Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF siirto tällä vkolla 32

07.08.2006 |

Hei kaikille!

Huhuilen josko olisi samassa vaiheessa olevia? Keräys on ke ja siirto pe. Yksi IVF ja PAS on takana ilman tuloksia. Nyt välissä on leikattu endometrioosaa, joten odotukset on taas hieman korkeammalla.

Munasoluja näkyi pe ultrassa 10. Nyt sitten vain toivotaan että kaikki saadaan kerättyä, hedelmöityvät ja alkavat oikein normaalisti jakaantumaan. Siirtää haluaisin kaksi, mutta lääkäri oli sitä mieltä että jos oikein hyvin ovat jakautuneet niin yksi riittäisi. Viime kerralla kuitenkaan neljästä pakastetusta ei selvinnyt kuin yksi sulatuksessa, jolloin olisi ollut tarkoitus kaksi siirtää. Pitäisikö olla tiukkana ja vaatia että kaksi siirretään, vaikka olisivat kuinka hyviä? Ei haluaisi ottaa riskiä että eivät selviydykään taas pakastamisesta ja mieluummin kyllä jännittäisi kaksosia kuin negaa...

Odottelu seuraa kaipaileva

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää tonne ICSI vkolla 32 pinoon, mä lymyilen siellä. Muilla tosiaan icsi, mutta sain luvan olla siellä :)

Mulla punktio huomenna ti, mutta siirto vasta pe pitemmällä viljelyllä. Ensimmäinen hoito meneillään. Lääkäri puhui 1-2 alkiosta, mutta ei kai päättänyt vielä. Esitän kyllä ti toivomuksen, että kaksi, jos vaan niitä edes saadaan aikaiseksi. Mulla kans endo, laparotomia 04 ja laparoskopia kesäkuussa, eli haluisin kerralla yrittää täysillä, koska oon varma, että endo äksähtää tästä hoidosta... Mutta tuuppa isci-pinoon, jatkan varmaan sinne kohta fiiliksistä!

Vierailija
2/2 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn sinne siis.

Odottelua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme