Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi salille pitää laittaa tiukimmat mahdolliset vaatteet?

Vierailija
13.02.2021 |

Oon miehenä vaan ihan pihalla miksi naiset laittavat usein erittäin tiukat vaatteet päälle salille. Onko se näyttääkseen muotojaan vai mukavuuden vuoksi? Voisko joku kertoa?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat vaatteet on paremmat treenatessa.

Vierailija
22/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavuuden vuoksi. Joku teepaita on ällöttävä päällä ja sen hihoista näkee sisään, kun tekee liikkeitä. Jos mies kyylää salilla, hän on säälittävä.

No daa. Siis sellanen vatsan paljastava, solmulle eteen vedetty t-paitahan on kuuminta hottia, ainakin mitä noihin oman salin tybyihin tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös joskus samaa. Mukavuuden vuoksi ne ei kyllä voi olla pelkästään, mutta ei varmasti vain näyttääkseen muotojaan. Useimmilla varmaan lähinnä siksi, että niitä nyt myydään joka paikassa ja tottakai sitten on kiva jos näyttää itsellä hyvältä. Naisista, nuoristakin ja jopa kauneimmista, useimmista on kuitenkin kiusallinen ajatus, että muotojasi alettaisiin erityisesti tuijotella salilla että aika harvassa on varmaan koko massasta ne jotka oikeasti salilta katseita hakee. Itse käytän puuvillashortseja, sellaisia puoleen reiteen, ihonmyötäisiä ja suhteellisen löysää, ei ihonmyötäistä t-paitaa. Erottuu ne muodot toisaalta niissäkin kun liikkuu eikä vain ihonmyötäisissä trikoissa, joten en minäkään sen siveellisemmin pukeude enkä myöskään tyrkyttäen itseäni. Mielestäni puuvilla on mukavampi kuin polyesteri ym vaikka ne ehkä on teknisiä jne, mutta jotenkin olo on ällö itsellä kun ne hikoaa. Se on ihan makuasia tietty sekin.

24/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se niin on, että tiukkohin pöksyihin ja tyköistuvaan treenipaitaan sonnustautunut salinainen on aika huumaava ilmestys. Niitä möhömahoja näkee tuolla kadulla ihan tarpeeksi. On hienoa nähdä itsestään huoltapitävä nainen salilla pitämässä kunnostaan huolta. 

Vierailija
25/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri ap:n kaltaisten kyylien vuoksi on naisten saleja. En kävisi muissa.

MINÄKIN olen nainen ja käyn naisten saleilla.

t. Miehen vartaloon syntynyt henkilö joka ihan varmasti kuitenkin kokee itsensä naiseksi, ihan varmasti!

Vierailija
26/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka laittaa salilla kaikkein tiukimmat vaatteet?

Siellähän pitää olla yllä vaatteet, joilla on kaikein helpoin ja mukavin treenailla ja suorittaa kaikki mahdollistet liikkeet.

Jos joku nainen pistää salille kaikkein tiukimmat kuteet mitä kaapisaan löytää, hän ei ole salilla treenaamassa eikä lihaksiaan eikä kuntoaan kohentamassa, vaan esittelmessä itseään ja muille.

Etupäässä salilla oleville miehille.

Samoin on toisin päin.

Miehet haluavat esitellä lihaksiaan ja vartoalaan ja sen treenauksen tuloksia muille miehille, mutta ennenkaikkea salilla oleville naisille.

Parasta olisi, jos olisi kokonaan eri paikat treenata ja hoitaa kuntoaan miehille ja naisille.

Silloin kaikki tuo sexpuoli ja oman vartalon esitteleminen ja muu jäisi vain pikkutekijäksi taustalle.

27/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös joskus samaa. Mukavuuden vuoksi ne ei kyllä voi olla pelkästään

Olen mies ja käytän ns leggingsejä ja pitkähihaista treenipaitaa salilla. KYllä se jotenkin on mukavuuskysymys minulle. Hiki ei virtaa pohkeita pitkin samalla tavalla kuin shortseissa ja muutenkin jotenkin hikoilee vähemmän. Ainakin se tuntuu siltä. 

28/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri ap:n kaltaisten kyylien vuoksi on naisten saleja. En kävisi muissa.

MINÄKIN olen nainen ja käyn naisten saleilla.

t. Miehen vartaloon syntynyt henkilö joka ihan varmasti kuitenkin kokee itsensä naiseksi, ihan varmasti!

Huhhuh. Voimia!

Vierailija
29/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen sen arvoinen.

Saa tehdä perässä, jos osaa 👍

Vierailija
30/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavuuden vuoksi. Joku teepaita on ällöttävä päällä ja sen hihoista näkee sisään, kun tekee liikkeitä. Jos mies kyylää salilla, hän on säälittävä.

Häh?? Siis katsooko joku T-paidan hihoista sisään?   o__O

Vierailija
31/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta näkisin sinut paremmin... 👀

-Setämies59

Vierailija
32/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukat vaatteet on paremmat treenatessa.

Eivät ole. En tykkää treenata vaatteissa, jotka puristavat.

