan
Naenen. Sain jo molemmat Työn puolesta.
33-vuotias, toisen rokotteen saan ylihuomenna.
46v - uskoisin saavani ensimmäisen piikin lokakuun 2021 paikkeilla
57 v., ja juuri totesin, että painoindeksini on niin korkea, että sen puoleen minun pitäisi päästä kunnassani rokotettavaksi.
51v, perusterve. Toivoisin, että kesällä saisin rokotteen, mutta voi mennä syksyyn.
Jos perusterveillä työikäisillä aletaan priorisoimaan rokotuiksia sen mukaan, mitä tekee työkseen, minä saatan saada rokotteen ehkä vuonna 2023 tai 2024, jos mitään rokotetta edes saan.
34 ja ensivuoteenhan se vähintään menee, tietty jos tulee muunnoksia ja tarvitaan uusia rokotteita menee se hamaan tulevaisuuteen.
täällä on näköjään paljon terv.hoitoalan ihmisiä, kun on jo piikitetty. itse 58, ehkä syksyllä piikki, jos hengissä selviää sinne saakka.
Mietin kuka tämä alapeukuttaja on ja miksi alapeukuttaa :D
66 vuotta, riskiryhmä 1, ajanvaus aukeaa huomenna. Saa nähdä saanko ajan varattua ennenkuin kaikki ajat alueellamme on varattu, riippuu varmaan myös siitä, minkälaisia määriä rokotteita alueellemme on saatu.
Netin kautta yritän varata, luultavasti netti huomenna tukossa. Yritän sitten parin päivän kuluttua uudelleen (näin ohjeistettu).
Olisi ihanaa kun tämä vuoden kestänyt eristys päättyisi!
Vierailija kirjoitti:
Mietin kuka tämä alapeukuttaja on ja miksi alapeukuttaa :D
sitä harmittaa kun on niitä joiden ei tarvi kokeilla piikkiä
30, ei perussairauksia. Sote-työn takia rokote tulee tarjolle minulle aiemmin kuin ikäni perusteella, tuskin kuitenkaan ennen loppukevättä, voi mennä syksyynkin.
miten tieto rokotuksesta muuten tulee? Tuleeko kirjeellä?
34v, töissä sairaalassa mutta koska rokotteita on niin vähän niin varmaan menee kesään.
44v olen varmaan jonossa viimeisenä. Olisko joskus ensi vuonna.