M32

Vierailija
33/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla ymmärrän, mutta miksi tulla töihin, kauppaan, kauppaan-töihin.. trikoot päällä? Ja tarkoitan esim DNA-puhelinkauppaan, motonettiin..

Vierailija
34/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on salilla PT ja haluan, että,hän näkee liikeradat, polvien linjaukset, selän asennon jne kunnolla. Löysien vaatteiden alta ei näy, voi fuskata. En katsele, katseleeko minua joku. Ihan sama.

Vierailija
35/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka laittaa salilla kaikkein tiukimmat vaatteet?

Siellähän pitää olla yllä vaatteet, joilla on kaikein helpoin ja mukavin treenailla ja suorittaa kaikki mahdollistet liikkeet.

Jos joku nainen pistää salille kaikkein tiukimmat kuteet mitä kaapisaan löytää, hän ei ole salilla treenaamassa eikä lihaksiaan eikä kuntoaan kohentamassa, vaan esittelmessä itseään ja muille.

Etupäässä salilla oleville miehille.

Samoin on toisin päin.

Miehet haluavat esitellä lihaksiaan ja vartoalaan ja sen treenauksen tuloksia muille miehille, mutta ennenkaikkea salilla oleville naisille.

Parasta olisi, jos olisi kokonaan eri paikat treenata ja hoitaa kuntoaan miehille ja naisille.

Silloin kaikki tuo sexpuoli ja oman vartalon esitteleminen ja muu jäisi vain pikkutekijäksi taustalle.

Tai mitä jos lakkaisimme olemasta liian herkkiä, kyllä niitä katseita joutuu muuallakin elämässä sietämään. Etkö käy ikinä uimassa/rannalla, kesäisin olet verhoutunut jätesäkkiin kaupungilla?

Vierailija
36/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset on salilla trikoohousuissa ja urheilurintsikoissa 😘

Vierailija
37/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän salilla yleensä leggingsejä (paksuja, ei sentään läpikuultavia, sen tarkistan peilistä) ja toppia. Asu on viileä ja käytännöllinen, joskus mulla on ollut paksut collegehousut salilla ja jalat hikoilivat aivan hillittömästi, en ymmärrä miten miehillä ei tule niissä liian kuuma salilla. Toppi pysyy paikoillaan liikkeitä tehdessä eikä hiosta kuten vaikka löysä t-paita. Tyköistuvia vaatteita ei tarvitse nykiä tai asetella treenin aikana, ne eivät ole ikinä tiellä tai rajoita liikettä, ja ne eivät hiosta. Minusta ihan asiallinen asu kunhan kangas ei ole läpikuultavaa. En tiedä missä pyjamissa sinne pitäisi mennä ettei väitetä että on vain esittäytymässä...

Vierailija
38/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on verkkarit, ei mitkään lökärit kuitenkaan. Mutta hyvät on treenatessa ja niissä on taskutkin. Joskus pidän kyllä trikoitakin. Paidat on myös vähän löysempiä, en vaan ole löytänyt mitään tiukempia, missä olisi tarpeeksi pituutta. Siinä se on sitten kiva valita, näkyykö joissain asennoissa kauluksesta sisään vai nouseeko selkä/vatsa näkyviin. Oon varsin hoikka, mutta luulisi noissa treenivaatteissa edes sopivia löytyvän. XS kokoa olen.

Vierailija
39/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös joskus samaa. Mukavuuden vuoksi ne ei kyllä voi olla pelkästään

Olen mies ja käytän ns leggingsejä ja pitkähihaista treenipaitaa salilla. KYllä se jotenkin on mukavuuskysymys minulle. Hiki ei virtaa pohkeita pitkin samalla tavalla kuin shortseissa ja muutenkin jotenkin hikoilee vähemmän. Ainakin se tuntuu siltä. 

Joo itsellä tuntuu että se vähempi vaatetus jaloissa saa lämmön ehkä haihtumaan paremmin tai jotain, mutta olo on salilla mukavampi pelkissä shortseissa. Treenatessa tekniset vaatteet ei huonoilta tunnu, mutten varsinkaan tykkää vaihtaa niitä sitten pukkarissa kun ne jotenkin kinnaa erilailla vaikka on ihan oikeaa kokoa. Puuvilla/luonnonkuidut tuntuu kivemmalta minusta. Jos saan lahjaksi treenivaatteita niin yritän keksiä käyttöä olo millaiset vain :D

mitä tahansa meidän salille laittaa päälleen niin katseet varastaisi ~80v kovakuntoinen pappa, joka vetää leukoja monta kymmentä ja hyppii naurua sekopäistä vauhtia. En oo koskaan huomannut mitä sillä on päällä, mutta on silti onnistunut tekemään vaikutuksen aika moneen ':D

Vierailija
40/52 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei työnantaja tarjoa näitä kunto lomia 1kk. paperi pellet metsuriksi, liha ihmiset teuras autoon, isännöitsijät kiinteistö töihin. y,m muuta. tulisi kokemusta työstä josta hekin nauttivat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä